Pömppömahaiset plussaajat!!

Stella, arvaapas mitä, täältä tulee nyt megarutistus :hug: joka karkottaa sun matalat fiilikset ja orastavan epätoivon kauas pois!! Hushus! :whistle: Ja samalla yhdyn Niklakseen, eli tilanne ei ole ollenkaan toivoton eikä se munasolujen määrä tässä ratkaise mitään. Kun ei edes se laatu. (Sivukommenttina sanottakoon, että mulla viimeksi ideaalinen tilanne ja kaikki kohdallaan, mutta kaksosista kumpikaan ei edes yrittänyt kiinnittyä.) Joten ei nyt ollenkaan bluesvireitä siellä ihana nainen, eikä mitenkään anneta periksi, koska syytä ei ole sellaiseen olleskaan. Sulla on hoito täydessä vauhdissa ja aivan kaikki vielä mahdollista ja jopa todennäköistä, joten vilkaisehan pihalle ja lataa itsesi täyteen sitä samaa säihkettä kuin Auringokukkammekin. B) Koitahan sinnitellä siellä Stella ja uskoa yhä vaan siihen plussaan, omista tuntemuksista ja peloista ja uhkakuvista huolimatta. Ja tirautat nyt kunnon itkut oloa keventääksesi (onhan ne hormoonibuustaukset jotenkin nollattava) ja sitten kuivataan silmät ja katsotaan taas positiivisina etiäpäin, eikös vaan! =) :flower:

Ja mulla on tuosta meidän Mirusta muuten ihan samat fiilikset, että plussaa tulossa ja kunnolla!! :D

Masussa matkaavat Papu ja Nuppu, 4-soluisia 1. luokan alkioita kumpikin. :heart: :heart:
Aika herkäksi vetää...

Kiitos rakkaat naiset ihanasta tsemppauksesta ja uskon valamisesta, en olisi selvinnyt ilman teitä. Kuten Stella sanoi, miten sitä aina jaksaa muihin valaa uskoa ja luottaa onnistumiseen ja itsensä kanssa sitten aivan päinvastoin. Nyt on jännä fiilis. Mies yritti tuossa toppuutella innostustani, kun tietää, mistä korkeuksista tämä lyyli tipahtaa jos niikseen tulee. Minä yritin siinä korjailla, että olen niin onnellinen siitä, että tämä hoito onnistui ilman takaiskuja ja yllätyksiä - tämä KOKEILU (¤¤%&#¤!).. en osaa ajatella nyt muuta, en millään lailla piinapäiviä tai testaamista, sillä tämä hoito meni nappiin ja minä olen siitä niin onnellinen että Naantalin aurinko loistaa täällä pitkään. :D

En tietenkään siinä hötäkässä kun keskityin vain ja ainoastaan pidättämään pissan suihkuamista Niklaksen kasvoille (oli meinaan ihan JÄRKYTTÄVÄ pissahätä, mitä hoitajan voimakas painallus sen kuin pahensi sellaiseksi, että silmät pullistui päästä |O ), tajunnut kysyä mitään alkioiden luokista ym, joten soitin hetki sitten labraan vielä nämä tärkeät kuulumiset niille, jotka jotain näistä ymmärtävät. Siirrettiin siis nuo yllä mainitut, minkä lisäksi pakkaseen meni 6 alkiota, yhtä lukuunottamatta kaikki 4-soluisia ja luokkaa n. 2, joku kuulemma vähän 3 puolelle (mitä sitten tarkoittaakaan) . 3 alkiota meni sitten roskiin laatunsa vuoksi, eli kaikki 11 hedelmöittynyttä olivat kuitenkin jakautuneet.

