Pömppömahaiset plussaajat!!

Miruliini

o.n Minulta löytyi tänään ultrassa se johtofollikkeli oikein kauniina, vajaa parisenttisenä. Huomisesta alkaen alan tikuttamaan ovista. Oikein hyvällä tuurilla perjantaina siirtoon. Luulen, että menee maanantaille.

Ajelin kotiin niin iloisena! Pian päästään PAS:iin, kunhan se Kitvettäjä jaksaisi....

Sahraminami olipa hyvä, että sulle tehtiin lapa - olit sitten kasvatellut vaikka mitä aikasi kuluksi. No ei... Mutta hyvä tosiaan, että kaikki saatiin siististi pois. Nyt vaan rauhallisin mielin toivut ja ajattelet toiveikkaana tulevia!

Samoin te "tyhjennetyt" ja tällä viikolla "tyhjennykseen" menossa olevat :) otatte rauhallisesti nyt vaan! Vähän lääketieteellistä tekniikkaa ja loput hoitaa luonto. Turha hermoilla, ei auta.

Miru en ole löytänyt sopivaa tukiryhmää, missä jutella äidistä. Mutta onneksi minulla on ollut ihana työpaikkalääkäri, josta olen saanut apua. Ystävät, sisko ja erityisesti oma mieheni ovat korvaamattomia tukia. Äitiä en pysty muuttamaan, mutta omaa suhtautumistani pystyn. Ja tiedän, että taas hyvät ajat ovat tulossa hänenkin suhteensa.

Eilen illallakin meikäläisen tehdas kävi täysillä, vihloi ihan yhtenään. Sitten yhtäkkiä oli vihlontaa OIKEALLA puolella muutaman kerran. Olin ihan hölmistynyt... että mitä kummaa tapahtuu oikeassa munasarjassa, sehän ei ole tehnyt tähän(kään) asti mitään? Mies sen sitten hoksasi: haamusärkyä ;) Tulipa muuten mieleeni, että jos mulla olis se tilanne, että munikset tuottais 15-20 solua per sarja, niin näin munasarjapuolena mulla olis kauhee toispuoleinen turvotus. Niinkuin että toiselta puolelta housut mahtuis ja toiselta puolelta pullottais :LOL:

Hobe olen kuullut muiltakin, että kynsiviilat on kissoile ihan vastustamattomia. Vaikka viilaisin kuinka hiljaa pimeässä nurkassa ovien takana, niin meidän kissaneiti kyllä kuulee sen sikeämmässäkin unessa - ja on viivana paikalla, avustamassa tietenkin. Hän rakastaa kaikkia laatikoita ja "pesiä" ja nukkuu mielellään vieressä. Voin vaan kuvitella, miten kävisi/käy vauvan sängyn kanssa...

Mirumuru, aivan mahtavaa, sinähän varsinainen tehonainen oletkin!! :flower: :heart: Ja pitäiskö tähän sanoa, että kyllä me se tiedettiinkin ja aivan turhaan panikoit ja jännitit. Mutta nyt ei todellakaan enää tarvi, vaan alat henkisesti valmistautua, että sulla on pieni kyytiläinen huomenna. :D Siirretäänkö muuten 1 vai 2 alkiota? Nauti tuosta ihanaisesta olotilasta ja onnen tunteesta! :heart:

Taivaansilpoja, tosi hieno juttu! :D Sullekin miljuunasti onnea siirtoon, oli se sitten pe taikka ma! :flower:

Ellalle tsemppiä huomiseen punktioon! Teet vaan Mirut ja kohta sullakin on onnellinen kyytiläinen matkassa. :flower:

Hobsku, kiitos jälleen päivityksestä! :flower: Miten siellä menee?

Hieno juttu, Taivaansilpoja! Täällähän on tullut kaikenlaista positiivista viime päivinä. mmm - olen tosi iloinen puolestasi, että tuo lääkäri /lähetesotku selviää parhain päin. Toivottavasti tietenkään ivf:ää ei tarvita, mutta onpa sekin mahdollisuus varalla.

