Pömppömahaiset plussaajat!!

Kiitos Hannele :hug: Huh, tositarina...Tässähän voisi sitten vielä vaikka vähän Toivoa, sen verran paljon on tullut itkettyä, että sitä ei ainakaan jaksaisi enempää. Vielä. Kun ei mitään menkkakipujakaan ole. Niin, jos ihan rehellinen olen, niin mustakin tuntui vähän oudolta, että suhtautuminen näihin mun tuloksiin on ollut niin älyttömän negatiivista tuolta klinikan suunnalta. Sitä mäkin olen Finttu miettinyt, että entäs jos siellä on vaan pikku hölmöläinen hidastellut normaalia enemmän. Kun eihän sitä näistä luomuista tiedä, että minä päivänä on hedelmöittynyt ja milloin jakautunut ekan kerran! Ja sit jos vielä bonuksena vaikka istukka olis pistänyt itsenstä johonkin tohon kohdunkaulakanavan päälle niin siitä johtuis toi vuoto... Noh, katsotaan miten käy. Suurin pelko on tietysti KU, KM:n kestän - en pystypäin, mutta sitkeästi kuin pömppis.

Piti vielä sanoa muillekin, että kiitos kaikille Teille Ystäville myötäelämisestä ja tsempistä. Se merkitsee ihan valtavasti.

Eli mun puolesta saa toivoa ja uskoa, peukuttaa ja jännätä jatkossakin - ilomielin - mutta tänään ei kyynelehditä eikä murehdita liikoja sillä nyt on huikean ilon ja Auriksen mustikoiden päivä!
 
Kaikille, jotka ovat valittaneet kesän huonosta mustikkasadosta sanonpa vaan: ähäkutti. Eihän ne mustikat metsässä kasva vaan Auris-mamin ihanassa lämmössä. Onnea vielä ihan hirmuisesti!! :heart: :heart:

Ja syksyn sadonkorjuukausi on virallisesti nyt sitten avattu. Kaikille satoaan korjaaville tai satoaan vasta kyspytteleville hyviä, onnellisia, rakkauden täyteisiä päiviä =)

ps. Auris, tää mun tiukukoru on ihan mallia á la Míru - tein sen itse plussapäivän luovuuspuuskassa ;)
 
Kiitos rakkaat Pömppikset! Olen ihan liikuttunut teidän 'mustikoiden päivästä' :heart: Koitan olla toimistolla ja keskittyä töihini, mutta ei tunnu oikein onnistuvan :D Hyvä, että on viikonloppu tulossa. Mulla on aina joskus kollega käymässä toimistolla ja istuksii samassa huoneessa. Tänään hän olikin täällä jo ennen minua. Oli napsauttanut radion päälle, ja arvatkaa, samalla kun astuin huoneeseen, radiosta tuli laulu " Voiko päivä enää ihanammin alkaa..."!

Stellalle lähettelen auringonsäteitä ja halauksia! Toivo voi hyvinkin olla tekemässä ihmeitä!

Miru mun taitaa olla pakko käydä Tiimarin kautta tänään! Kilistin ostoksilla...
 
Hurraa Mustikat!!! Onnea Aurismamille!!! Tämän vuoksi menenkin juhlimaan jätskille, mustikkaiselle. Menin ihan sanattomaksi... hihittelen itsekseni (ollaan kurssilla), LOISTAVAAAAAAAA!!!!! (Kirkuu äänettömästi). Haleja sulle ja miehellesi!!!
Stella - olen tässä lueskellut ja toivonut kovasti tuloksia suuntaan tai toiseen. :hug: Lähetän sinne ison kasan nessuja varmuudeksi, tapahtui miten vain niin niitä tarvitaan.
(.) Olin sitten nautiskelemassa pölystä rockfestareilla ja tavoilleni uskollisena sain flunssan. Valitettavasti ei ole oikein mahdollista sairastaa kotona, vaan nakotetaan luennoilla. Kovasti odotan tädin vierailua, ehtiikö jo maanantaille vai tulisikohan vasta keskiviikkona - sopisi paremmin aikatauluihin toi jälkimmäinen. Eli ensi viikolla alkaa tosi työt... ellei...
 
