Pömppömahaiset plussaajat!!

Maanantai 11.8 :wave:


Auringokukka............2.ICSI (pitkä )....................kp27/-/ktt3
Hanneli-78................2.ICSI (lyhyt).....................kp/-/ktt0
Haave.......................1.IVF..................................kp/-/siirto 13.8
Stella08.....................3.IVF.................................kp23/27/elo
Adeliini.......................pupuilua............................kp19/-/ktt
mmm.........................1.IVF..................................kp18/27-31/syys
Hobelix......................1.IVF (lyhyt).......................kp18/30-32/syys
Kamilla.......................Clomhexal.........................kp16/29-31/dpo3
PeePee77..................PAS...................................kp13/29-31/syys
Merikeiju....................PAS...................................kp6/29/elo
EllaElias.....................PAS...................................kp5/-/syys/loka
Kurreliini....................pupuilua............................kp4/-/ktt
Ulpu78......................3.IVF..................................kp4/-/tammi
Astarte......................1.IVF (lyhyt)......................kp2/26-30/ktt
Taivaansilpoja...........ICSI...................................kp/-/syys
Hannele.....................PAS...................................kp/-/ktt

Testailijat :p

Auringokukka 22.8
Hanneli-78 25.8
Haave 27.7

Haamuillut :attn:

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka km rv 13 :'(
Retuli82 km rv 8 :'(
 
Tulin päästään teidät piinasta. Kolme oli edennyt blastovaiheeseen, joista nyt siirrettiin top-laatunen. Kaks ei ihan yhtä hyvää meni pakkaseen. Neljäs oli vielä seurannan alla ja huomenna viimestään päättävät pakastetaanko se. Biologi sano, että tolla follimäärällä kolme blastoo on ihan kelpo saldo. Stellan munikset on ilmeisesti laatukamaa, kun saitte kolmesta follista kaks blastoo. Miehen panosta tietenkään unohtamatta.. =)

Ihme muuten, että joka kerran, kun miehen siemenneste on pesty, niin pesutulos laskee. Nyt 1,5 miljoonaa, kun viimeks muistaakeseni 4 miljoonaa. Mistähän johtuu?

Auris tällä kertaa oon päättänyt, etten lankea oireiden kyttäilyyn. Olo on realistisen toiveikas edellisten piinaavien kokemusten vuoksi. Ootkin mua viis päivää edellä, joten näytähän tie plussaan. :heart:

Peepee tsemppiä huomiselle! :hug:
 
Selkeä raskausoire iski: yhtään en muista mitä kaikkea piti kommentoida :x

Mutta ainakin Kamillalle icsistä. Voi olla, että että joko munasolussa tai siittiössä on ollut jokin "vika" eikä näin hedelmöittyminen tapahdu loppuun asti. Varsinkin mun soluissa saattaa olla vaikka mitä, kun olen jo mamselli-ikää lähestymässä. Ja vaikka hedelmöittyminen tapahtuisi, siitä eteenpäin solujen jakaantumisessa saattaa tulla jotain vikaa ja kehitys loppuu. Ei oo helppoa lisääntyminen ei... ei edes laboratorio-oloissa.

Kiitos lämpimistä onnitteluista, rakkaat Pömppikset! :D Papun ja Nupun pystyssä olevat pikkuiset kädet ja jalat sykähdyttivät :heart:
Kiitos myös Rva Pikkumyylle, olet sinäkin saanut oman pienen kyytiläisen! Vauvaliima sinulle kassikaupalla! :hug:

PeePee huomiselle :hug:

P.S. Samalla olitkin Hanneli uutisoinut! Loistavaa, onnea! :heart: Hei, oireita tai ei, raskaana ollaan kumpikin :saint: (vähän aikaa ainakin). Jos mä en plussaa, niin sit sinä ainakin. Sovitaanko näin? =)
 
Onnea Hannelille hienosta blastosaldosta ja ennen kaikkea top-kyytiläisestä!! :heart: Kyllä mulla on vahvasti sellainen tunne että pikkuinen ottaa tiukan otteen ja pysyy matkassa täydet 9 kk!!!

Noista simppamääristä tuli mieleen, että meillä vitamiinit on auttanu parantamaan lukemia. Suunnilleen viime vuoden lokakuusta ollaan syöty omega3-tabut, monivitamiini-tabu ja foolihappo-tabu päivittäin. Miehen simppatulokset meni näin: 0.2 milj., 0.4 milj., 2milj., sit kahden näytteen saldo (1.ICSI) 4milj. ja viimeisin yhdestä näytteestä (2.ICSI) 4milj. Eli suunta on ollut ylöspäin =)
 
Hellou!