Ulpu ja Kurre, teidän tasapainoisista fiiliksistä oli ilo lukea. Pakonomainen pelkkää raskautumista ajatteleminen on hyvin tuttua itselle ja varmasti tosi monelle täällä. Mutta elämä kulkee eteenpäin myös sillä aikaa, kun tätä yhtä asiaa odotellaan. Tämäkin aika pitää muistaa elää. Kurre, nostan hattua, että teillä tosiaan oli tauko hommassa - kondomit ja kaikki! Ihailtavaa itsekuria. Tai viisautta. No, hyvää ja ihailtavaa kumminkin. Tuo on varmaan ainoa tapa saada mielelle todellinen tauko tässä höykytyksessä.

Auris, sullahan on muntehdas täysin villiintynyt! Loistavaa - vaikka olo on tukala hetken aikaa, niin saalis sitten sitäkin parempi. Pienet epämukavuudet ei näissä hommissa juuri paina, vai mitä? Voimia tilanteeseen äitisi kanssa. Toivottavasti tosiaan koet, että sinulla on tarpeeksi ihmisiä ympärillä, joille voit puhua ja joiden tukeen luottaa. Voin ehkä vähän aavistella, minkälaista tuo kuvaamasi taiteilu huonoina hetkinä on. Itselläni alkoholisti-isä (tosin ei ole vuosiin ollut kuvioissa mukana), jonka kanssa oppi kulkemaan tosi varpaillaan ja vaistot herkässä kuuntelemaan, mistä päin minäkin päivänä tuulee. Ihana kuulla, että teillä on myös hyviä hetkiä ja ehkä tieto myös niistä auttaa jaksamaan. Toisaalta tuollainen ennakoimattomuus on myös varmasti rankkaa, kun tietää että tilanne tulee muuttumaan taas, mutta ei sitä että milloin. Olet vahva nainen.

Milläs mielellä Hobelix katselee tätä huhtikuuta ja uutta hoitoa?

Kiitos naiset ihanaiset! Nyt pulssi on hieman tasaantunut. Ois pitänyt testailla ihan huvin vuoksi sykemittarilla tuon episodin ajan. Juu, Kurre, ihan tiedossa oli eikä lainkaan epäilyttänyt, pelottanut, huolettanut :p

Siirrosta sitten pohdintaa.. (eli ei täällä kauaa rauhallisin mielin olla vaan seuraavaa huolta kehiin vaan :kieh: ) Olemme tulleet pähkäilyjen jälkeen melko varmoihin fiiliksiin, että 2 siirrettäisiin. Kahden siirtäminen nostaa mahdollisuudet 50% kun yhdellä ne on 40%. Riskejä on, mikäli kaksoset sieltä päättäisi jatkaa kasvuaan, mutta kaksosraskauksia noista yllä mainituista 50% on vain 25% eli todennäköisempää että vain toinen jatkaisi. Kyllä, kuten huomaatte, joku on kuunnellut tarkkaan lukuja :whistle: Se minua huolettaa, mihin en saanut hoitajalta mitään vastausta on, että jos kaksi alkiota kiinnittyy ja jonkin aikaa jatkaa kasvuaan, mutta sitten toinen lopettaa kasvun ja menee kesken, niin voiko tämä toisen keskenmeno olla riskitekijä sille, joka muuten olisi hyvin ollut kiinni ja kasvamassa??? Onko kellään tietoa tästä? On kuitenkin aika vaikea tehdä tuota päätöstä.. Muistan Kurren pohdinnat aikoinaan ja kun sinä pähkäilit, olin melko varma, että itse siirtäisin yhden, mutta matkan varrella on mieli muuttunut, mutta lopullista varmaa oloa ei ole juuri näiden kysymysten vuoksi.

Taivaansilpoja, upean johtofollin olit kasvattanut. Oliko luomu- vai lääkkeelliseen kiertoon PAS tulossa? Me jännitellään sitten aika samoissa aikatauluissa Ulpu, Taivaansilpoja ja Ella.

Miten Stella??