Astarte
Hurraa Mustikkaiset!

Oma turvonnut napa on kipeä. Klinikalla vietin yli 3 tuntia ennenkuin laskivat kotiin. Pää on vähän sumuinen kun jouduin napsimaan ihan kourakaupalla kipulääkitystä. Mutta kipu on sen
arvoista, koska ihan hyvä marjasaalis saatiin täältäkin: 7 pyörylää. Ei myöskään hyperin pelkoa viikonloppuna, kun ei ollut marjasanko täynnä.

Äiti on nyt kaupassa ja tekee kohta ruokaa. Ihana olo, kun niin kovasti huolehtii ja jännittää puolestani. Aamulla ajoi melkein 200 km tänne.

Stellaa vielä vähän halaisin ennenkuin takaisin sänkyyn.
 
Täällä yövuorolainen vasta heräsi ja heti piti päästä koneelle lukemaan Auriksen kuulumiset! Voi kuinka mahtavaa, ONNEA MAHAROTTOMASTI!!! :heart: =) :flower: Lähti päivä hyvin käyntiin, ihana lukea että teillä tärppäs! Paljon vaaviliimaa mustikoille! :flower:

Astartella kans hyviä uutisia, hienoa! Onko maanantaina tulossa yhden vai kahden palleron siirto? =)

(.) Ei oikein mitään, ei ainakaan oireita :D Kiltisti odottelen tätiä ja jos maailmankirjat olis sekaisin eikä näkyisi maanantaihin mennessä niin sit testaan. En tiedä miten toi vaikuttaa ku ovis oli niin aikaisin (kp13), mun kierto on useimmiten 29-30 mut voi olla et tätsy tulee etuajassa nyt varhaisen oviksen takia.
 
Perjantai 22.8 :wave:


Hanneli-78................2.ICSI (lyhyt).....................kp/-/ktt11
Haave.......................1.IVF..................................kp/-/ktt9
Stella08.....................3.IVF.................................kp34/27/elo
Adeliini.......................pupuilua...........................kp30/27-34/ktt
Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp29/30-32/syys
Kamilla.......................Clomhexal........................kp27/29-30/dpo14
PeePee77..................PAS..................................kp24/29-31/syys
Merikeiju....................PAS..................................kp17/29/elo
EllaElias.....................PAS...................................kp16/-/syys/loka
Kurreliini....................inssi..................................kp15/-/syys
Lumikki73..................inssi..................................kp15/28-30/ktt2
Ulpu78......................3.IVF..................................kp15/-/tammi
Astarte......................1.IVF (lyhyt)......................kp13/26-30/ktt
mmm..........................inssi.................................kp3/27-31/ktt
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp?/-/ktt
Retuli82.....................pupuilua...........................kp/-/ktt
Hannele.....................PAS...................................kp/-/ktt

Testailijat :p

Hanneli-78 25.8
Haave 27.8

Haamuillut :attn:

Stella08 =)

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
 
Kamilla: Mun tarkoitus ei ihan oikeesti ole lisätä tulisia hiiliä piinapäivien loppukiristykseen, mutta kuukautisten pitäisi tulla 14 päivän kuluttua ovulaatiosta. Eli siis sulla tänään jos oot dpo14...Ja dpo14 siis näkyy (pitää näkyä! ) hcg jos sitä on... Sitä se aikainen ovis tarkoittaa - eli ilman muuta sillä on vaikutusta kierron pituuteen. TAI sitten tulee muunlaisia uutisia :heart: Mutta en kiusaa enempää, testaat sitten kun olet valmis ;)
 