Hanneli: Jeejee, säkin olet nyt KTT! Jotenkin mullakin on hyvä hytinä, että nyt teillä tärppää :heart: :heart: Nyt vaan otat iisisti ja yrität rentoutua...Ja oikein, on varmasti fiksumpaa olla vahtaamatta kaikkia oireita :) Mutta toiveikas saa silti olla :wave: Ainiin, mitä tulee noihin blastojen määriin ja munisten laatuun...Nyt on kyllä väärinkäsitysten välttämiseksi tarpeen selventää omaa historiaani. 2. IVF:ssä multa siis punktioitiin 7 munasolua, joista 2 ei hedelmöittynyt ja 2 hedelmöittyi kahdella siittiöllä - eli oman tulkintani mukaan yli 50% mun muniksista oli sillä kertaa viallisia! Koska kai nekin jollakin tavalla viallisia on, jotka "helppoina nakkeina" päästää kaksi kaveria sisään eikä muodosta sitä jotain estävää kerrosta. Eli kun noi neljä viallista poistettiin yhtälöstä, niin päivänä 2. meillä oli jäljellä vain 3 normaalisti hedelmöittynyttä. Mutta niitä nyt sitten kuitenkin päätettiin viljellä pitkään, koska takana oli siis jo kaksi alkionsiirtoa priima-alkioilla (Ekassa IVF:ssä 2.päivän siirto ja 1.PAS 3.päivän siirrolla, eli ne otettiin sulamaan päivää ennen siirtoa). Ja näiden kolmen normisti hedelmöittyneen tila oli siis pitkän viljelyn tuloksena päivänä 5. se, että meillä oli 2 priimaa blastoa ja 1 kpl priima morula, joka jäi jäkittämään 4.päivään, eikä jakautunut koskaan eteenpäin (joten sitä ei pakastettu). No, mun esimerkkiä ei kannata blastoviljelyn osalta edes miettiä, koska siinä ei valitettavasti käynyt hyvin, eli keskity sä mieluummin pömppösisko Sorayan kesän onnelliseen esimerkkiin, joka on Toivon mukaan lähempänä omaa tilannettasi!!!!

Kurre: Ihanaa kun tulit taas pömppäilemään! On aina niin kiva lukea kuulumisiasi. On myös kivaa, kun huomaa sun olevan iloinen ja energinen. Kyllä tällä positiivisella fiiliksellä tämä syksy selätetään, eikö niin! Ja mitä tulee tuohon sun vuotoon niin luulen, että voi ihan hyvin olla, että kohtu tyhjenee km:n jäljiltä jotenkin vasta nyt. En tietysti tiedä, kunhan pohdin. Itselläni puolestaan oli sen kesäkuisen teurastusvuodon jälkeen tosi lyhyt kierto ja vuoto to-del-la niukkaa. Olen sen jälkeen miettinyt, että jaajaa, mistäköhän se valtava vuoto karmeine kipuineen silloin edellisellä kerralla johtuikaan - ehkä tosiaan kemiallisesta, koska ne menkat oli niin paljon myöhässä (8-10 pv), mutta ehkä myös "vaan" lapasta, joskin yhtä kiertoa myöhässä? Who knows. Välillä kyllä tuntuu, että ei nämä erilaiset tuntemukset ja "oireet" ja kierrot oikein kulje käsi kädessä, taitaa olla kroppa sen verran sekaisin, niin kuin välillä mielikin.Mutta siis, selvitä nyt vielä mulle, että mikä teidän rytmi on - siis tässäkö kierrossa nyt luomuna ja sitten seuraavassa kierrossa inssi? Ootko ajatellut ihan oikeesti luomuna vai meinaatko pyytää Pregnyliä/lugeja tms luomukuukauden tueksi? Mua itseäni muuten kovasti jo jännittää tää paljon puhuttu kortisonihoito - jos siis Niklas sen mulle nyt sitten määrää. Välillä kyllä tietysti päässä pyörii kaikenmoisia: että miten voi pieni ihmisenalku ikinä saada alkuaan tällaisessa kehossa, joka pumpataan täyteen jos jonkinlaista lääkettä.

(.) Itsellä huvittavan kaksijakoinen olo. Olen siis aivan saletti, että tietenkään en luomuplussaa mutta samaan aikaan yllätän itseni silloin tällöin kalenteri kädessä haaveilemasta miltä se tuntuisi pissata tikkuun, joka muuttuisikin yhtäkkiä elämän kokoiseksi... Juoksisin miehen luo sänkyyn (nukkuu aina mua pidempään) ja sanoisin - niin, mitä sanoisin... Itkisin varmaan vaan onnesta. Mutta kuulkaa, näin on näreet että niin kyllä vielä joskus käy - mutta ei tässä kierrossa. Mulla tuntuu muiden alamahapistelyiden ohella tänään ekaa päivää lievästi sellaista hassua "kuivaa pistelyä" tuolla röörissä. En osaa selittää sitä tarkemmin, mutta sen tiedän että se on ainakin tämän piinallisen vuoden 2008 aikana aina merkannut vain yhtä asiaa.