Ellalle huomiseen punktioon kovasti rautaisia hermoja ja luottamusta. Nyt voit luottaa lääkäreiden ja biologien ammattitaitoon, omissa käsissä ei homma juuri tällä hetkellä ole lainkaan, mikä on myös suuri helpotus :)

Auringokukka, eipä noi kivut välttämättä ole pelkkää haamukipua, onhan oikea munasarja voinut ottaa loppukirinkin. Minulla taas oikea on se aktiivisempi, monesti johtofolli on tuntunut tulevan sieltä (en muista tarkkaan) ja nyt kasvatteluvaiheessa ja punktiossakin oikealla rakkuloita oli kaksinkertainen määrä. Jännä juttu, että silti soluja näistä molemmista puolista saatiin tasaisesti - 6 ja 7, eli oikea on kasvatellut tyhjiä rakkuloita eli ollut turhankin aktiivinen.

Hobelixille kiitos aktiivisesta listan päivittämisestä, Kurren tavoin kiinnostaa kuulumiset myös Pustan suunnalta. Onko taukokierto tuonut sinullekin sen täällä paljon mainostetun rauhan ja seesteisyyden?

Miten Nami jakselee? Onko kovasti kipuja?

Miru Valtavat onnentoivotukset! 11kpl hedelmöittynyt, se on paljon. :heart: Tuosta määrästä luulisi jokusen menevän pakkaseenkin pahanpäivän varalle.

Sahraminami Kuulosti pelottavalta tuo sun eilinen päivä. Nyt kun ylimääräset kasvattelut on saatu pois, mahtuu se pikkuvauvakin sinne kasvamaan.
Mä voin kuvitella, kuin kauhuissaan sun miehes on ollut. Onneksi ymmärsivät laittaa sulle lähetteen.
Koska meet ivf:n suunnitteluun?

Ellalle viihtyisää viimeistä haudontapäivää ja onnea nyt toistamiseen punktioon =)

Auringokukka koska sulla seuraava ultra? Tuntemusten perusteella siä varmaan hyvät viljelykset.

Pienen radiohiljaisuuden jälkeen takaisin täällä!

Miru - aivan mahtavia uutisia! Ihanaa! Sähän olet tehtaillut upeasti hyviä, kypsiä munasoluja! Aivan varmasti saatte pakkaseenkin! Mitäs, siirretäänkö muuten 1 vai 2, samaa tuossa Namikin tiedusteli jo...? Piti vielä sanomani, että mua kyllä nauratti (lempeästi) kun luin sun punktiokokemusta - onneksi se tosiaan tuntuu aina punktiopäivän päätteeksi kaukaiselta, ja kuten sanoit: toivotaan, ettei sun enää tarvitse sitä kokea! Toisaalta, mitä vaan tässä kyllä sietää, jos sen tuhisijan syliin saisi....Joten itse suhtaudun tällä hetkellä lähestyvään punktioon (toivottavasti...) ihan rennosti ja hyvillä mielin :whistle:

Ellalla punktio lähestyy - huomenna, eikö niin? Missä sä olitkaan muuten hoidossa? Hyvin se menee!!!!

Sahrami : Kuule, mä olen nyt sattuneesta syystä googlaillut kaiken mitää löytyy endoon liittyen, ja olen löytänyt lukemattomia tarinoita siitä, että kun endo on poistettu, naiset on raskautuneet välittömästi. Eli tämä on ehdottomasti JUHLIEN ARVOINEN uutinen, että olet nyt läpikäynyt lapan, vaikka varmasti oli rankka operaatio! Halaan ja lohdutan - nyt olet kuitenkin valmis vastaanottamaan pikkuisen ihmisenalun ja se on jotakin, se! Siihen liittyen (mä kun epäilen ainakin lievää endoa itselläni) - miten nopeasti sä pääsit lapaan, lähetteellä julkiselle? Onko sulla nyt kuinka pitkä aika kun ei saisi raskautua?

Kurre: Luomupupuilukuukausi ja tasapainoinen fiilis kuulostaa niin hyvältä, että ihan vähän hävettää tämä oma fanaattisuus. Toisaalta, esim. juuri nyt, olen ihan superrennolla fiiliksellä ja vähän myös sellainen olotila, että jos nyt lääkäri huomenna ilmottaa, että jaahas, voi olla että sun munasarjoja särkee mutta ei siellä mitään ole, niin ei voi sitten mitään. Sitten kyllä pidän taukoa ja nautin vähän miehen kanssa ihan tavallisen arkisesta keväästä ja elämästä. Esim. lähtemällä vihdoin tyttökavereiden kanssa kunnolla baariin, karaoken kautta. Mä en muista milloin olisin juhlinut kunnolla aamuun asti ilman huolen häivää mahdollisesti pieleen menevästä kierrosta/hoidosta...