Kiitti Stella tiedosta, näin mä vähä muistelinkin et suunnilleen parin viikon päästä oviksesta pitäis alkaa. Oon 99% varma et tänään tai huomenna alkaa, jonkin verran on menkkatuntemuksiakin. Niitä on kyllä hämäävästi ollu pitkin kiertoa. Mä oon vissiin kehittänyt jonku testipelon noitten ICSI:en jälkeen enkä millään haluaisi nähdä taas sitä valkoistakin valkoisempaa testiä jossa vaan kontrolliviiva hohtaa kirkuvan punaisena :ashamed:
Ade-clomisiskolle sen verran sivuvaikutuksista et noi masu/menkkatuntemukset vähä vaivaa näis clomikierroissa. Tai sitten ne johtuu vaan siitä ku ovuloin :LOL: Luomukierrossa ei oo mitään tuntemuksia, ku ei tuu ovistakaan. Mitään hikoilua, mielialanvaihteluja tms. mulla ei oo ollu, et aika helpolla oon päässy clomien kans.
 
Jee jee.. Sori en ehtiny heti aamulla onnitteleen, mutta nyt aivan sika paljon onnea!!! Kyllä noilla oireilla pitäiskin olla jo aivan mielettömän korkeet HCG:t. Onneks et nyt ihan laukaisualustaa hommannut. Ois voinu olla meinaan aikasmoinen pamaus. =) Vielä kerran onnea.

:heart: :flower:


Astarte Kiva, että punktio meni hyvin ja alat oleen jo elävien kirjoissa. Hyvä munis saldohan sulla olikin. Nyt sitten jännäillään hedelmöittymistä. :heart:
 
Auris Onnee kauheesti!!!

Oma napa:
En tiedä oonko käynny infoomassa, mutta maanantaina 25.pvä koitettais jos päästäis passiin. On tässä kasvateltu limistä oikein urakalla, joten maanantaina pitäis olla jo yli 10mm. Kaks alkiota on siis pakkasessa samassa oljessa ja molemmat siis sulatetaan, katsotaan vaan että selviääkö kumpakaan siitä operaatiosta.... :|

Käytiin tänään adoptioinfossa- tosi hyvä fiilis jäi. Arvatkaapa vaan mitä: Kyllä meille se vauva tulee viimeistään viiden vuoden päästä. Se on helpottavaa kun tietää... :D

Kamilla Ymmärrän täysin, et miks et halua vielä testata. Mut tiedäthän sen ystävä, että jos se tulos on plussa niin ei sillä väliä vaik ootat jopa viikon- se tuloshan siitä ei miksikään muutu, vai mitä.. Eli ihan rauhassa vaan, testailet sit ku siltä tuntuu :hug:

Astarte Voi hitsi, et punktion piti olla sulle tollanen. Mun eka punktio oli tosi kivulias, kun munasarjoihin keräänty nestettä. Olin kaks viikkoa saikulla sen takia ku maha ihan turvonnu ja kipee, enkä pystyn liikkumaan mihinkään... Toinen kerta sit olikin jo helpompi. Toivottavast sun ei tarvii sinne toista kertaa edes mennä, anna äitin nyt passata oikein urakalla...tuskin siitä olet lähiaikoina paljon päässyt nauttimaan... :D Se taidat kuitenkin olla seuraavaksi sinä, joka passaat äitiäs tämän vanhoilla päivillä...

 
Pikkumyy, elämä ei tosiaan ole aina kovin reilua. Teitäkin koetellaan taas isosti... Itkeä pitääkin, vain siten saa surun surtua. Sinäkin nautit jokaisesta hetkestä nämä muutamat viikot, niin aion minäkin tehdä. Tiedätkö, mieheni on itkenyt tänään ja paljon, onnellisuudesta ja totaalisesta hämmennyksestä. Kun tulin kotiin, oli pöydällä odottamassa 10 ruusua maljakossa ja oli siivonnut pojan kanssa koko kodin. Uhkaili etten saa nostaa maitopurkkia raskaampaa jne. (Pitänee pitää pieni neuvottelu hänen kanssaan aiheesta...) Mutta siis minua kaikken eniten on tänään alkanut pyöriä mielessäni, että jos meille käykin huonosti tässä raskaudessa, miten mieheni ottaakaan sen raskaasti... Ja sitten luen sinun surulliset uutisesi. Vetää niin sanattomaksi. Ikäviä uutisia on tässäkin pinossa ollut riittämiin. Mutta niillehän me emme voi itse mitään. Halaukset sinulle vielä kerran :hug:
 
