Pömppömahaiset plussaajat!!

Kääk mikä koukutus iskee, kun erehtyy avaamaan tämän sivuston..! Mutta tämä addiktio on kylläkin yksi parhaista.

Kurre, Naikkarilla siis tekin ja inssi edessä? Voi, syksy on kyllä oravanpoikasten esiinmarssin prime time..! "mikä elo onnellinen, keinuvassa kehtolinnas. Siellä kiikkuu oravainen, armaan kuusen äitin rinnas.." ainakin noin suunnilleen laulua lainatakseni. Kuule, tullaan Kurre sitä laulelemaan porukalla teidän ikkunallekin tarvittaessa ;)

Auris, kyllä olet todellinen mrs. Rautahermo ja vielä niin rento sellainen!Tuosta seuraa jotain hyvää..! Huomenna kökötämme 04.01 täällä linjoilla Mirun herätysviestin saavuttua!!

Kamilla, ollaan siis Clomisiskoja pian. Aika samoissa mennään kiertojen suhteen. Mun lupaavat kivut tosin katosivat jonnekin Tätien mustaan aukkoon. Lähden kohta lenkille hakemaan niitä takaisin. Ja sitten on se tooosi romanttinen pupuilumahdollisuus, joka voi myös vapauttaa Niagaran liikkeelle. Heh! Tosin itselläni kyse on aika vaisusta putouksesta.
Onko sulle muuten tullut kovasti oireita Clomeista? Mulla tuli aluksi, vaan ei sitten enää myöhemmissä kierroissa onneksi niinkään.

Lumikki ja Helinäkeiju tervetuloa..! Lumikki odottelee siis 7 kääpiöitä, kuten rouva telkkarissa vastikään. Huh! Siinäpä yksi koululuokka. Ehkäpä meidän Lumikilla olisi nyt perinteisemmät kuviot tiedossa. Äläkä anna Pessimistin nyt ollenkaan nujertaa! Onnea matkaan. Samoin Helinäkeijulle passiin.

EllaElias, kiitos kun kertasit tuon tutkimuskuvionne. Monimutkainen juttu sekin, että toivoisiko selkeitä syitä vai ei. Varmasti vaikea uskoa sattumaan / "huonoon tuuriin" tuossa tilanteessa, mutta onhan se mahdollista?! Joka tapauksessa kun kerran olette keskenmenojen suhteen selittämättömiä, todennäköisyys, että niin kävisi VIELÄ, on kai tilastollisesti jo todella pieni. Tiedän, aika onttoa analysointia ja tuskin helpottaa oloa. Tuntuu pahalta sun puolesta!

Nyt sinne uhoamalleni lenkille hakemaan vauhtia uudelle uljaalle kierrolle. Koirakin jo lopetti sen raskaussekoilunsa.

Muistattehan katsoa Housen!! Ihan ykkönen meidän perheessä tällä hetkellä. Ehkä siinä on se lohdullinen puoli, että joillain imaginaarisilla hahmoilla on vielä oudompia juttuja meneillään kuin itsellä :LOL:
 
Lähes kokonaisen työviikon uuvuttama pömppis ilmoittautuu. Oli kertakaikkisen huono idea totuttaa ensin kroppa neljässä viikossa rentoon elämään ja sitten mennä neljä viikkoa paisuneen pullataikinan (Astarten vertauskuvaa käyttääkseni) kanssa työpöydän ääreen.. No, ensi viikko enää ja sitten alkaa sairasloma.

Kiitos Aurikselle ihanasta lounaasta ja Papun ja Nupun puolesta voin kiittää myös (en voinut olla kurkistamatta pakettiin :ashamed: ) Tiedätkös, olen totuttanut vauvat jo tuohon hentoiseen helinään, sillä plussapäivästä saakka olen kulkenut pienen pieni hopeatiuku paidan alla pitkässä ketjussa riippuen - helisee joka askeleella, ei muiden korviin, mutta masuun kylläkin.

Kaikille uusille kovasti tervetuloa ja onnea tulevaan. Tässä porukassa sekä ilot että surut on helppo jakaa. Tulipa mieleen yksi biisi, jonka esittäjää en muista, mutta laulussa sanotaan:
"kun yössä yksin vaeltaa, voi kaltaisensa kohdata, ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea.."
:heart: Sopii tähän porukkaan..