(.) Tärkeimmät onkin tullut tuolta rivien välistä. Eli huomenna Niklaksen ultraan ja katsotaan sitten, että olisko punktio nyt sitten perjantaina. Toivotaan näin - lauantaina olisi yhdet isommat bileet, joissa en millään haluaisi pistää pregnyliä (milläs mä sen edes pidän kylmänä...?). Jomotuksia ja kipuja kyllä on kyllä ihan riittävästi....Mutta koska olen mestari tuntemaan haamuoireita (lievää haikean katkeraa fiilistä edelleen ilmassa tuosta taannoisesta PAS-negaamisesta "varmojen oireiden" jälkeen), niin enpä tiedä yhtään, meneekö syteen vai saveen nämä kuvitelmat. Niin tai näin, tänään paistaa aurinko ja se riittää nyt B)

Stella

Stella Jotenkin mä oon kans alkanut kaipaan oikein kunnon biletystä. Niin, että tulee aamulehden kanssa samaan aikaan kotiin. Auringon paistaessa jo fantasioin kuumasta kesäpäivästä terassilla istuen, kädessä jäinen siideri.. :p

Olen tehnyt päätöksen, että jos tästä ei tule synnytykseen asti johtavaa raskautta, meillä hoidot jatkuu vasta syksyllä. Mä olen puolivuotta putkeen käynyt hoidoissa ilman taukoa ja nyt on tullut mitta täyteen mun kohdalta.

Stella, sain lääkäriltä sellaisen kuvan, että voisimme saman tien ryhtyä hommiin. Käski kyllä myös takas oman lääkärin puheille jatkon ja jälkitarkastuksen suhteen, joten varmaan pitää käydä siellä juttelemassa ensin. Saa sit nähdä mennäänkö heti ivf:ään vai miten. Tuo lääkäri oli sitä mieltä, että luomustikin pitäisi onnistua, mutta tuota samaa olen kuullut jo kaksi vuotta, joten... Leikkaus tehtiin yksityisellä puolella. Julkiselle olis jonot olleet 5 kuukautta.

Olo on nyt aika hyvä. Maha on rantapallo, mutta mieli rauhallinen.

Mukava vire täällä tänään, ihanaa! PeePee, pitää varmaan joo käydä kurkkaamassa noita kahden siirtäneitä tuolla odotuspuolella.

Stella, jännittävää - ollaan huomenna kumpikin Niklaksen vastaanotolla. Nyt en uskalla kysyä kellonaikaa, ettei mene liian jännittäväksi tuo aulassa odottelu =)

Ulpu, varoitus: biletys on peruttu vähäksi aikaa! Voidaan tosin järjestää pömppömahojen limudisko vaikka tuossa vapun tietämillä, eikös vaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Annuli81:
...,mutta nyt pääsette etenemään oikeasti kohti määränpäätä eli raskautta!
Ai niin joo, tässä pyörityksessä pääsee välillä tuo päätavoite unohtumaan, kun miettii lähinnä miten selviää huomisesta. :LOL: Kiitos muistutuksesta, Annuli! :LOL: Mutta eiköhän se muisti tästä palaudu, jos kohta saan omat pikkuiset kyytiin, niin kuin sulla. :heart:

mmm
Miru wow, sähän se melkoinen priima munisten hautoja oot :LOL: mahtava juttu ja pakkaseenkin taitaa olla tunkua.

Ella peukut pystyssä huomisen punktion johdosta, tuuthan ilmoittelemaan saaliista, kunhan tokenet toimenpiteestä.