Pikkumyy, suuren suuri :hug: Halaan ja lujaa!
Aurikselle niin maan p..rleesti onnea =) Ihanaa :heart: Toivotaan että itse kukin olisimme tuossa tilanteessa joskus... :)
Omalla kohdallani en tiedä kierrostani tuon taivaallista... oli taas pari päivää taukoa tuhruilusta, kun taas eilen alkoi... ja tänään tuli oikein kunnon "möntti" kun kyykistelin maassa, näytti ihan joltain kudokselta (eli ei ollu verihyytymäpakkku), varmaan vissiin vielä jotain raskauskudosta? Mistä ihmeestä minä tiedän, millon menkat alkaa? Ihan pihalla tämä tyyppi täällä...
 
Kurreliini. Kyselit masusta ja työoloista. Ite en ainakaan huomaa masun kasvua, on omasta takaa jo valmiiksi sen verran paljon lihaa ympärillä... Olen ammatiltani siis maalari ja soitin jo kesälomalla työnantajalle, että en aio olla lähelläkään liuottimia tai niitä sisältäviä aineita. Olen saanut nyt tehdä tapetointitöitä. Mulla on mennyt tässä hetken verran, kun olen selvitellyt erityisäitiysvapaa-asioita. Neuvolan lääkäri ei valitettavasti voinut tehdä mitään lausuntoa, mitä hämmästelen. Tää on tuntunut olevan todella outo asia monelle. Ei edes kelan virkailijat ole tienneet asiasta oikein mitään, niin harvinaista tämä näyttää olevan. Kaikkia lomakkeitakaan ei ole ollut saatavilla heidän tiskiltä. Itse olen netistä etsinyt ja tulostanut materiaalia omalle lapsettomuuslääkärille ja kelaa varten. Työterveyslääkäri sanoi jo vuosia sitten, kun kysyin näistä asioista, että eivät ne haitalliset arvot helposti ylity. Sinne en ole siksi ollut enää yhteydessä. En todellakaan aio olla edes samassa tilassa, missä joku työkaveri käsittelee liuottimia. Maalifirmojen omat käyttöturvallisuustiedotteet eivät paljoa sano aineiden vaikutuksista sikiöön. Heidän neuvontapalvelusta ei ollut mitään apua, laboratorionsa osasi sanoa vain, että heidän omat työntekijät siirretään pois tehtävistä heti raskauden alettua. Heidän terveyssisarensa kanssa olen ollut yhteydessä myös...Onneksi löysin netistä sellaisia, kuin kemikaalikortit, joissa on selkeästi kerrottu aineiden vaarallisuus sikiölle. Työnantaja yrittää parhaansa ja etsii sellaisia työkohteita, joissa ei olisi näitä myrkyllisiä aineita. Mutta melkein joka kohteessa niitä normaalisti on. Pidän kohta kaikki kertyneet pekkaset ja talviloman ja toivon, että asiaa ratkeaa sinä aikana.
 
Astarte
Rouva Pikkumyy, Syvä osanottoni. Koeta jaksaa ja muista, että huomenna on päivä uus!

Kamilla, en tiedä tuleeko yhden vai kahden palleron siirto. Jos on hyväkuntoinen alkio niin yksi. Jos ei ole hyväkuntoisia niin sitten olemme tiukan paikan edessä, kun pitää tehdä päätös. Mies ottaisi mielellään vastaan kaksoset, mutta minä emmin kovasti riskiraskautta ja rankkaa vauva-aikaa.