Adea kompaten - mitä ihmettä on tapahtunut vappikselle??

Nyt olen niin väsynyt, etten jaksa kuin lähettää kimppahalin kaikille teille muille. Auris, en toivota onnea - sillä ei ole lopulta mitään tekemistä tämän asian kanssa. Toivotan sinulle levollisia yöunia ja uskoa pikku mustikoihin. Sanoit, että ehkä kolmas kerta tarvitaan, mutta voi myös olla että ei.

:hug:
 
Miru sulla on Bola koru :heart: Mutta sinä senkin utelias, taidan pitää sut uutispimennossa kauemmin kuin muut siitä hyvästä. Laitan tekstarin vasta 4.05 ;)

Astarte onnea punktioon huomenna! =)

Jaa jaa tytöt. Huomisaamun tulos on varma kuin auringon nousu ja iltauutisten lähetys. 55% mahis negaan ja 55% plussaan. Tässä vaiheessa veikkaan jompaa kumpaa. Varmaa on, että tuntemukset ovat olleet tämän kahden ktt viikon aikana erilaiset kuin kevään tuoresiirrossa ja passissa. Tarkoittaako se, että Mustikoilla on ollut yritystä vai mitä, ehkä saadaan siihen vastaus aamusella. Klo 8.40 on soittoaika tuloksesta v-liittoon, pitänee siis testailla ennen sitä. Välineistö on koottu, mutta ei asennettu. Valitettavasti laukaisualusta olisi pitänyt tilata jo aiemmin, sitä ei enää ehditty saamaan. Tyydyttiin sitten perinteiseen pöytämalliin, niitä kun oli varastotavarana. Päästiin tunnelmaan sopivasti, kun alettiin vahingossa katselemaan telkusta dokkaria kolmesta sisaruksesta, joista yksi luovutti munasolut ja toinen synnytti lapsen kolmannelle. Onnellisestihan siinä kävi. Jos katsoitte, siinä laitettiin solut romanttiselle hetkelle lämpökaappiin, joka näytti siltä niinkuin siinä olisi ollut monta pientä mikroa seinässä. Siinä kohtaa mies tokaisi, että meidän oli ihan vaan ikkunalaudalla auringossa :LOL:

Toivottelen hyviä öitä! (Lupaattehan olla pettymättä, vaikka Mustikat eivät olisikaan sinnitelleet? Koska sille meistä ei kukaan voi mitään...)

Auris ja Mustikat ktt 13

 
Auuriiiiss...??? Minä tulin tänne tunnollisesti näin jo kukonlaulun aikaan (selvästi olisi näet allekirjoittaneella erityistarvetta hymylle ja iloisille uutisille... ) ,missä sinä? Muista, että täällä asustaa erikoisekspertti Clearblue Digin viivojen tulkinnassa, joten voit huoleti laittaa kuvan viivoista tänne ja minä voin sitten kertoa, paljonko hcg:tä veressä on. :ashamed:

(..) Voin kertoa, että aivan taatusti on taas tuplaantunut, tein taas yllämainitun testin. Ainiin, ja vihdoin muistin testata: myös erittäin tukeva ovisplussa pärähti saman valmistajan testillä, joten... Vakavissaan, taas on matka verikokeeseen. Kaurapuuron jälkeen.
 
Omaa (.) sen verran, ettei mitään maata mullistavaa oo sattunut. Paitsi palelun lisäksi tuli viime yönä kauhee hikoilukohtaus ja kurkku on aivan turkasen kipee. Eli ei tää palelu oo ilmeisesti mitään syysflunssaa kummempaa. Oisin varmaan voinut kans tänään testata, koska alkio ois ilman pitkää viljelyä siirretty just kaks viikkoo takaperin. No täytyy pysyä tiukkana ja lähtee vaikka vasta huomenna testiostoksille.

Auris heti tänne! =)
 
Nyt mun on pakko lähtee verenluovutukseen joten Auriksen tuloksia kuulen noin tunnin päästä...

