Poikavauvaa meille odotellaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cosmo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Olitteko aiemmin ultrassa saaneet käsitystä sukupuolesta?

Mua kovasti jännittää pitääkö tyttölupaus paikkaansa :D meillä oli kätilöllä kyllä suora näköyhteys haaroväliin kun neiti(?) pyllisti :D ei siellä näkynyt mitään ulokkeita :whistle:

Muakin jänskättää, varsinkin kun ajattelin ottaa riskin ja ostaa jtn vaatettakin jo prinsessalle :)

Mua kovasti jännittää pitääkö tyttölupaus paikkaansa :D meillä oli kätilöllä kyllä suora näköyhteys haaroväliin kun neiti(?) pyllisti :D ei siellä näkynyt mitään ulokkeita :whistle:
Rakenneultrassa sanottiin, että näyttäis pojalta mutta ei ollut ihan varmaa.

=)

Alkuperäinen kirjoittaja outoa:

outoa pistää keskenmenonsa profiiliin.....ja oikein isolla vielä.

No kuule anteeks jos on sun mielestäs outoa! Mä oon vaan niin perkeleen onnellinen että noiden vastoinkäym isten jälkeen olen uudelleen raskaana..Ja eniten palstailen tuolla odotuspuolella, keskenmenon jälkeen plussanneet-pinossa. Laittaahan ihmiset sinne syntyneet lapsensa ym..Mun enkelit saa olla siellä, olkoon sun mielestäs outoa jos niin haluat ajatella.Mä kirjotan mun profiiliin JUST mitä mä ITSE haluan :hug:
Älä välitä, noita hörhöjä riittää. Mullakin kaksi keskeytynyttä keskenmenoa takana. Olen maailman onnellisin kun toiveestani vihdoin tuli totta.

=)

Yhteistyössä