Omat kuulumiset. Aivan hermona heräsin vähän ennen kahdeksaa odottamaan labran soittoa 8-10 välillä. Olin aivan hermooni enkä meinannut saada aamiaista alas. 9:30 soi puhelin, ja juoksin vessasta vastaamaan. Miehenköriläs teki pilaa ja sai kunnon kutitukset kostoksi. Menin takaisin vssaan, ja tulin kyynelsilmin sanomaan, että et sitten saa soittaa toista kertaa. Mies uskoi. Puhelin soi ehkä puolen minuutin päästä siitä. Mutta nyt soitettiin labrasta. Hyviä uutisia: 4 kypsää palleroista (7 saatiin), joista kaikki kaikki kaikki kaikki kaikki hedelmöittyi!! Ilon kyyneleet tuli. Ei ole ainakaan siinä ongelmaa, jos joskus tulee seuraava kerta. Nyt jännitän maanantai-aamun puhelua päästäänkö siirtoon. Toiveikkain mielin, jos vaikka jäisi pakkaseenkin ainakin yksi.

Punktio oli rankempi kuin kuvittelin. Eilen meni tuhottomasti kipulääkettä ja oli hyvin vaikea saada uni. Pyörin ja ähkin vihlonnoissa monta tuntia. Nyt turvotus on vähän alkanut laskea ja pystyn jopa istumaan jalat koukussa ja housut jalassa. Eilisen vietin tyylikkäässä kietaisuhameessa made by Finlayson.
 
Pikkumyy - :hug: :hug: :hug:
Auris - mä ajattelin tota pettymystä jos jotain sattuisi... musta tuntuu, että niistä selviää jotenkin paremmin jos on nauttinut täysin rinnoin onnestaan ennen sitä. On aivan kuin jotain johon tavoitella, ja saavuttaa ja ihania muistoja. Jotenkin haavoittuvuus antaa kaikelle voimaa ja toivoa vaikka silloin kun sattuu niin se sattuu todella. Toisaalta kaikkillehan tapahtuu asioita, jotka sattuu hirmuisesti ja jos ei ole niita ihania, loistavia onnen hetkiä, jos on ne joskun kieltänyt itseltään sen takia, etta pelkää onnettomuutta, niin ei sitä silloin jaksa kun on alhaalla. Joten nauti ihanista onnen hetkistä, sillä kun uhmaikä ja teini-ikä koittaa mustikoilla (ja niitähän on silloin kaksi samassa tilassa :LOL: ) silloin sita tarvitaan voimaa ja kärsivallisyyttä- onneksi sulla on jo ollut harjoittelua takana!
Astarte - loistavaa syksyisen sadon kypsyttelyä... onnea ensi vuoden sadon kylvöön!

GALLUP: Mä tässä aloin pohtimaan (jos luomusti ei nyt tärpännyt) - kumpi on parempi yksi vai kaksi alkiota putkihommissa ja miksi? Me ollaan kumpikin oltu kallistuneina kahteen, mutta jos kuitenkin... ivf:n läheisyys tuo aina vaan lisää kysymyksiä...
 
Morjensta!

Auris Huippu hienoa! Onnea suunnattomasti! :flower: Mies eilen ihmetteli hangon keksiltä näyttävää vaimoaan... Sanoin että netti ystävä juuri plussasi! :heart: Toivotti myös onnea ja terveisiä!

Astarte Onnea palleroista! Itse olin niin kipeä punktion jäljiltä, etten huonolta ololtani kyennyt edes jännittämään hedelmöittymistä... Kun soitin sitten tuloksia niin kyllähän se mykisti ja paransi oloa kummasti kun tiesi ettei kärsinyt turhaa.