Tänään on muuten juhlapäivä: Pömppiksillä sata sivua rikki ja sateen jälkeen paistaa aurinko!

Stella
 
Terve vaan!

Nyt on häistä joten kuten selvitty ja rouvas säätyyn siirrytty... Olin tänään punktiossa ja jännitin sitä paljon enemmän kuin häitä konsanaan. 10 solua saattiin ja miehen siemenneste sai taas kovat kehut... ja erittäin hyvä ellei täydellinen raikasi... Huomenna kuulemme onko maljalla ollut lempeä ja pääsemmekö siirtoon asti. Itse punktio oli peloistani huolimatta aivan helppo nakki, mutta nämä kivut.... Nämä ei ota helpottuakseen ollenkaan vaikka punktio oli jo 10.30.

Kiertopäivistä ei mitään hajua sillä kuukautiset on olleet viimeksi maaliskuussa. Mutta kova luotto on siihen että keskiviikkona ollaan ktt. Ja sen verran itsekkäs olen että toivon että pakkaseenkin jää jotain, ihan kaiken varalta.

Onnea jotka ovat saaneet kyytiläiset jo mukaan ja ovat jo päässeet piinailemaan. Anteeksi mutta olen sen verran vielä mömmöissä etten muista niiden onnellisten nimiä.
Niin ja Stella (?) ihmeitä tapahtuu kaiken aikaa.....

Nyt tämä tyttö lähtee vielä makoilemaan ja toivoo että huomenna on jo parempi päivä...
 
Astarte
Pumpsahdan Pömppiksiin mukaan, jos huolitte.

Olen 31v selittämätön tytsy. Mieheni 33v ja myöskin mysteeri.

Tausta: Kuuden vuoden yhteiselon jälkeen kysäisin, että mites olis kunnon perhe. Mieshän ilahtui ja kosi samantein. 15 kiertoa itketty läpi ilman tärpin tärppiä. Ei siis täysin toivotonta. Voi olla huono tsägä tai myöskin p#ska mäihä.

Tutkimukset: keväällä käytiin läpi kierrot, hormooonit, torvet ja siemenet. Kaikki kunnossa. (..no jee jee..). Meille annettiin vielä armon aikaa kesä.

Kesällä sitten koitettiin kovasti rentoutua ja harrastaa alkukantaisia toimintoja. Rentouduttiin ja harrastettiin kovin.

Kuukautiset tuli eilen. Huomenna isketään piikkiä lihaan (noh..on siinä hieman laardiakin pinnalla). Ensi viikolla lienee punktio.

Pelottaa hirveästi. Päässä pyörii 24/7 lapsettomuus, kiertopäivät, raskausmahat, todennäköisyydet, huoli, tilastot, adoptio, tutkimukset, vauvan vaatteet.. Mies tukee, sisko tukee, äiti ja isä tukevat. Tuntuu hyvin yksinäiseltä ja toivottomalta. Vertaistuki on toiminut ennenkin, joten tulin tänne lievittämään tuskaani ja tsempittämään meidät kaikki rääkyvän ja kakkivan nyytin ääreen!

Haluaisin vauvan niin paljon, että pakahdun.


Astarte................1.IVF (lyhyt)....................kp2/26-30/
 
Kiitos Kamilla, kun päivität listaa. Lisää sinne toki Adeliinin kohdalle kp 19 ja pupuilua edelleen. Ensi kierrossa ehkä Clomit, ilmoitan, jos näin on.
Kamilla, ihan mahtava juttu tuo nousujohteinen simppa-armeija! Hyvä tulee!

Jaahans, palsta taitaa käynnistyä hiljalleen täyteen voimaan pienen kesäisen suvannon jälkeen. Ja uudet metkut tietysti kaikilla Pömppiksillä mielessä!

Kaikille kyytiläisten kantajille ihanaa sadonkorjuuaikaa..!Tulkaahan paisuttamaan plussalistaa jookos?!

Haaveelle isot onnittelut ja tervetuloa rouvaskaisiin. Hienoa, että itse punktio oli kokemuksena siedettävä. Toivotaan, että kivut hellittävät pian.

Astarte. Löysit parhaan paikan lievittää tuskaasi. Tervetuloa! Ehkäpä olet silti täällä ohikulkumatkalla, kun kerran olette menossa järeisiin hoitoihin jo ihan pian! Tosin näyttää olevan juttu niin, että kerran Pömppis aina Pömppis, raskaana tahi ei. =)

Heh, meidän perheen vauvahaaveilu on nyt ulottunut koiraankin, jolla on meneillään valeraskaus. Rassukka rakentelee pesää meidän sänkyyn ja on tooosii levoton vonkuva sekopää. Ollaan haukun kanssa nyt aika pitkälti samoilla aaltopituuksilla ;)

Lopuksi vielä yhtyisin niiden joukkoon, jotka ovat kokeilleet luontaisterapiat ja ne hyviksi havainneet. Kahden vyöhyketerapiasession jälkeen olen jo aivan koukussa. Äärettömän rentouttavaa touhua!

