Pohjoismainen kirja oy ja vuoden lapset&tapahtumat -kirja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, kun postilaatikosta tipahti muistutuslasku vuoden 2005 kirjasta. Kirja ei kyllä koskaan ole perille löytänyt eikä yhtään laskua. Kuluttaja-asiamies sanoi että asia vanhentuu 3 vuodessa, siis jos ei ole mitään maksanut. Suositteli perumista sähköpostilla, että on asiasta dokumenttia jos perintätoimisto alkaa hätyyttelee...
Sähköpostia sieltä odotellessa :)

Sama nurmolainen ämmä kävi täällä, ja kuten edellä mainittua, ei kyllä jääny yhtää luottavainen olo tuon käynnin jälkeen. Olen yrittäny perua, mutta pohjoismainen kirja oy ei saa yhteyttä?! Jollain muulla samaa ongelmaa? Estolistalleko ne laittaa saman tien jos yrittää tavoittaa?

14 pv kuluessa oikeus perua kaupat, ja saada rahat takaisin, minä peruin kirjallisesti niinkuin sanottiin heti 5pvn päästä tuon pakkomyynnin, ja rahat ja kuvat yhä tulematta. Tästä kulunut reilu puoli vuotta..
Rikosilmotusta mietin minäkin..

aika valonarkaa peliä kun ei yhteydenottoihin vastata!

On se jännää, kun täällä puhutaan vuonna 2010, että olisi vuoden 2008 kirja painossa tms. Soitin eilen 17.7.2013 entiseen Pohjoismainen kirja Oy:n nykyinen Oy Interkustannus Ab:n numeroon ja kerrottiin, että tekeillä on nyt vuoden 2002 kirja!!!!

Tuli vastaan lappu joka päivätty 28.4.2011 ja vähän maksanutkin kirjasta jota ei ole siis näkynyt. Samainen paula niemelä näkyy allekirjoittaneen. Yritin soittaa numeroon mikä lapussa niin ei ole käytössä koko numero! Saas nähdä tuleeko 10 vuoden päästäkää kyseistä kirjaa!

Vanha ketju mutta juuri löysin tilauskaavakkeen jollaa edesmennyt äitini on tilannut minulle Vuoden lapset ja uutiset vuodelta 1975. Päiväys näyttää olevan 27.4.1999, ei ole kirjaa vielä näkynyt :D. Äitini on näköjään maksanut käsirahaa 95 markkaa, kirjan hinta on ollut 595mk+toimituskulut 42mk. Millaisella korolla tuon käsirahan saisi takaisin?

Vanha ketju mutta juuri löysin tilauskaavakkeen jollaa edesmennyt äitini on tilannut minulle Vuoden lapset ja uutiset vuodelta 1975. Päiväys näyttää olevan 27.4.1999, ei ole kirjaa vielä näkynyt . Äitini on näköjään maksanut käsirahaa 95 markkaa, kirjan hinta on ollut 595mk+toimituskulut 42mk. Millaisella korolla tuon käsirahan saisi takaisin?
Jaa nyt huomasin tuon viestin tuossa ylempänä että konkassa on. Teemu Virtanen näyttää olleen asiamiehenä myös. Täytyy siltä käydä hakeen rahat korkojen kanssa pois

Yhteistyössä