Taivaansilpoja onnittelut muhkeesta follista ja onnea siirtoon

Nami hienoa, että syyt on selvillä, nyt hyvä jatkaa "puhtaalla" kohdulla ja tilaa on vaikka kahdelle :)

).( Posiitivisella mielellä edelleen :D Juuri kävin ystävän kanssa hääpukuja kokeileen. Hän menee heinäkuussa naimisiin ja minulla kunnia olla kaasona. Ihania pukuja, näin "kypsillekkin" naisille :LOL: Tuli ihan omat häähulinat mieleen, tosin niistä jo niin kauan aikaa, että ei ihan tarkkaan muista...niin vappuna tulee 10 vuotta täyteen!
Sitten piti hyvän mielen johdattamana vähän shoppailla jo kesääkin varten :ashamed: Tosin olisi kyllä ollut viisaampaa säästää niitä puregon-ampulleja varten, mutta minkäs teet kun teki mieli ja täällä ei tunnetusti lompakossa raha viihdy :LOL:

Terveisiä kaikille täältä loskaisesta pohjolasta :wave:

mmm

Sahrami: pistin yksäriä!

Miru: Joo, ei paljasteta kellonaikoja...Te taisittekin tuolla yhdessä toisessa pinossa pohtia, miten hupaisaa olisi, jos kuvittelisi jossakin törmänneensä palstailijaan ja sitten varovasti - vähän madalletulla äänellä, tietysti - kysyisi siltä toiselta "Miruliini...? Mä olen Stella...". Ja sitten se toinen tuijottaisi täysin hämmästyneenä, että mitä ihmettä...Tosin, Fertinovan aulassa saattaisi jopa olla joku tsäänssi, että epäily osuisi oikeaan (edellisessä punktiossa olen aika 100% varma, että olin heräämö/lepohuoneessa kun seuraava palstailija kävi siirrossa), toisin kuin jossakin esim. työliitännäisessä konferenssissa tai muussa täysin arkisessa tilanteessa, kaukana lapsettomuushoitoihin liittyvistä asioista. Hassua muuten, miten elämä on muuttunut. Kokonaan uusi maailma on avautunut, josta en tiennyt lainkaan - enkä tietenkään tavallaan olisi edes halunnut tietää. Samaan aikaan myönnän, että jollakin tavalla tämä on myös avannut silmiä positiivisella tavalla. Ja negatiivisella, valitettavasti.

Nyt kuitenkin aurinkopäivän kunniaksi KOTIIN!

Etta on ollut loistavaa luettavaa :LOL: !
Mulla menossa lounas ja illallinen ja taitaa olla hajut kissan mieleen, kun ei jata rauhaan...
Huomenna mennaan laakarille. Mulla on lista kysymyksia ja pitaa nytllan aikana takoa ne miehen paahan, silla laakari ei ole englannin kielen taitoinen ja mun sanavarasto unkarista on suppea, joskin tassa pikkuhiljaa alkaa muistamaan tata laaketieteellista sanastoakin :LOL:

Miru: Ihan mielettömän hienoa! Teillä taitaa olla kotosalla todella iloinen tunnelma. Toivotaan, että ole nyt meille perästä tulijoille sellainen positiivinen tiennäyttäjä, jota saataisiin peesata.

Stella taisi kysellä, missä ollaa hoidossa. Vastattakoon siihen että tyksissä.

Ihan kaikille kiitokset tuesta ja punktiotsempityksestä. :D Sitä tarvitaan. Nyt taidan mennä tekemään pienen iltapalan ja sitten painun peiton alle. Huomiseen!

Sahrami, tulin tänne piipahtamaan minäkin ja lukemaan kuulumisesi maanantain laparoskopiasta. Onneksi kaikki meni sit kuitenkin hyvin! Tavallaan hyvä, että syy lapsettomuudelle löytyi ja että nyt pääsette yrittämään raskautta uusin eväin. Nyt vaan toipumista!
t. Kati231

