Ukkovalta olen niin pahoillani rakkaan nelijalkaisenne puolesta... :hug: Hyvä, että olette päättäneet jatkaa vasta syksyllä. Jos ei tällä hetkellä jaksa, niin ei väkisin puskemalla tilanne parane. Kukin toimii omien voimiensa mukaan.
Mä olin "vähän" töissä ja nettipimennossa - täällähän Miru kuin maansa myynyt sillä aikaa! Mitä mitä? Nyt ei aleta ollenkaan tuollaiseen. Sun kohdunnapukkasi saa olla nyt ihan rauhassa. Tykkäisitkös itse kölliä sängyllä ja joku kävisi koko ajan tökkimässä? Mietipä miltä semmoisesta pikkuruisesta tuntuu? No, vakavasti puhuen mä(kään) en osaa sanoa miltä mun sisimmässä tuntuu, missä napukat ja nipukat on.... Ei ole ollut koskaan tarvetta tunnustella ja luulen, että jätän rauhaan sen alueen. Enkä jotenkin jaksa uskoa, että tietäisin itse tuon perusteella hönkäsen enempää tai vähempää olenko raskaana. Mulla rinnat kertoo missä vaiheessa kiertoa milloin mennään - paitsi nyt hormonit ovat laittaneet ne ihan sekaisin. Voisin vannoa, että olen toista kuukautta raskaana. Että epäilenpä minkään muunkaan "todellisen" merkin paikkansa pitävyyttä. Testipäivä on testipäivä. Ehkä sitä vois ajatella testaavansa päivää aikaisemmin, en tiedä vielä...
Ja jos täti tulee ennen kylään, niin testaan silti silloinkin.
Mä oon varmaan vähän vinksallaan, tai sit lääkitys ei kuitenkaan ihan onnistunut. Musta nimittäin tää ihanuus ei ole piinaa vaan ihka oikeeta jännittävää ja toiveikasta aikaa. Me ollaan ihan 100 % miehen kanssa innoissamme. Nythän meillä ollaan parisen viikkoa "raskaina" - meille se EI ole MITENKÄÄN muulla tavalla mahdollista kuin näin. Parhaamme on tehty, me ja lääkärit, nyt jatkosta päättää luonto. Se, että yleensä päästiin näin pitkälle: minussa on toista päivää kaksi pientä elämän alkua, se on enemmän kuin me yhdessä koskaan luomuna saataisiin aikaiseksi. Ja vaikka emme ikipäivänä näkisi yhteistä lastamme, tulemme takuulla muistamaan että yritimme ja näinkin ihmeellisiä asioita saimme aikaiseksi. Takuulla (tulevat) nega(t) on rankka paikka, mutta semmoista elämä on. Aina ei kaikkea saa vaikka kuinka haluaisi. Nyt meillä on ensimmäinen yrityskierros menossa ja näitä tulee varmasti lisää. Omassa tuttava piirissäni ei ole ketään, jolla luomuna olisi onnistunut alle 3 yrityskierron. Vaikka näissä hoidoissa huonoimmat valikoituvat jo ennen siirtoa pois, ei silti mikään takaa etteikö edelleen tapahtuisi luonnon valintaa. Niin se vaan menee.
Kehitellään nyt vaan muunlaisia iloisia raskausoireita, väitän että se on hauskempaa
Mua on tänään väsyttänyt (hyvä merkki), tosin jos on noussut jo klo 5.30 se on aika luonnollista. Samoin mulle maistui ruoka päivällä erittäin hyvin, no aamupala oli vähän kehno ja söin vasta kahden jälkeen...
Kiitos PeePee tahmeista toivotuksista. Toivotan sulle antoisaa alkioreissua huomenna! Ostin itsekin tänään neekeripusun, eikös se ole vähän tahmeaa?
Nyt tämä tyttö pöyhii hiukset, harjaa hampaat ja lähtee pitämään Teerepeliä - eikun Teerenpelin ulkopuolelle. Mut on helppo tunnistaa tyynystä vatsassa (hyvän kokoisia kaksosvatsoja tässä hotellissa!)
Ens kerralla tullaan Hobe sinne pustalle, on sitten tilaa vatsoille ja kaikille.