Hanneli : Tsemppiä viimeisiin päiviin ja tunteihin...Olet oikeassa, kyllä se tulos nyt jo näkyy mutta odota mieluummin, eka kertakin kun on. Se on nimittäin vähän niin, että jos nyt testaat negan, olet ihan sekaisin 2 päivää ja testaat koko ajan toivoen, että vielä se voi muuttua...Mitä testiostoksiin tulee, (uudelleen)sanomattakin lienee selvää, mitä testityyppiä suosittelen tarkkuuden puolesta. Mutta kyllä se tulos kaikilla malleilla pitäisi näkyä kun testaat :heart:
 
Sori sori, tulospalvelu vähän kesti. Miru kyllä laittoi ajoissa tekstarin aamulla - jo ennen kuutta - mutta mullahan tuo puhelin on aina äänettömällä yöllä. Joten herättiin vasta 7.20. Näin kolmen hengen taloudessa (vanhempi poitsu asustaa meillä vain vkonloput) wc:ssä oli ruuhkaa ennen kuin sain itseni kammettua lakanoiden välistä. Odoteltiin vielä, että poika lähtee kouluun. Upotusastiana toimi tällä kertaa viinilasi. Vieläpä sellainen, jonka olen saanut aikanaan synttärilahjaksi, siinä on 30 v kaiverrus. Ajattelin, että se niinkuin antais hedelmällisempää potkua. Sillä aikaa, kun tulosta laskettiin jossain keskuksessa, mies kävi pesemässä hampaat. Testi oli sillä aikaa väärinpäin.

Valmistelut kannatti, nimittäin Mustikat ovat edelleen mukana! Plussaa näytti mittari! :heart: Ktt jatkuu! :heart: Vähän itkettiin ja naurettiin. Uskomattoman onnellinen olo... Muutama tekstari laitettiin ja puhelin on tietty soinut. Olen itkenyt ystävien kanssa lisää :D Soitin tuloksen liittoonkin, hoitaja lähes riehaantui sielläkin päässä, ihanaa myötäelämistä, kolmen viikon päähän sovittiin ultra aika.

Toivottavasti aloitin syksyn sadonkorjuujuhlat! Toivon teille seuraaville testaajille yhtä iloisia tunnelmia! Tätä oloa ei voi kuvata :heart:

Auris ja :heart: Mustikat ktt 14 :heart:
 
Ihanaa, voi vallan mahotonta! :heart: :heart: Tätä osattiin toivoa ja jopa odottaa. Maailman isoimmat rutistukset äidille ja pikkumustikoille!!! :heart: :heart: Nauti onnellisesta olotilastasi rakas pömppis, olet sen todellakin ansainnut!! :flower:
 
AAAAAAAAAH!!!!!! IHANAAAAA!!!!! Mulla aukesi kuulkaa kaikki hyvänolonkanavat (kuin olis vyöhiksessä käynyt) kun luin tämän uutisen!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Kyyneleet silmissä sua Auris ajattelen, onnesta hymyilen. Tätä tarvitsin.

Stella
 
Ai mut kato sulla on toi malli...Mä käytin niitä sellasia DIGEJÄ, siis sellasta erillistä digi-näyttöruutua ja sit siellä sisällä on se tikku mihin tulee klassiset kaksi viivaa :)

Eli tarkkaa hcg-arvoa en pysty sanomaan mutta sen tiedän, että toi testi ei ole niitä herkimpiä, eli eiköhän se ole kuule vahva,terve arvo.

Oi onnenpäivää!!!! Vitsi, huikea tää tunne kun kaikki kanavat reisissä ja kyljissä kihelmöi. Siis oikeesti. Ei tarvi enää terapioita, ihan vaan plussauutiset riittää saamaan energiat virtaamaan. Tai sit se johtuu tästä toistaiseksi vielä käynnissä olevasta siunatusta tilasta, että olen näin herkkänä :ashamed:
 
Joo mä siis hetkeksi jo unohdin suruni - siis ihan totta... Hämmästyn itsekin: olen aidosti ihan sekaisin ilosta jonkun toisen plussasta :LOL: :saint: :D :eek: :whistle: :wave:

Kurre : täällä ollaan, taisteluvalmiina, vähän täytyy vaan jostain energiaa kerätä mutta kyllä se tästä. Vatuttaa vaan kun toi hcg näyttää nousevan edelleen. Että voi nyt mennä tässä pikku "mutkassa matkalla" vähän pitempi aika. Mutta sitten menee. Ei sille nyt mitään voi.
 
