Varmaan puoli tuntia ton listan päivittämisen jälkeen rupes jotain väriä tuleen paperiin vessakäynnillä :/ Edelleenkään ei punaista, mutta eikö ne sieltä ala täs illan kuluessa. Menkkakivut välillä kovat, välillä ei mitään. Huomenna saan siis varmasti päivittää kp1:sen eikä tarvita testejä |O Oon kyllä välillä niin väsynyt tähän touhuun ja Usko on huristellut Toivo mukanaan johonkin huitsin nevadaan. Ei tuu meille luomu/clomilasta, turhaan mä noita nappeja syön :kieh: Mutta dieetti onneksi sujuu ja oon päättänyt että mehän päästään siihen kolmanteen IVF/ICSI:iin vielä tän vuoden puolella!!!! Mä vielä sille tympeelle ja suorastaan v****maiselle hoitajalle BMI:t näytän :kieh: :wave:
Haaveelle ja Hannelille jaksamisia viimeisiin piinispäiviin, älkää te vielä menettäkö toivoa, kaikki on mahdollista!! :heart:
Hoben gallupiin vastaisin että ehdottomasti kahden alkion siirto jos mahdollista! On paremmat mahdollisuudet että edes toinen jatkaa jakaantumista/kiinnittyy.
Haaveelle ja Hannelille jaksamisia viimeisiin piinispäiviin, älkää te vielä menettäkö toivoa, kaikki on mahdollista!! :heart:
Hoben gallupiin vastaisin että ehdottomasti kahden alkion siirto jos mahdollista! On paremmat mahdollisuudet että edes toinen jatkaa jakaantumista/kiinnittyy.