Hyvää yötä ystäväiset!

 
Tiistai 12.8 :wave:


Auringokukka............2.ICSI (pitkä )....................kp28/-/ktt4
Hanneli-78................2.ICSI (lyhyt).....................kp/-/ktt1
Haave.......................1.IVF..................................kp/-/siirto 13.8
Stella08.....................3.IVF.................................kp24/27/elo
Adeliini.......................pupuilua...........................kp20/-/ktt
mmm.........................1.IVF.................................kp19/27-31/syys
Hobelix......................1.IVF (lyhyt)......................kp19/30-32/syys
Kamilla.......................Clomhexal........................kp17/29-31/dpo4
PeePee77..................PAS..................................kp14/29-31/syys
Merikeiju....................PAS..................................kp7/29/elo
EllaElias.....................PAS...................................kp6/-/syys/loka
Kurreliini....................pupuilua............................kp5/-/ktt
Ulpu78......................3.IVF..................................kp5/-/tammi
Astarte......................1.IVF (lyhyt)......................kp3/26-30/ktt
Taivaansilpoja...........ICSI...................................kp/-/syys
Hannele.....................PAS...................................kp/-/ktt

Testailijat :p

Auringokukka 22.8
Hanneli-78 25.8
Haave 27.8

Haamuillut :attn:

Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka km rv 13 :'(
Retuli82 km rv 8 :'(
 
Astarte, tervetuloa kovasti! :heart: Onko teillä kokeiltu inssejä ollenkaan vai hyppäättekö suoraan IVF:ään?

Kiitokset kovasti Kurrelle ja Adelle tsempityksistä!! :heart: Välillä tosiaan tuntuu että oonko ihan höpsö kun jaksan toivoa tällaista clomi-ihmettä :D Mutta koska lääkkeettömäs kierros ei ovista tuu ja kun sen saa lääkkeillä aikaan niin toivohan siinä herää :LOL: Noh, kuten oon sanonut, en ainakaan tipu korkealta jos ja kun käy taas niin että en kerkee edes testaamaan kun täti jo pyyhältää paikalle ajallaan :D
 
mmm
Suuren suuret onnittelut Auris ja Hanneli kyytiläisistä :heart: ja Haaveelle onnea rouvittumisesta ja toivottavasti kyytiläisistä(tässä odotellaan kuulumisia) :heart:

Pikaisesti "piipahdin" lueskelemaan kuulumisia. Kirjoitella en ole juurikaan kerennyt, kun tuo kiire(lue saamattomuus) vaivaa :LOL: Eipä sillä, että ei ole juuri kirjoiteltavaakaan. Sen verran ).( että luomukierto meneillään, mutta tuskin juuri toivoa, en ole ovista seurannut enkä päiviä laskenut eli sokkona pupuillaan kun pupuillaan :LOL: 20.8 on sitten gynenpolille aika ja toivottavasti nyt saadaan se lähete Väestöliittoon. No sitä varten sinne mennäänkin ja miehenkin piti ehdottomasti tulla mukaan. Käydään läpi tulevien hoitojen vaiheita(ei kyllä tarvitsisi, sillä olen jo ammattilainen, kiitos teidän ;) ) Hieman kyllä jännittää sen lähetteen saaminen, enkä usko ennenkuin omin silmin sen näen. On se niin hankalaan ollut se lähetteen saaminen.

Lopuksi vielä Ulpulle onnea luomuyritykseen :heart:

Terkkuja [/b]Kurrelle, PeePee:lle, Mirulle ja kaikille muille ihanille pömppiksille :heart:

Tere tulemast
Astarte :wave:

Niin ja missä luuraa
Nami ja Vappis????


mmm
 
Astarte, sydämellisesti tervetuloa joukkoon! Tosi kivaa saada uusia pömppiksiä mukaan! =) Äläkä ystävä rakas ole suotta peloissasi, sillä piikitykset ja hoidot menee kyllä helposti, kun täällä voi käydä purkamassa tuntojaan sekä hakemassa lisätietoa ja kokemusta - sitä meinaan riittää asiasta kuin asiasta! :p Ja voi kun tunsin piston sisimmässä, kun kirjoitit, että haluaisit vauvan niin että pakahdut... sellainen tunne minullakin, kovin kovin usein.

Stellaseni, kyllähän me nämä pimenevät illat selätetään ja selvitään syysmyrskyt ja hormonimylläkät, ihan varmasti. :wave: Tällä porukalla on menty läpi harmaan kiven jo monen monta kertaa ja mikäs tämän ryhmän lannistaisi - elämä on näyttänyt, ettei mikään. Todellakaan. Vaikka aivan liian monta kertaa on käyty pohjalla ja koettu niin paljon surua ja tuskaa, ettei sen uskoisi olevan enää mahdollista.... Musta on ton vuodon suhteen hyvä, että välillä sitä tulee kunnolla ja kohtu todellakin tyhjentyy aika ajoin, saadaan tilanne nollattua ja uuden elämän alkaminen taas mahdolliseksi. :) Meillä nyt siis luomukierto (eli siis odottelua) ja sitten syyskuussa inssi Naistenklinikalla. Ja koska oon siellä, niin mitään tukea (Pregnyl yms. ) luomuiluun ei tuu, vaan ootellaan sitä inssiä ja niitä piikkejä suoraan. Mulle ei taida tulla kortisoneja kehiin ainakaan toistaiseksi, en tiedä sitten mitä tämä lääkäri ivf:n suhteen tekisi. Aika näyttää. Sinä kuulehan ystävä voit varmasti luottaa Niklakseen ja älä murehdi kortisoneista, ei ne niin vaarallisia kuitenkaan ole. Ja kaikkea pitää yrittää, ainakin oman mielenrauhan vuoksi. Mulla on teidän hoidon osalta sellainen kutkuttava tunne, ja jotenkin tuntuu, että elän siinä mukana. ;) Kuitenkin sama klinikka ja samat ihmiset ja jotenkin vaan on tosi hienoa, että pääset taas mukaan tähän välillä niin uuvuttavaankin rumbaan.

Haaveelle onnittelut hyvin sujuneesta punktiosta ja täällä peukut pystyssä maljaromantiikan osalta! :p

Ade, tosi kiva kuulla sinusta! =) Täällä on tosiaankin vilkastunut ja ihanaa päästä kuulemaan teidän kaikkien kuulumisia! Vai että on vauvakuume teillä tarttunut myös hauveliin... :D Ja vyöhyketerapia on todellakin aivan ihanaa!! Milloinkohan sitä taas ehtisi itsekin hoitoon...

Isot rutistukset mmm! Mahtavaa kuulla, että teilläkin alkaa hoidot ihan pian starttaamaan! Täällä tällä hetkellä sama meininki, sokkona vaan pupuillaan... ;) Ei saa stressata, muuten ei kuulemma tule mitään... :LOL:

Minäkin huhuilen Vappista, Namia ja kaikkia muitakin plussanneita!! Tulkaahan moikkaamaan! :wave:

 
Astarte
Kappas, olin päässyt listoille! Tästä se pömppistely nyt sitten lähtee.

Adeliini, Juu toki toki olen vain ohikulkumatkalla tällä palstalla. Niinkuin me kaikki!

Kamilla, kiitos kun lisäsit mut listaan. Meillä ei ole kokeiltu inssejä. Lääkärin mukaan IVF toimii myös tutkimuksena, jota inssi taas ei tee. Maljalla kun nähdään mitä tapahtuu, jos tapahtuu. Hän suositti IVF:llä aloittamista tästä syystä. Jos nyt ei tärppää niin sitten mietimme uudestaan jatkammeko insseillä vai millä. Minua kiinnostaa tietenkin IVF parempien onnistumisprosenttien puolesta; hormonit ja sairaslomat lupaan kestää kuin..öö.. kunnon äiti konsanaan! Tietenkin pitäisi muistaa, että onnistuminen on jokaisen kohdalla joko 0% tai 100%, kuten lääkäri ystävällisesti huomautti, mutta ei siitä sen enempää.

Kurreliini , kiitos kauniista sanoistasi!

Haave, Jännitän ihan superisti puolestasi! Toivottavasti kipusi on jo hellittänyt ja huomenna saat köllöttelijän mukaasi.

Mulla oli ensimmäinen piikitys äsken. Tsemppasin kovin ja hyvinhän se meni. Puregon-annos on vain 125 IU, kun munarakkuloita näkyi ultrassa jo ennestään sen verran monta (peräti 11). Nyt vaan hormooonihuuruja odottelemaan..
 
Astarte
PeePee77, Itse olen laatuluokitukseltani Chateau au bebe 1976, mutta pidän myös 1977 vuosikertaa erittäin mainiona. Hieno homma, että sun tutkimuksissa paljastui noin hyviä uutisia!
 
Hei!

Olen vihdoin palannut elävien kirjoihin... Koko eilisen illan ja tämän päivän on tehnyt niin pahaa ja oksettanut ja ollut muutenkin kipeänä... Nyt maistuu jo ruoka ja mies onkin ulkona sytyttämässä grilliä... Soitin tänään väestöliittoon ja kymmenestä solustä yhdeksän oli hedelmöittynyt! :eek: :heart: eli huomisen siirron todennäköisyys kasvoi kummasti! Sitten pääsee ensimmäistä kertaa elämässään oikeasti jännäämään!

Hei, sori nyt täytyy rientää, tuli vieraita kylään mutta palaillaan!
 
PeePee-ystäväiseni, ihania uutisia, voi että tuli hyvä mieli sun puolesta! :heart: Nyt vaan ajatukset passiin ja siis sitä ennen tosiaan pupuillaan, ilman paineita ja ressejä. ;)

Astarte
, laatuluokkaa näiltä naisilta löytyy, ollaan ihan priimasarjaa ihan jokainen! :D Mites se menikään.... me ollaan sankareita kaikki, kun oikein silmiin katsotaan... :flower:

Haave
, vau, tosi hienosti hedelmöittyneet!! Upeeta! Onnittelut jo tässä vaiheessa ja huomenna oletkin sitten niin kovin onnellisesti ktt!! :heart:
 
Moooi.

Täällähän alkaa olla actionia...Ja uusi Pömppiskin on saatu, Astarte! Lämpimästi tervetuloa alati sydänalassa tuntuvan pakahtumisen kerhoon, joukkokipuilujen, onnenhetkien, syvällisen ja kepeän pohdinnan sisarseuraan. Täälläolo helpottaa.

(.) Heti kättelyssä päivän vitsi. Meikäläinen teki sitten aamulla clearblue digillä testin. Toki ruutuun ilmestyi miinus. Mutta kun ejektoin sen tikun, siinä oli ihan selkeät kaksi viivaa. Siis sinisiä viivoja molemmat, toinen toki hennompi mutta ei kuitenkaan ihan haamu. No, ei muuta kuin Ympyrätalon Mehiläiseen verikokeeseen....Ja sitten iltapäivällä sinne soittamaan. Olin kyllä ihan rauhallinen soittaessani ja ihan täysin varustautunut siihen, että lukema on 0 (ja okei, haaveissani olin varustautunut siihen, että lukema olis ollut 30) mutta jotenkin en sitten kuitenkaan ollut varautunut siihen, että ääni puhelimessa sanoisi, että "tämä on tällainen numeraalinen arvo ja se on nyt sinulla 6, negatiivisen raja-arvohan on 5. Kuulemiin". Mikäs siinä, kuulemiin. Eikä tässä mitään. 6 on ihan sama kuin 0. Ja tästä ei oikeasti tarvitse keskustella - dpo 12, kuitenkin jo. Joten, tässä nyt sitten valmistaudutaan jo tädin vierailuun. Piikit työntyy napaan kp 2, kunhan sinne asti päästään. On huojentavaa tajuta, että toisin kuin vielä tossa kuukausi sitten pelkäsin, kyllä mä olen valmis tähän taas. Antaa tulla vaan.

Haave : Onnea ensinnäkin tuoreelle rouvalle JA myös ihanan mahtavista hedelmöittymisuutisista! Huomista kuule jännätään täällä oikein toden teolla!!!!!

mmm : Kivaa kun säkin olet täällä taas :) Ja tervetuloa putkihommiin...Kyllä me konkarit sua opastetaan jos ei sun lääkäri jostain syystä kertoisi kaikkea :saint:

Kurre : :hug:

PeePee : Huojentavia uutisia, huhhuh! Tämä oli nyt merkki siitä, että nyt voit ihan totta rentoutua. Ja tänä syksynä plussataan, tavalla tai toisella :wave:

Kamilla : Et ole pöhkö ensinkään - nauti nyt näistä ei-IVF kierroista kaikella toivolla ja uskolla ja rakkaudella, mitä itsestäsi ja miehestäsi löydät :heart: :heart: Sitä ei koskaan tiedä miten ja milloin se tapahtuu. Kuten täällä on aiemmin niin moneen kertaan todettu, vuoronumeroja ei tässä pelissä jaeta eikä mitään takeita ole minkään "avusteisen keinon" suhteen. Jonain päivänä se testi näyttää plussaa, se vain on niin.

Nyt kun tätä toimintaa täällä tosiaan alkaa olla ja tositoimet taas itsellänikin odottaa, niin nöyrästi kädet ristissä siteeraan itseäni ja toivon meille kaikille onnellisia uutisia: AINA JOKU PLUSSAA.

Stella
 
Huomenta.

Clearbluen digitaalinen näytti äsken selvää plussaa. Ja näyttää vieläkin. Tuijotan sitä tässä hämmentyneenä. Viiva on myös vahvistunut selkeästi eilisestä, mutta ei se nyt vielä mikään kirkuvan sininen ole. Riittävän sininen ilmeisesti kuitenkin, että plussa tulla pamahti aika ripeästi tuohon näyttöruutuun. Mitähän hcg-pitoisuuksia tämä laite oikein mittaa, ilmeisesti ainakin 12.

