Masussa matkaavat Papu ja Nuppu, 4-soluisia 1. luokan alkioita kumpikin. :heart: :heart:
Aika herkäksi vetää...
Kiitos rakkaat naiset ihanasta tsemppauksesta ja uskon valamisesta, en olisi selvinnyt ilman teitä. Kuten
Stella sanoi, miten sitä aina jaksaa muihin valaa uskoa ja luottaa onnistumiseen ja itsensä kanssa sitten aivan päinvastoin. Nyt on jännä fiilis. Mies yritti tuossa toppuutella innostustani, kun tietää, mistä korkeuksista tämä lyyli tipahtaa jos niikseen tulee. Minä yritin siinä korjailla, että olen niin onnellinen siitä, että tämä hoito onnistui ilman takaiskuja ja yllätyksiä - tämä KOKEILU (¤¤%&#¤!).. en osaa ajatella nyt muuta, en millään lailla piinapäiviä tai testaamista, sillä tämä hoito meni nappiin ja minä olen siitä niin onnellinen että Naantalin aurinko loistaa täällä pitkään.
En tietenkään siinä hötäkässä kun keskityin vain ja ainoastaan pidättämään pissan suihkuamista Niklaksen kasvoille (oli meinaan ihan JÄRKYTTÄVÄ pissahätä, mitä hoitajan voimakas painallus sen kuin pahensi sellaiseksi, että silmät pullistui päästä |O ), tajunnut kysyä mitään alkioiden luokista ym, joten soitin hetki sitten labraan vielä nämä tärkeät kuulumiset niille, jotka jotain näistä ymmärtävät. Siirrettiin siis nuo yllä mainitut, minkä lisäksi pakkaseen meni 6 alkiota, yhtä lukuunottamatta kaikki 4-soluisia ja luokkaa n. 2, joku kuulemma vähän 3 puolelle (mitä sitten tarkoittaakaan) . 3 alkiota meni sitten roskiin laatunsa vuoksi, eli kaikki 11 hedelmöittynyttä olivat kuitenkin jakautuneet.
Stella, upeaa, että punktio on jo ylihuomenna! Ei se määrä vaan laatu.. mitä sillä hirmu määrällä liian raakoja tai ylikypsiä soluja sitten tehtäisiin... luotetaan tasalaatuisuuteen ystävä kallis! Yritin katsella Stellan näköistä henkilöä Fertinovan aulassa, mutta luulen, että olet ollut ihan aamusta, sillä tuossa aamupäivän aikana taisi olla muitakin siirtolaisia (hih, uusi termi), jotka olivat punktiossa maanantaina ja Niklas nyt sitten meitä kaikkia hysteerikkoja hoitamassa. Ei ole helppoa varmaan silläkään. Sitten huomasin vielä tänään kuinka Niklas joutuu myös hoitajien tietyn epäloogisuuden kanssa välillä säätämään, eli varsinaisen akkalauman keskellä hommansa hoitamaan
Auringokukka, milloin punktio on tulossa?? Kivut kuulostaa tutuilta, tosin ne pahenivat vielä punktion jälkeen, eli koitahan kestää.. Minäkin Hulluilla päivillä kuljin kerrankin kumman seesteisenä, vaikka yleensä vihaan sitä ryysistä ja pysyn suosiolla pois kilometrin säteeltä keltaisista muovikasseista. Etsiskelin siellä Stockan apteekkia, josta saa kuulemma miellyttävimmät Proge-kapselit (kuuri alkaa illalla, jee!). Jos vaihtoehtona ois ollut Yliopiston apteekin hiekkapaperiversiot Niklaksen ja hoitsun sanojen mukaan, ryysiksessä haahuilu oli kyllä sen arvoista. Sitäpaitsi siellä oli pari ihkua vaatetta ja ihan pikkuisen kosmetiikkaa, jotka huuteli mulle hyllyiltä "ota mut!".. En raaskinut jättää sinne
Ukkovallalle iso hali. Kovasti taas koetellaan, mutta yritä jaksaa katsoa eteenpäin, kyllä se valo siellä häämöttää :hug:
Miru + Papu ja Nuppu