W
Wursti Makkaravarvas
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ä:Onnea onnea, pojat on parhaita![]()
No onhan tytötkin ihan yhtä parhaita
Onnea ap:lle :hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ä:Onnea onnea, pojat on parhaita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Olitteko aiemmin ultrassa saaneet käsitystä sukupuolesta?
Mua kovasti jännittää pitääkö tyttölupaus paikkaansameillä oli kätilöllä kyllä suora näköyhteys haaroväliin kun neiti(?) pyllisti
ei siellä näkynyt mitään ulokkeita
![]()
Rakenneultrassa sanottiin, että näyttäis pojalta mutta ei ollut ihan varmaa.Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Olitteko aiemmin ultrassa saaneet käsitystä sukupuolesta?
Mua kovasti jännittää pitääkö tyttölupaus paikkaansameillä oli kätilöllä kyllä suora näköyhteys haaroväliin kun neiti(?) pyllisti
![]()
Kiitos. Eipä taida noilla viikoilla vielä näkyä.Alkuperäinen kirjoittaja tuulis:onnea pojasta! Mulla ois kohta nla ja th ultraa,jokohan kehtais kysyä näkyykö kumpi on? Rv nyt 16+4.
Älä välitä, noita hörhöjä riittää. Mullakin kaksi keskeytynyttä keskenmenoa takana. Olen maailman onnellisin kun toiveestani vihdoin tuli totta.Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Alkuperäinen kirjoittaja outoa:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Olitteko aiemmin ultrassa saaneet käsitystä sukupuolesta?
![]()
outoa pistää keskenmenonsa profiiliin.....ja oikein isolla vielä.
No kuule anteeks jos on sun mielestäs outoa! Mä oon vaan niin perkeleen onnellinen että noiden vastoinkäym isten jälkeen olen uudelleen raskaana..Ja eniten palstailen tuolla odotuspuolella, keskenmenon jälkeen plussanneet-pinossa. Laittaahan ihmiset sinne syntyneet lapsensa ym..Mun enkelit saa olla siellä, olkoon sun mielestäs outoa jos niin haluat ajatella.Mä kirjotan mun profiiliin JUST mitä mä ITSE haluan :hug: