No niin.....täällä mentiin sit tän pahanolon innoittamana testaamaan, kun vielä sattui testi pompsahtamaan silmille. Ja arvata saattoi :'( tyylipuhdas nega. Voi v***u, että sitä ihminen voi olla tyhmä! Tiedän kyllä että on vasta pp11, mutta uskon vakaasti, että jotain olisi näkynyt jo nyt. Ajattelin tyhmyyttäni, että jos nyt testaan, niin kun menkat sit alkavat niin ei olisi sit niin maassa. Joopa joo, maassa ollaan, multaa suu täynnä, tuntuu, että tukehtuu. Mutta äläpäs vielä, soitin sitten paniikin omaisesti naistenpolille ja yritin tilata aikaa lääkärille jatkosuunnitelmaa varten. Tää hoitaja vastasi sit puhelimeen ja rupesi selittään, et noinkohan pääset tän(julkisen) kautta jatkohoitoihin, kun teillä on jo lapsi ja nää säännöt on muuttuneet Epätoivoissani yritin sopertaa, et näin tää kyseinen lääkäri on lupaillut, eikä tää yksi lapsi ole ollut mikään este(osa pinoista on "pullollaan" ihmisiä, jotka ovat yrittämässä useampaa lasta hoitojen avulla, julkisen kautta). Viimeksi juuri kun olin inssissä, niin lääkäri kysyi et haluanko vielä sen neljännen vai jatketaanko eteenpäin. Tosin tää oli se nuori lääkäri joka konsultoi tätä meidän omaa, mut näin on tää meidän omakin luvannut. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö käytäntö ole se, että julkisen kautta saa kolme"ilmaista"(lääkkeet, käynti/polimaksut täytyy itse maksaa) ivf-hoitoa ja sen jälkeen joutuu itse kustantamaan kaiken. No tää hoitaja aikoi tilata mun paperit ja kysyä lääkäriltä asiasta, mutta oli hyvin epäileväinen! Ja tokaisi epäystävällisesti, että täältä otetaan sitten yhteyttä, tyyliin ei tartte soitella! Tulipa onnellinen olo, tää on kyllä eka kerta kun saa näin inhottavaa käytöstä julkisella Voikohan säännöt olla muuttuneet niin, ettei julkinen enää kustanna eteenpäin, jos on jo yhteinen lapsi????? Olin jo valmistautunut uskaltautumaan lähtemään eteenpäin näissä hoidoissa, mutta kylläpä tuli takapakkia ja rytinällä!
Sorry, kun tuli näin epätoivoista purkausta, mutta juuri näin epätoivoinen olo on juuri nyt. Taitaa varmaan olla viisainta lyödä hanskat tiskiin ja olla onnellinen, että on saanut tän yhden ihmeen. Olisin vain halunnut suoda tälle ihmeelle kaverin.
mmm
Sorry, kun tuli näin epätoivoista purkausta, mutta juuri näin epätoivoinen olo on juuri nyt. Taitaa varmaan olla viisainta lyödä hanskat tiskiin ja olla onnellinen, että on saanut tän yhden ihmeen. Olisin vain halunnut suoda tälle ihmeelle kaverin.
mmm