Poika- ja tyttövauvojen teko-ohjeita =)

Mitä vitamiineja yms kikkoja olette kuulleet käytettävän kun toivoisi tyttöä/poikaa?
Meillä on vain yhtä merkkiä olemassa olevat lapset, rakkaita tottakai, mutta jos viimeiseksi yrittäisimme vaihtelua tähän perheeseen :heart:
Eli jos tiedätte jonkun kenties toimivan konstin niin kertokaa, ehkä jotain muitakin kuin minua kiinnostaisi nämä =)
Kiitos teille :flower:

Neloselta tuli keväällä Vauvan tarina tms ohjelma, jossa joku näinen oli ottanut selvää "tyttöjen tekoon" suotuisista keinoista ja magnesium, runsas d-vitamiini ja maitohappobakteerit olivat ne joita oli löytänyt tekevän otollisne pohjan. Tyttö oli heille näillä keinoin tulossa.

Näin ohjelman siis loppukeväästä, jonka jälkeen meillä oli rakenneultra jossa varmistui tytön olevan tulossa. Olin vetänyt vitamiineja "kaksin käsin" yrityksen aikaan ihan muista syistä ja magnesiumia meni 350mg, d-vitamiinia 50mg ja maiohappoakin maksimimäärä vuorokaudessa, joten oliko näillä mitään tekemistä vai ei, tiedä sitten ;)

Ja ihan jokatoinen päivä tekniikka oli käytössä koko kierron ajan ja lepäilin n 10min ennen suihkuun menoa.

Aiemmat kaksi tehty samalla tekniikalla, ilman vitamiinejä ja ravintolisiä. Ja molempia meiltä löytyy.

mä oon miettiny et onkohan miesten kivesten "säilytysoloissa" mitään tekemistä tän asian suhteen? :D eläinkuntaan kun katsoo niin onhan noita matelijoita ainakin joiden sukupuoli määräytyy lämpötilojen mukaan. :D

Yhteistyössä