( . ) Täällä on jo toivosta luovuttu... Toivo ja varmuus on eilisen aikana karissut ja tänään olen vain hiljaa tyytynyt kohtalooni. Ei mitään vuotoa tai muuta, mutta kai se on joku vaisto kun sanoo, että ei onnistunut meillä tällä kertaa. Tekisi mieli jo luopua lugeista, mutta koska ne tuolla kaapissa on niin sama kai ne on käyttää loppuun. Mietin jo sitäkin mahdollisuutta etten testaisi ollenkaan vaan odottaisin vain menkkojen alkua, tyhjä ruutu testissä on niiiiiiin kamala näky, että kernaasti jättäisin väliin suosiolla. Olen jo miehenkin valmistanut pettymystä varten, pahinta on se että meillä moni sukulaisista ja ystävistä tietää että ensi viikon keskiviikkona olisi testipäivä ja kaikki odottaa kieli pitkällä tulosta. Nega on itsellekkin jo niin kipeä paikka, puhumattakaan tunteesta että olen pettänyt sekä mieheni että koko pirun suvun odotukset! :headwall: :/ Nyt on kaikki menkka tuntemukset kadonneet ja kaikista puristelu yrityksistä huolimatta rinnat ei oo yhtään kipeät... Että se siitä... Nyt tuntuu, että pas:iin ja marraskuuhun on niin pitkä matka. Tässä välissä voisi yrittää tehdä jotain tuolle vyötäröllä olevalle terapeuttiselle leveydelle... :D

Nyt arvon pömppikset, tämä tyttö lähtee sohvalle levynä makaamaan ja odottamaan keihään finaalia. Ollan yhteyksissä!
 
Lauantai 23.8 :wave:


Hanneli-78................2.ICSI (lyhyt).....................kp/-/ktt12
Haave.......................1.IVF..................................kp/-/ktt10
Stella08.....................3.IVF.................................kp35/27/elo
Adeliini.......................pupuilua...........................kp31/27-34/ktt
Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp30/30-32/syys
Kamilla.......................Clomhexal........................kp28/29-30/dpo15
PeePee77..................PAS..................................kp25/29-31/syys
Merikeiju....................PAS..................................kp18/29/elo
EllaElias.....................PAS...................................kp17/-/syys/loka
Kurreliini....................inssi..................................kp16/-/syys
Lumikki73..................inssi..................................kp16/28-30/ktt3
Ulpu78......................3.IVF..................................kp16/-/tammi
Astarte......................1.IVF (lyhyt)......................kp14/26-30/ktt
mmm..........................inssi.................................kp4/27-31/ktt
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp/-/ktt
Retuli82.....................pupuilua...........................kp/-/ktt
Hannele.....................PAS...................................kp/-/ktt

Testailijat :p

Hanneli-78 25.8
Haave 27.8

Haamuillut :attn:

Stella08 =)

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
 
[/b]Kamillan tulosta täällä kanssa jännäilen. Ettet vaan olis liittymässä Stellan kanssa luomuplussaajiin... =) :heart:

Rouva Pikkumyy todella sydämellinen osanotto menetyksenne johdosta. Eipä voi olla näissä touhuissa mistään varma ennen kuin on pikkuinen sylissä. Koittakaahan jaksaa, vaikka uskon kuinka älyttömän vaikeaa se on. Onnea teille uuteen yritykseen, kun sen aika koittaa. :hug: :heart:

Haave taidan itse olla oikein malliesimerkki negatiivisesta ajattelusta piinailupuuhissa. Keskiviikkoon on kuitenkin vielä matkaa ja olotila voi vielä muuttua, kun raskaushormoni alkaa nousta. Mäkin oon aina negatessa aatellut miestäni ja hänen jaksamistaan Se on mielestäni suurinta rakkautta, mitä toista kohtaan voi tuntea. Miehesi ajattelee varmasti aivan samoin sinua kohtaan. Aivan mielettömästi tsemppiä sulle viimeisiin piinapäiviin. :heart:

Astarte kiva kuulla, että olet toipunut rankasta punktiosta. Maanantaina sitten kyytiäinen mukaan. :)

Täällä on testiarsenaali valmiina. Hipelöin apteekissa Stellan mainostamaa digitestiä, mutta päätinkin sen hintavuuden takia tyytyä vähän vähemmän luksusversioon. En tiedä, onko vielä huomenna pokeria testata. Jotenkin tuntuu vaan niin ikävältä mennä maanantaina pahoilla mielin töihin. Sen verran kuluttavaa aikaa tää on ollut, että jos nega pamahtaa tauko on kyllä paikallaan.