Tietenkin se hcg on aivan liian alhainen.

Mutta silti.

Stella
 
Sydämellisesti tervetuloa pömppisten joukkoon Astarte! :heart: Täältä löytyy kyllä joka alan asiantuntemusta, että turvallisin mielin voit olla.

Haave oikein roppakaupalla onnea avioitumisen johdosta ja ennen kaikkea hienosta hedelmöittymisprosentista! :flower:

Peepeelläkin oli loistavia uutisia! Käsittämätöntä, että ihmistä säikäytellään tollain. Nyt vaan luomuplussaa jännäämään! :heart:

Ihan kädet hikoo, kun täällä jännään Stellan puolesta. Tää on niiiin upeeta! =)

 
PeePee : juu ei ole vuotoa näkynyt... On tämä outo tilanne. Eikä sille mitään voi, että jotenkin suu venyy hymyyn, että jotain siellä on ehkä tosiaan tapahtunut, eihän se kai oikeesti voi plussaa näyttää ellei se hcg nousisi ja se taas ei voi kai johtua muusta kuin että siellä on luomusti joku pikkuinen osannut blastoksi asti mennä ja ehkä jopa yrittänyt vähän kiinnittyäkin.

Mutta hei, toi sun kilppariarvo vielä - kyllä se on periaatteessa toki normaali siinä mielessä, että monet raskautuu ihan kevyesti ylikin tuolla arvolla, mutta tosiaan ulkomailla ovat ilmeisesti lapsettomuushoidoissa sitä mieltä, että lähemmäs 1 pitäisi päästä, että oltaisiin "ideaalitilassa". Vaikea sanoa, mitä sun pitäisi tehdä. Yksityiseltä voisit ehkä löytää lääkärin, joka määräisi sulle jotain lääkitystä. Tietäisköhän toi meidän Sahranami tästä aiheesta jotain?

Joo, tämän saitin asiantuntevasta osaamisesta vielä sellainen anekdootti, että olin tietysti yhteydessä Fertinovaan tästä mun tämän aamuisesta plussasta ja käskivät nyt sitten sinne verikokeeseen. No, mähän menin. Ja sen jälkeen sitten katsottiin sellasesta pahvipyörylästä mun kiertoa...Ja hoitaja oli sitä mieltä, että hedelmöittymishetki lasketaan ovisplussasta ja/tai Pregnylistä...Että mulla olis meneillään nyt sitten 4+1...Jepjep. En ole ihan samaa mieltä. Sain ovisplussan kp 10 illala ja pistin silloin Pregnylin (ei siis ihan luomuna menty... ) , eli sillä logiikalla (36 h vaikutusaika) mulla olis ollut punktio vasta torstai-aamuna kp 12 ja hedelmöittyminen aikaisintaan kp 12, ehkä enemminkin kp 13? Eikö? Ja "siirto" olis ollut kahden päivän siirrolla kp 14, eli lauantaina. Eli sillä matematiikalla mulla on tänään pp 11 . Toki, pp11 hcg arvo pitäisi kai olla jotain aroun 70, että mentäis turvallisilla linjoilla... Eikä siis 6+ jotakin riitä tietenkään millään, se on selvää. Eli vaikka Toivo tietysti hykerteleekin, että "mitäs mä sanoin", niin toki olen itse ihan rauhallinen kuin viilipytty. Iloinen silti. Ja tavallaan haikea: kyllä meille lapsettomille tietysti toivoisi, että kun se testi joskus harvoin plussaa näyttää, niin se myös oikeasti plussaa tarkoittaisi.

Noniin. Iltapäivän hcg-tulosta odotellessa, hyvin järkevänä ja rauhallisena... Mutta kiitos silti ihanista kannustuksista siskoset. Olihan tämä aika ihana aamu :heart:

Stella
 
Stella! Voi vitsi minkä uutisen meille jymäytit! :D Hih, ja kylmänrauhallisesti vielä mietiskelet "ei tää mitään oo"... No, me muut hypitään ja kiljutaan ja pureskellaan kynsiämme sunkin edestä! Hra Onni on siis sittenkin tulossa? :heart:

Haaveelle onnittelut vielä aviosäädyn vaihtumisesta! Mielettömän hieno määrä soluja ja loistava hedelmöittymisprosentti! Olen niin iloinen puolestasi! Ehkäpä oletkin parhaillaan hakemassa pientä kyytiläistä... peukut ja varpaat ovat pystyssä täällä :heart:

