Poikaystävä lähtee seksin jälkeen kotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Välittääkö oikeasti?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Välittääkö oikeasti?

Vieras
Onko ok, että seurustelukumppani päättää lähteä seksin jälkeen kotiin, vaikka alun perin tarkoituksena oli jäädä yöksi? Hän kyllä kysyi asiasta ja sanoin, että jos hän haluaa lähteä niin sitten lähtee. En halua, että hän olisi kanssani, jos hän ei itse sitä halua. Suhteemme on vasta ihan alussa, mutta se ei siltikään mielestäni oikeuta tällaiseen käytökseen. Tunsin itseni niin merkityksettömäksi. Hän ei taida oikeasti välittää minusta, vaikka on niin antanut ymmärtää? Vai ovatko miehet vain tällaisia?

Onko ok, että seurustelukumppani päättää lähteä seksin jälkeen kotiin, vaikka alun perin tarkoituksena oli jäädä yöksi? Hän kyllä kysyi asiasta ja sanoin, että jos hän haluaa lähteä niin sitten lähtee. En halua, että hän olisi kanssani, jos hän ei itse sitä halua. Suhteemme on vasta ihan alussa, mutta se ei siltikään mielestäni oikeuta tällaiseen käytökseen. Tunsin itseni niin merkityksettömäksi. Hän ei taida oikeasti välittää minusta, vaikka on niin antanut ymmärtää? Vai ovatko miehet vain tällaisia?

Välittää varmasti oikeasti - pimpistä.

Viimeksi muokattu:
Kyllähän sen siemensyöksyn jälkeen tulee tietynlainen tyhjäolo.
Kotiinlähtökin voi tulla mieleen, jos ei ole jotain yhteistä tekemistä.
Jos yhteistä tekemistä ei ole, niin vähintään mies lähtee omiin hommiin.
Onko sekään ok, teidän mielestä.
Miehelle kannattaa kertoa omista toiveista, ja jos hän on kunnonmies, niin toteuttaa ne.
Jos läheisyyttä kaipaatte, niin kertokaa se.
Puhukaa myös siitä tyhjästäolosta, ja ymmärtäkää myös sitä tilannetta.
Kyllä se tuntemus pian ohi menee.
Se tuntemus on lähellä nolottamisen tunnetta.

Teillä kummallakin on vielä pitkä matka tutustua toisiinne.
Ehkä poikaystävä ei vielä tiedä, mitä tehdä seksin jälkeen. Toisaalta suhteenne saattaa olla niin orastava, että intiimi läheisyys ilman seksiä, tuntuu hänestä omituiselta.

Kannattaa kertoa poikaystävälle, mitä sinä odotat, mistä sinä tykkäät. Voit siis kertoa, että tykkäät yhdynnän jälkeen olla hänen kainalossaan. Jos poikaystävästäsi ei tällä kertaa tunnu siltä, että hän jäisi, niin hän lähtee. Anna lähteä. Hän voi joskus toiste jäädä, kun suhteenne on tiivistynyt. Älä muistuttele toiveestasi joka kerta.

ennen kuin voin sanoa asiaan yhtään mitään, tarkennatko vähän viestiäsi..

kuinka kauan seurustelusuhteenne on kestänyt?
tapailitteko ensin useamman kerran ennen kuin suhde muuttui seksisuhteeksi?

Minkäköhän ikäisestä poikaystävästä on kyse ? Minulla ollut jo viim. 2 1/2 v sama juttu...tosin kyse jo 37v miehestä jonka elämä sen verran sotkussa ettei ole niin vapaa jäämään yöksi kuin pitäisi.
Onko suomalainen? Minulla ulkomaalaistaustainen ja vaikka mitä sanotaan niin kyllä ne kulttuurierotkin vaikuttavat yhdessäoloon ja käytökseen monessa asiassa, ei pelkästään seksissä.

Yhteistyössä