Miru, peesaan kommenteissani PeePeetä täysin, eli jos yhtään itse olet kahden alkion kannalla, niin silloin vaadit sitä, ja siis mikäli mitään fyysisiä esteitä kaksoisraskaudelle ei ole, niin riskit ovat mielestäni aika pienet. Ja siis todennäköisyys kaksoisraskauteen myöskin, kuten itsekin totesit. Mä olen tosi tyytyväinen, että pidin pääni ja meille siirrettiin 2, vaikka tulos olikin sitten pyöreä nolla. Mutta eipä tarvi jossitella sen suhteen, että mitäs jos oiskin kuitenkin siirretty 2... :whistle: Mun oma näkemys siitä, että kun on alkanut kaksoisraskaus joista toinen menee alkuvaiheessa kesken, on se, että se on ilmeisestikin tosi yleistä eikä siitä aiheudu sille kiinnittyneelle alkiolle mitään haittaa yleensä. Tää on nyt mutu-tietoutta jälleen, mutta tiedän hyvän ystävän, jolle kävi juuri näin, ja siinä samalla sitten selvisi, että se on aika yleistä. Mutta kysy vielä vaikka lääkäriltä varmuuden vuoksi hänen kantansa, niin saat hieman asiantuntevampaa vastausta. Siis tietty vaan hieman. :LOL:

Stella, ihanan positiivinen ja kannustava teksti sinulta jälleen! =) Ja tosiaan Nami, kuten Stella sanoi, niin nyt saatat tulla raskaaksi vaikka kuinka pian, eli pidäthän sen mielessä ja ajatukset positiivisina ja mielen aurinkoisena! Tosi hienoa oikeasti, olet kyllä kaiken positiivisen vireen ansainnut - ja se tulee varmasti näkymään myös tuloksissa. :heart: Oon aika varma siitä. :p

Stella ja Ulpu
, tuo taukoilu on kyllä tosi mielenkiintoinen asia, ja luulen, että se toisilla tulee tarpeeseen ja toiset ei huomaa tarvitsevansa ennen kuin sille joutuu, ja sitten yhtäkkiä huomaakin ajattelevansa tosi eri lailla. Ja se pakottavasta tunteesta edes hetkeksi eroon pääseminen on mahtava juttu - ei se nyt ketään raskaaksi tee, mutta silti vaan tulee tosi rauhaisa ja hyvä olo, ja jotenkin taas muistaa, millaista se elämä on. :flower: Mutta kaikki me olemme tässäkin erilaisia ja tarvitsemme eri asioita, ja etenemme omaa tahtiamme. Mitään yleistä ohjetta ei taida olla. Muuta kuin, että jokainen tekee ja toimii sen mukaan, miltä itsestä tuntuu. Ja joskus sitä omaa parasta vaan ei meinaa edes itse nähdä, vaan sen huomaa sitten vähän yllättäen. Onneksi lääkäritkin sentään tästäkin jotain tietävät. ;) Ja Stella, olen samaa mieltä, että tämä kokemus kaikkineen on avannut silmiä valtaisasti ja tietyssä mielessä olen iloinen, että tämä kasvun paikka on tullut vastaan ja tavallaan olen pakostakin joutunut tutustumaan kaikkeen lapsettomuuteen liittyvään. Ja siis päässyt tutustumaan teihin kaikkiin ihaniin ihmisiin! :heart:

mmm, vaikka tietysti rahaa pitäisi säästää hoitoihin, niin sun täytyy panostaa myös itseesi, eli muistaa ajatella niitä asioita, jotka tekevät sut iloiseksi ja onnelliseksi ja jotka antavat sitten voimia käydä hoitoja läpi. =) Eli otahan ne shoppailut nyt vaan hoitoon kuuluvaksi voimavaraksi, äläkä murehdi niistä suotta yhtään. :flower: Ja teillähän on sitten tulossa pian 10v-hääpäivän juhlinta. Onkos suunnitelmia sen suhteen? Meilläkin tulee 10v kesällä täyteen (yhteiseloa siis, ei naimisissa oloa) ja olen jo vähän suunnitellut jotain päidemme menoksi... :D

Aurinkoenergiaa kaikille ja kovasti plussapuhureita!! :whistle: :whistle:

Niin on töitä tänään enemmän kuin (työaika)laki sallii, mutta ihan pikainen tervehdys oli pakko kirjoittaa ;)

Ella hauskaa, että joku muukin on Turun suunnalta. Nyt hoidetaan itsemme synnärille yhtä aikaa!

Shoppailu tekee hyvää sielulle ja henkiselle tasapainolle. Kävin juuri aamulla hoivaamassa itseäni Hulluilla Päivillä. Ai je!