Voi Auris! :flower:

Ja Stellallekin varovaisesti laitan siemeniä multaan tulevaa kukkapuskaa varten. Mähän silloin ensiksi testailin noilla ovistikuilla etukäteen. Mä yritin lukea sun pp numeroa, mut en saanu silmiini. Mulla oli muistaakseni vasta pp 18 se hcg arvo yli tonnin. Ei se vaan kaikilla nouse niin nopeesti.
 
Stellaseni, ei tässä pikajuoksua mennä katsos täälläkään, eli älä huoli, otan sinut mukaan taistoon siitä matkalta, heti kun saat energiat kerättyä ja tämän tilanteen ensin kuntoon. Tekisi niin mieleni sanoa, että eihän sitä edes vielä tiedä kuinka tässä käy... mutta toisaalta realiteetit on muistettava, vaikka ihmeisiin me uskomme! :heart: Jaksuja rakas ystävä!
 
Finttu: Mä oisin tänään jo pp 20 (2.päivän siirrolla jos menisin). Joten... Arvioisin aamun raskaustestin viivojen perusteella, että hcg arvo tänään mulla tulee olemaan vasta jossain yli 300. Eli kyllä mä liian matalalla menen. Tosin, jännä oli eilen googlaamalla löytää tällainen saitti : www.betabase.info Mutta en mä voi tollaisiin lähteä luottamaan. Ja oma lääkäri siis ei ole antanut käytännössä lainkaan toivoa. "Raskaus ei ole todennäköisesti normaali".

Mutta Auriksen uutiset jaksaa vieläkin hymyilyttää! Nyt vaan odotellaan Astarten punktiokuulumisia ja sitten Hanneli ja Kamilla vetäisevät vielä viikonloppuna plussat niin saadaa näytettyä maailmalle, että tästä pinosta plussataan ja komeasti, kukin vuorollaan.
 
Mies lähti jo töihin ja tekstailtiin tuossa hetki sitten. Se ei ymmärtänyt mun hyvin yksinkertaista kysymystä tyyliin 'juu vai ei' ja laittoikin äsken: "ei kannata laittaa mitään monimutkaista kyl niin sekasin oon onnesta". :LOL: Voi kulta mussukkaani! :heart:
 
Vitsi kun tämä palsta tökkii, ekaksi tuli viesti tuplana ja kun poistin niin lähti molemmat,aaargh!Tässä uusinta suurinpiirtein...

Moi!
Nyt on kiire joten suoraa asiaan, Stellan tilannetta täälä jännitän minäkin kovasti.
Ajattelin kertoa oman kokemukseni jospa siitä olisi apua. Minä ihmettelen miksi sinulle
sanotaan että toivo on mennyttä ja kuukautiset alkaa, minusta on ihan hyvä mahdollisuus siihen että kaikki on hyvin.

Itselläni ekan icsin siirto (2006) tehtiin 15.3, 28.3 apteekin omalla aivan kiistaton nega.
Illalla oli muuttunut roskishaamuksi. Vuotoakin oli, milloin ruskeaa milloin mustaa yms.
31.3 pakotin ottamaan verikokeen eli pp16 ja tulos oli 82 IU/ml. Eipä sanottu suuntaan eikä toiseen mitään,
täytyi odotella. Itse turvauduin tuohon alle laittamaani taulukkoon. Ja kaiken piinan ja epävarmuuden jälkeen
raskaus jatkui, poika 1v8kk leikkii tuossa lattialla!! Ja tämä tarina on tosi =)Minusta tuntuu että sinullakin on onnellinen
lopputulos. Ainakaan vielä ei saa luovuttaa!

Onnittelut Auringokukalle,ihanaa!
Haleja ja plussatuulia kaikille, nyt on tosiaan mentävä..
-Hannele-

hcg- arvo 16 päivää ovulaatiosta

hCG-taso Raskauden jatkumisen todennäköisyys
25-50 <35 %
50-100 35-64 %
100-200 64-80 %
200-500 80-95 %
500-1000 95-100 %
>1000 100 %

lÄHDE: WWW.IVFER.COM/HCG.HTM
 

Yhteistyössä