poika lähti isille ja multa tuli itku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
:ashamed:

nytkin kyyneleet valuu. tuli niin yksinäinen olo kun se pälinä stoppas kun seinään kun ovi meni perässä kiinni. poika itki et ei mee isille ja hinku mun syliin ja kysy et tuleeko äiti mukaan leikkimään? tuli niin epäonnistunut olo kun pojan piti edes kysyä tollasta. en osaa selittää,hirveen sekava olo :ashamed:
itkettää ja surettaa. on jo nyt ikävä ja harmittaa kun tiedän et nää kolme/neljä päivää menee pojan perään itkiessä kun ei ole ketään eikä mitään joka veis ajatukset muualle ja joka veis mut pois kotoo.
ahdistaa ihan kamalasti :ashamed: :ashamed: :ashamed:

lenkkivaatteet kai on kaivettava esiin...

ei tosiaan lähteny ekaa kertaa,sillä vähän ihmettelenkin reaktiooni :ashamed: viihtyy isillä hyvin ja sen on siellä hyvä olla,mutkun äiti ei tahdo pärjätä näin montaa päivää yksin :ashamed:

:hug: Kun poika pääsee sinne isän luo oikein kunnolla niin voihan sillä olla sielä kivaakin.

Mutta tiedän kuinka lapsen sanat ja ilmeet voivat saada itselle niin syyllisen olon vaikka ei olisi syytäkään :(

Voimia sulle ja koita jaksaa :hug:

kyllä mä tiedän että sillä on siellä kivaa ja äiti unohtuu alta aikayksikön kun ne kaikki uudet lelut on siellä (joululahjoja) ja ilman niitäkin viihtyy isillään,mut se et mä en tunnu pärjäävän kun en osaa olla enkä halua olla yksin,niin tuntuu et seinät kaatuu päälle.. pari viikkoo sit mulla oli hirvee erakkokausi etten olis jaksanu mitää,mut nyt alan taas oleen oma itseni ja kaipaan ihmisiä ja hälinää ympärilleni :)

Minä olen vaikeissa paikoissa lukenut henkistä kirjallisuutta (en tarkoita välttämättä uskonnollista). Jotenkin olen niistä saanut voimaa ja sisäistä rauhaa. Ja sit sillä fyysisellä kunnolla on uskomaton merkitys. Naapurin rouva valitti masennustaan koko syksyn. Olen kiskonut hänet lenkille mukaan kerta toisensa jälkeen ja suupielet näkyy olevan ylöspäin tätä nykyä.

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
kyllä mä tiedän että sillä on siellä kivaa ja äiti unohtuu alta aikayksikön kun ne kaikki uudet lelut on siellä (joululahjoja) ja ilman niitäkin viihtyy isillään,mut se et mä en tunnu pärjäävän kun en osaa olla enkä halua olla yksin,niin tuntuu et seinät kaatuu päälle.. pari viikkoo sit mulla oli hirvee erakkokausi etten olis jaksanu mitää,mut nyt alan taas oleen oma itseni ja kaipaan ihmisiä ja hälinää ympärilleni :)

Missä sun ukko on tai kaverit?
Lähde vaikka baariin tms?

Ensiks et ole yhtään mitään muutakuin tunteva ihminen ja kyllä mä ainakin olen isompiemkien perään itkeny, saatika pikkasen joka teettää kaikenlaista koko ajan , nautipa nyt kun sait oikeesti sitä omaa aikaa jonka todella olet ansainnut , ja aattele positiivisesti loppuviimeks lapsella voi kuitenkin olla kivaa, ja sehän sullekkin on tärkeää eikös vaan. Sulla on lupa tehdä tai olla tekemättä melkein mitä vaan.

exä sano tos lähtiessään et alkaa isänsä kanssa remppaa tekeen niillä ja exän nykyinen lähtee pojan kanssa äidilleen ja musta tuntu niin pahalta.. en osaa selittää,tuli vaan sellanen kauhee ahdistus kun mun lapsi on mulle suht vieraan ihmisen kyydissä/kanssa johon mä en tippaakaan luota sattuneista syistä.. siis ei se pojalle varmasti mitään tee ja hyvin tulevat toimeen,mut äidin vaisto tai jotain :ashamed:

mies on raksalla iltaan asti kavereidensa kanssa ja mun kaverit on töissä.. :|

Asian vierestä pikkuisen , mut eikös lasten pitäis tälläisissä tapauksissa viettää aikaa sen vanhemman kanssa jota arkioloissa ei niin nääkkään, toki tiedän että käytännössä asia ei näin mene mutta miksi isät eivät anna aikaansa lapselle silloin kun siihen olis tilaisuus, olen mielestäni kuullut lapsen oikeudesta tavata isäänsä, sama pätee tietysti toisinkin päin. Onhan esim. mummukin tärkeä jne. se vaan kun toinen juttu kokonaan. Ja toi etta lasta viedään ex-miehen nykyisen äidin luokse, lapsen oikeutta tässä yritän puolustaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Asian vierestä pikkuisen , mut eikös lasten pitäis tälläisissä tapauksissa viettää aikaa sen vanhemman kanssa jota arkioloissa ei niin nääkkään, toki tiedän että käytännössä asia ei näin mene mutta miksi isät eivät anna aikaansa lapselle silloin kun siihen olis tilaisuus, olen mielestäni kuullut lapsen oikeudesta tavata isäänsä, sama pätee tietysti toisinkin päin. Onhan esim. mummukin tärkeä jne. se vaan kun toinen juttu kokonaan. Ja toi etta lasta viedään ex-miehen nykyisen äidin luokse, lapsen oikeutta tässä yritän puolustaa.

olen samaa mieltä. ja koska tässä tapauksessa poika ja "nyksä" lähtivät remonttia karkuun,niin miksi pojan piti sit ylipäätään tänään mennä?? ilomielin olisin lapseni pitänyt kotona,olis hakenu sit kun olis ollu aikaa olla sen kaa...

Mä olen varmasti tunteeton raakalainen, kon en ole koskaan pojan perään parkunut, päinvastoin NAUTTINUT niistä jokikisestä yksin/ukon kanssa kaksistaan olon hetkistä kon sellaisen saa :ashamed: .

Mutta jaksamista aplle, kunnon hikilenkki vie voimia ja ajatuksia muualla. Suosittelen!!

Mulla lähti tyttö lauantaina isin kanssa reissuun. Tähän asti, kun oli pyhät ja kaikki, tekemistä ja menemistä, aika meni suht nopeasti mutta nyt rupee olee tukala olo ja mietin että miten se kulta siellä pärjää, kamala ikävä minulla :'(

ilmeisesti exäsi on vakavissaan nykyisensä kanssa. eikö ole ihan hyvä, että poikasi tutustuu hyvin myös tähän nykyiseen ja tämän äitiin. lapsen elämässä ei ole varmaan koskaan liikaa välittäviä ja läheisiä aikuisia.

nauti nyt omasta ajastasi, kohtahan poikasi on takaisin.

Yhteistyössä