(.) Tilanne on se, että vain vasemman puoleinen munis toimii. Tässä vaiheessa ei oikeanpuoleinen enää edes herää. Ainakaan tällä piikityskierroksella. Itse luulen, ettei se ole ollut pelissä - ties vaikka ei juuri koskaan, mistä sen tietää. Siinähän sitä selitystä meidän tilanteeseen. Kas aina kun olisi oikeanpuoleisen vuoro heittää munasolu peliin, eikä sitä tule - niin...! Eilen teki istuminen pahaa ja sama juttu tänään. Maata, seisoa tai liikkua voi, mutta istuessa on ihan kummallisen inhottavia "kipuja". Ei pelkkää viiltelyä, vaan jatkuvaa hiekkapaperilla hiontaa. Vanhan kone ryskii, mutta TOIMII :LOL: (Oikeesti se on mun endo, joka on villiintynyt... :x )

Tsemppiä naiset! Nyt meillä on positiivinen energiavirta, joka tavoittaa meidät kaikki ja saa aikaan ihmeitä! Jopa Hobe omaksuu alta aikayksikön lääketieteellisen sanaston unkariksi - eikä siinä kaikki - myös latinaksi!

Ihana viesti, Auringokukka! Piristyin heti! Olet nimesi veroinen :)

(.) Pääsen punktioon perjantaina. Jee...Tosin vähän on matalat fiilikset, kun isoja folleja näkyi vähemmän kuin viimeksi eli vain 8. Kummallista kyllä, oikealla puolella (joka yleensä on ollut mun ehdottomasti parempi tehdas, oli vaan 3?!?) Mutta, jos nyt jotain hyvää hakee, niin follit olivat kutakuinkin kaikki tasakokoisia - toivottavasti osoittautuvat myös hyvässä mielessä tasalaatuisiksi. Aikamoiset tuskat on kyllä ollut ja mahakin on aivan valtava pömppis - ja kivut pitää aamuyöstä hereilläkin - joten tietysti luulin jo kasvattavani oikein kunnon satsia (aamuyöstä tänään epäilin jo orastavaa hyperiä, mutta ei tosiaankaan sitten ihan siihen pisteeseen ole päästy...) Vähän kyllä ontto olo. Ja kyllähän siinä niin kävi, että mun ääni sortui itkuiseksi kun tunnustin, että välillä on vähän toivoton olo. Niklas oli kyllä taas niin kannustava ja positiivisella mielellä, vaikka lohdutus olikin vähän makaaberi "voi, mä olen nähnyt niin monia paljon toivottomampia tilanteita". Se kuitenkin yritti tsempata mua tosi hyvin - taputteli olkapäähän useaan kertaan silleen leppoisan isällisesti. Voi sitä raukkaa, joutuu näkemään naisia hermoromahduksen partaalla päivät pitkät. Joka tapauksessa, kyllä tämä keikka nyt opetti taas (viittaan taas noihin viime kierron PAS:n jälkeisiin "varmoihin" raskausoireisiin), että ihan oikeesti oman kropan tuntemusten tulkinnassa on meikäläisen syytä ottaa jäitä hattuun oikein kahmalokaupalla.

Tässä välissä oli pakko lukea uudestaan toi Auringokukan vika kappale ja heti tuntui kyllä vähän paremmalta - romahdin siis pieneen tuskaan tuota edellistä omanapaista tekstiä kirjottaessa...Miksi ihmeessä se on niin, että muita pystyy kyllä lohduttamaan ja uskomaankin lohdutuksiinsa itsekin - mutta kun itselle yrittää vakuutella niitä samoja juttuja (kuten että ei niillä follien määrillä niin väliä jne) niin ei usko tippaakaan. Äh. Voi pas*a. Äh. Ehkä tämä itkuinen fiilis johtuu noista pirun piikeistä, eikä niinkään noista follien määristä. Kyllä tää tästä. Aurinko paistaa ja kevät tuo vielä meille positiivisia uutisia!!!! Ainiin, Miru, mun on pakko sanoa, että mulla on sellanen vahva fiilis, etiäinen, että sä plussaat :)

Halauksin
Stella

Yhteistyössä