Miru, peesaan kommenteissani
PeePeetä täysin, eli jos yhtään itse olet kahden alkion kannalla, niin silloin vaadit sitä, ja siis mikäli mitään fyysisiä esteitä kaksoisraskaudelle ei ole, niin riskit ovat mielestäni aika pienet. Ja siis todennäköisyys kaksoisraskauteen myöskin, kuten itsekin totesit. Mä olen tosi tyytyväinen, että pidin pääni ja meille siirrettiin 2, vaikka tulos olikin sitten pyöreä nolla. Mutta eipä tarvi jossitella sen suhteen, että mitäs jos oiskin kuitenkin siirretty 2...
Mun oma näkemys siitä, että kun on alkanut kaksoisraskaus joista toinen menee alkuvaiheessa kesken, on se, että se on ilmeisestikin tosi yleistä eikä siitä aiheudu sille kiinnittyneelle alkiolle mitään haittaa yleensä. Tää on nyt mutu-tietoutta jälleen, mutta tiedän hyvän ystävän, jolle kävi juuri näin, ja siinä samalla sitten selvisi, että se on aika yleistä. Mutta kysy vielä vaikka lääkäriltä varmuuden vuoksi hänen kantansa, niin saat hieman asiantuntevampaa vastausta. Siis tietty vaan hieman.
Stella, ihanan positiivinen ja kannustava teksti sinulta jälleen! =) Ja tosiaan
Nami, kuten Stella sanoi, niin nyt saatat tulla raskaaksi vaikka kuinka pian, eli pidäthän sen mielessä ja ajatukset positiivisina ja mielen aurinkoisena! Tosi hienoa oikeasti, olet kyllä kaiken positiivisen vireen ansainnut - ja se tulee varmasti näkymään myös tuloksissa. :heart: Oon aika varma siitä.
Stella ja Ulpu, tuo taukoilu on kyllä tosi mielenkiintoinen asia, ja luulen, että se toisilla tulee tarpeeseen ja toiset ei huomaa tarvitsevansa ennen kuin sille joutuu, ja sitten yhtäkkiä huomaakin ajattelevansa tosi eri lailla. Ja se pakottavasta tunteesta edes hetkeksi eroon pääseminen on mahtava juttu - ei se nyt ketään raskaaksi tee, mutta silti vaan tulee tosi rauhaisa ja hyvä olo, ja jotenkin taas muistaa, millaista se elämä on. :flower: Mutta kaikki me olemme tässäkin erilaisia ja tarvitsemme eri asioita, ja etenemme omaa tahtiamme. Mitään yleistä ohjetta ei taida olla. Muuta kuin, että jokainen tekee ja toimii sen mukaan, miltä itsestä tuntuu. Ja joskus sitä omaa parasta vaan ei meinaa edes itse nähdä, vaan sen huomaa sitten vähän yllättäen. Onneksi lääkäritkin sentään tästäkin jotain tietävät.
Ja
Stella, olen samaa mieltä, että tämä kokemus kaikkineen on avannut silmiä valtaisasti ja tietyssä mielessä olen iloinen, että tämä kasvun paikka on tullut vastaan ja tavallaan olen pakostakin joutunut tutustumaan kaikkeen lapsettomuuteen liittyvään. Ja siis päässyt tutustumaan teihin kaikkiin ihaniin ihmisiin! :heart:
mmm, vaikka tietysti rahaa pitäisi säästää hoitoihin, niin sun täytyy panostaa myös itseesi, eli muistaa ajatella niitä asioita, jotka tekevät sut iloiseksi ja onnelliseksi ja jotka antavat sitten voimia käydä hoitoja läpi. =) Eli otahan ne shoppailut nyt vaan hoitoon kuuluvaksi voimavaraksi, äläkä murehdi niistä suotta yhtään. :flower: Ja teillähän on sitten tulossa pian 10v-hääpäivän juhlinta. Onkos suunnitelmia sen suhteen? Meilläkin tulee 10v kesällä täyteen (yhteiseloa siis, ei naimisissa oloa) ja olen jo vähän suunnitellut jotain päidemme menoksi...
Aurinkoenergiaa kaikille ja kovasti plussapuhureita!!