mä en tiedä passaako ex tolle pojalle kaiken nenän eteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
vai osottaako se mieltään / kokeileeko mua kotiin tullessaan, mutta todella raskasta on.

kun se tulee isältään se ei osaa enää pukea, ei syödä, ei käydä pissalla, ei mitään. jatkuvaa kiukuttelua ja vääntöä joka asiasta.

toki sillä on uhmaikäkin aika pahana nyt (3v), mut tuntuu niin pahalle et eilen se tuli kotiin ja tänään ollaan vaan väännetty ja väännetty, joka asiasta :'(

yritän huomioida sitä, pitää sylissä, touhuta kaikkee extraa, mut ei :'(

tuntuu niin turhauttavalle et poika on niiiiin iso ja taitava ja kaikki sujuu hyvin, kunnes se lähtee isälleen ja taas sit alotetaan alusta ja sit se jo lähteekin taas isälleen kun kaikki taas sujuu :/

mulla on nyt niin epäonnistunut olo vaikka tiedän et teen parhaani ja plaaplaa :ashamed:

halikaa mua vähän :ashamed:

:hug: Ehkä se vaan osottaa mieltään! Niin mä ainakin tekisin, jos tuon ikäisenä joutusin lähtemään äidin luota pois. Meillä uhmis leikkii vaihteeksi vauvaa (pikkusisko ½ v)... Yritä näyttää lapsellesi ilo siitä, että hän tuli kotiin, meillä ainakin se helpottaa kun äiti muistaa olla iloinen lapsesta.

Onhan tuo rankkaa 3veelle kun seilaa 2 vanhemman väliä. Mun lapsi oli samanlainen. Menee ohi kun osaa paremmin selittää sanallisesti tunteitaan ja eritellä niitä tunteita. Meillä loppui tuossa kouluiän kynnyksellä.
Jaksuja!

Meillä oli ihan samanlaista. Ja onhan tuo lapsi vielä niin pieni. Se purkaa kiukkuaan, koska sen elämässä oli erilainen ajanjakso. Ei "saanut" olla niin kuin kotona. Ja ainakin meillä puhui lapset myös sitä, että oli kiva palata äidin luo, mutta heti tuli niin ikävä isää.

Tosin tämän tiedän johtuvan siitäkin, kun tiedän isän puhuneen heille syyllistäviä asioita :/

Yhteistyössä