H
"huhhuh"
Vieras
Ja onhan tässä toki sekin puoli, ettei siitä pinkin käyttämisestä kuule pelkästään poika itse. Myös isompia sisaruksia sitten lällätetään; sun pikkuveli on tyttö jne jne. Tätä siis koulussa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näin alkuun riittää varmaan ihan vaan sen kynsilakan pois jättäminen.Tuupata oikeaan suuntaan = pojalle sininen tai harmaa paita.:|
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23146581:Näin alkuun riittää varmaan ihan vaan sen kynsilakan pois jättäminen.
Tuupata oikeaan suuntaan = pojalle sininen tai harmaa paita.:|
Mee sanoon toi vaikka Esko Eerikäiselle.
Tuupata oikeaan suuntaan = pojalle sininen tai harmaa paita.:|
Karmeaa. Muista, että jos sinulla on kallis auto, saan sen rikkoa ja varastaa, koska näin sen. Jos mennään samalla logiikalla.
Vertaatko vaaleanpunaista paitaa pojalla siihen, että sinä, aikuinen ihminen kekkaloitsisit pikkuhousuissa? Oikeesti?
1) Äkkiä sitä tottuu esim. olen jo tottunut kulkemaan bikineissä pihalla, vaikka meillä olisi ketä kylässä.
2) Luultavasti en tulisi sulle kylään. Jos kuitenki olisit mummoni ja et sietäsi farkkuja naisilla, tulisin luoksesi muissa vaatteissa. Mulla ei ole mitään tarvetta alkaa uhmaamaan mummolleni, vaikka muuten farkuissa kulkisinkin.
Toi oli vain esimerkki. Ja kysehän ei ollut vaaleanpunaisesta paidasta, iso osa pojistahan sellaisia käyttä. Kyse oli siitä, että sellaisissa vaatteissa on mukava olla, joissa ei saa paheksuvia katseita ja ei tule kiusatuksi.
Toi oli vain esimerkki. Ja kysehän ei ollut vaaleanpunaisesta paidasta, iso osa pojistahan sellaisia käyttä. Kyse oli siitä, että sellaisissa vaatteissa on mukava olla, joissa ei saa paheksuvia katseita ja ei tule kiusatuksi.
Toi oli vain esimerkki. Ja kysehän ei ollut vaaleanpunaisesta paidasta, iso osa pojistahan sellaisia käyttä. Kyse oli siitä, että sellaisissa vaatteissa on mukava olla, joissa ei saa paheksuvia katseita ja ei tule kiusatuksi.
Karmeaa. Muista, että jos sinulla on kallis auto, saan sen rikkoa ja varastaa, koska näin sen. Jos mennään samalla logiikalla.
Ei saa. Mutta se että jotain ei saa tehdä, ei poista sitä tosiasiaa, että kadulla kulkee paljon häiriintyneitä ihmisiä.