Eipä mietitä sitä vielä vaan nautitaan lauantai-illan huumasta. Ollaan menossa kaupungille syömään miehen kanssa. Alko tekeen ihan sairaasti mieli jotain oikein rasvasta ja suolasta...

 
Rouva Pikkumyy : Tyhjää aukkoa kyyneleet silmissä katsoin, kun löysin linkkaamasi ultrakuvan. Olen hirveän pahoillani. Mutta sinunkin ihanan positiivinen asenteesi (sitä monen monta kertaa kadehtinut... ) kyllä kantaa tämänkin valtavan pettymyksen yli. Hellyyttä ja voimaa lähetän - joskaan sitä ei kauheasti ole lähettäjällä tällä hetkellä extraa. Mutta silti, sen mitä pystyn, lähetän sinulle etänä, NOIN, huiskis.

Haave : Voi sinua pientä, nyt alat jo sekoilemaan vaikka piinapäiviä on vielä jäljellä melkoisesti :hug: Tiedän tunteen, niinhän me kaikki täällä... Kuule sinä pieni sitkeä sissi, pakko on vähän ravistella ja äidillisesti torua: Varmat tuntemukset suuntaan ja toiseen ovat pettäneet niin moneen kertaan tämän porukan, että vaikka sinänsä uskon meidän tulevien äitien herkkävaistoisuuteen, niin en sittenkään siihen, että tietäisimme etukäteen tulevatko ne kaksi viivaa vaiko eikö.... Kuten hyvin itsekin sitäpaitsi tiedät, et voita etukäteen suremalla yhtään mitään... Jokainen ktt-päivä ennen vuotoa on siis syytä käyttää niin toiveikkaasti kuin mahdollista, tiedäthän sen. Vielä on matkaa keskiviikkoon :heart:

Hanneli : Eipä se testimerkistä ole kiinni se vahvasti positiivinen tulos... Toivotaan, toivotaan - ilman muuta toi rasvaisen ja suolaisen himo on Selvä Merkki :heart:

Kamilla : Tulos näkyy jo, rakas ystävä...Suuntaan tai toiseen. Tiedetään - mikään ei näytä niin vastenmieliseltä kuin blankoruutu pissatikussa. Mutta mutta....Jospa tässä pinossa on plussa-aalto meneillään...

Astarte : Mukava kuulla sun fiiliksiä ja tuntemuksia: hyvä saldohan sieltä tuli ja ehkä jää pakkaseenkin pikkusisaruksia :) Maanantain uutisia odotellaan!

(..) Nothing. Ei kipuja. Ei myöskään vuotoa *koputtaa puuta* . Kuten arvasin, hcg oli perjantaina pikkasen yli 300. Negatiivinen "ennakkotuomio" ei muuttunut, edelleen vaan odotellaan että luonto hoitaa parhaaksi katsomallaan tavalla. Liian aikaista kuulemma tarkistaa kohdunulkoistakaan. JOS tällaisena jatkuu, niin ultraan voisi ehkä mennä ensi viikon lopulla. Mielipuolista miten välillä alkaa toivomaan. Ja välillä on aivan varma, että ei tietenkään. Miesraukka - ei enää tiedä, mihin uskoa minäkin päivänä. Minä - välillä naureskelen ja vitsailen, välillä kyynelehdin täysin uskomattomissa tilanteissa. Mutta tästä(kin) selvitään.

Stella
 

Yhteistyössä