Mukava kuulla Adeliinista ja mmm:stä. Sellaiset luomu tai lähesluomuhommailut on pöllynneet ympäri Suomea valoisina kesäöinä, mökeillä ja teltoissa ja ties missä, että onkin ihme jos ei ihmeitä tapahdu ;) Jaa, raskauksia ei välttämättä ala, mutta mielenrauhaa ja -kirkastumista, elämästä nauttimiskokemuksia sitäkin enemmän. Sellaista huokuu teksteistä ja olen siitä hyvilläni. Hyvä me! =) Kamilla et ole sen höpsömpi kuin me muutkaan :D Mieti, jopa Aden koira odottaa ihmettä! :LOL:

Tervetuloa Astarte! Täällä tätä terapeuttista leveyttä riittää kaikille. Ja neuvoja. Mmm voi hyvin kertoa lääkärilleen miten asiat 'oikeasti' ovat :LOL:

Hanneli ei luvannut kytätä oireita. Näkis vaan senkin :p Tota nyt ei kukaan usko. Mitäs kivaa se meille muille olis? Mä ainakin olen vahvasti raskaana ja oireet sen mukaiset. Selkeät raskausoireet:
1. vihloo, vetää, kiristää ja vinkuu alavatsalla. Alkoi sunnuntai iltana ja jatkuu edelleen. Istuminen on aikasinhottavaa töissä. Luget ne luget....
2. tissit pömpsähti kipeiksi eilen illalla. Nimenomaan pömpsähti, hetkeä ennen ei mitään.
3. pesänrakennus. Isännällä. Tärähti viime viikon torstaina iltapäivällä. Huonejärjestelyt piti laittaa uusiksi. Kaivoi Ikean kuvaston esiin, teki listan ja lähetti minut ja pojat ostoksille. Kokosikin uudet kalusteet ilman (isompia) mutinoita. Pientä maalausta vajaa enää ovat huoneet, mutta se sit syssymmällä... (samalla, kun hankitaan hoitotaso ja pinnis)
4. oudot hajut. Työkaveri on kaksi päivää haistanut popcornin aina kun tulen huoneeseen. Ja mitään hajullista en ole kuitenkaan käyttänyt enkä ottanut. Muut ei haista mitään, haisteltu meinaan on. Vielä ei vaan tiedä kumpi on raskaana, minä vai työkaveri.
 
[/b]Auris oot ihan selvästi raskaana! =) Oireet ei voi kyllä mitään muuta tarkottaa! :LOL:

Oma (.) Ei sitten pienintäkään raskausoiretta ilmassa. Eilen illalla poskia kuumotti, vilutti ja väsytti, mutta viimeskin luget aiheutti tollasia reaktioita iltasin, joten ne voi jättää ihan omaan arvoonsa. Neuvopas
Stella mua koska noitten blastojen pitäis kiinnittyä. Jos omalta jännäilyltäs kerkiät.. :heart:
 
Auris - Mitäs jos mustikat onkin muuttumassa popcorneiksi...
Olen tässä epätoivoisesti lueskellut kuukauden viestit. Urakkapalkka pitäisi saada... olisikohan suklaa hyvä... Nitron viesti oli aivan upea... ja keijukaisen pohdinnat aallonpohjalla ovat olleet mullakin päällä samanlaisena... ja oli paljon muuta jolle sai nauraa ja itkeä. Nami on varmaan lomalla, kun ei ole kirjoitellut. Tsemppiä kaikille piinailijoille ja erityisesti - Onnea Haave, rouvanakin on ihanaa olla.
(.) itsekkäästi. Eilen oltiin suunnittelukäynnillä ja kaikki nättiä ja valmista ja olipahan siellä yksi munis irtoamassa ihan valmiina leikkeihin, joten lääkäri vakavasti antoi kotiläksyjä. Mun mielestä mulla oli jo ovulaatiokivut ja krampit viime viikolla, joten mun tuntemukset on ihan pellolla. Ei se mitään, onpahan tässä annyy leikkejä takana kuin konsanaan honeymoonilla
:saint: . Siis nyt odotetaan sitten kuukautisten alkamista ja piikitykset ja ultrat ja kasvukivut alkaa joskus loppukuusta. Mä itseasissa odotan kauhulla niitä munisten kasvukipuja, kun yhdenkin kasvattaminen on todella kipeetä. Henkisestikin on ollut viime viikot aika rikki - oikeasti eka kertaa koko tän neljän vuoden aikana. Vaikeaa olla onnellinen. Ja mä perusluonteeltani kun olen onnellinen hyvinkin pienistä asioista. Nyt vaan ei toimi yrityksistä huolimatta. Joskin olen tänään menossa (päivää myöhässä, jäi Iron Maiden näkemättä) töihin Szigetin rockfestareille maanantaihin asti. Siellä on aina ollut kivaa, ja niin paljon muuta hommaa, että ma toivon saavani takaisin jotain entisestä omasta itsestäni.
 

Yhteistyössä