Stella, upeaa, että punktio on jo ylihuomenna! Ei se määrä vaan laatu.. mitä sillä hirmu määrällä liian raakoja tai ylikypsiä soluja sitten tehtäisiin... luotetaan tasalaatuisuuteen ystävä kallis! Yritin katsella Stellan näköistä henkilöä Fertinovan aulassa, mutta luulen, että olet ollut ihan aamusta, sillä tuossa aamupäivän aikana taisi olla muitakin siirtolaisia (hih, uusi termi), jotka olivat punktiossa maanantaina ja Niklas nyt sitten meitä kaikkia hysteerikkoja hoitamassa. Ei ole helppoa varmaan silläkään. Sitten huomasin vielä tänään kuinka Niklas joutuu myös hoitajien tietyn epäloogisuuden kanssa välillä säätämään, eli varsinaisen akkalauman keskellä hommansa hoitamaan :LOL:

Auringokukka, milloin punktio on tulossa?? Kivut kuulostaa tutuilta, tosin ne pahenivat vielä punktion jälkeen, eli koitahan kestää.. Minäkin Hulluilla päivillä kuljin kerrankin kumman seesteisenä, vaikka yleensä vihaan sitä ryysistä ja pysyn suosiolla pois kilometrin säteeltä keltaisista muovikasseista. Etsiskelin siellä Stockan apteekkia, josta saa kuulemma miellyttävimmät Proge-kapselit (kuuri alkaa illalla, jee!). Jos vaihtoehtona ois ollut Yliopiston apteekin hiekkapaperiversiot Niklaksen ja hoitsun sanojen mukaan, ryysiksessä haahuilu oli kyllä sen arvoista. Sitäpaitsi siellä oli pari ihkua vaatetta ja ihan pikkuisen kosmetiikkaa, jotka huuteli mulle hyllyiltä "ota mut!".. En raaskinut jättää sinne :whistle:

Ukkovallalle iso hali. Kovasti taas koetellaan, mutta yritä jaksaa katsoa eteenpäin, kyllä se valo siellä häämöttää :hug:

Miru + Papu ja Nuppu

Keskiviikko 2.4.

Ulpu78.......................2.ivf.....................................kp17/-/pp 2
Miruliini......................1. ivf.....................................kp15/-/pp 0
EllaElias.....................1.ivf.....................................kp/-/punktio 2.4
Stella75.....................2.ivf.....................................kp9/-/punktio 4.4
Auringokukka.............odottelee viljelyhommia......kp/-/punktio 7.4
Kamilla.......................pas......................................kp28/-/pp
Kurreliini....................Pupuilua...............................kp26/- /pp
Ukkovalta..................Pupuilua/clomit.....................kp24/-/pp
mmm.........................4.inssi/clomit/puregon..........kp18/27-31/pp
Hobelix......................1.ivf......................................kp18/30-32/pp
Soleil76.....................1. inssi / Arimidex.................kp8/30-35/pp
PeePee77..................pas/zumenon......................kp6/29-31/pp
Minea81.....................inssi....................................kp3/-/pp
Sahrami73.................rentoutumista.....................kp/26-28/pp
Taivaansilpoja............pas.....................................kp/-/pp
Simmu.......................2. inssi.................................kp/-/pp
Haave........................pupuilua..............................kp/-/pp
Milja71.......................icsi.......................................kp/-/pp
Kinky cat....................ivf........................................kp/-/pp
Krisseli79...................ivf........................................kp/-/pp
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/pp
Dreamer-88................pupuilua.............................kp/-/pp

Plussanneet :heart:

Ihanaa Miru - onnen keväisiä säteitä Papulle ja Nuppulle! Siellä ne nyt tutustuvat uuteen kotiinsa, oi onnea.... Tiedän niin miltä toi tuntuu, sitä säteilee ihan hönttinä ja onnellisena, eikä mikään maailmassa uhkaa eikä ota päähän. Nauti siitä olotilasta, äläkä hötkyile testaamisen kanssa. Kaikki ajallaan. Ja sitäpaitsi, kuten tuolla tammi/helmikuun pinossa aikanaan joku viisas totesi, nyt olet sitten raskaana kunnes toisin todistetaan :heart: :heart:

(.) Juu, olen jo toipunut aamun masennusaallosta ja tällä hetkellä hyvillä mielin kohti perjantain punktiota ja toivottavasti myös pitkää viljelyä ja siirtoa sitten vasta viikon päästä, vähän pitemmälle jakautuneilla alkioilla (josjosjos...). Itse asiassa, hyvä näin - ja viikonloppuna saan sitten vähän juhliakin, tiedossa on hyvät bileet (eikä siis tarvitse viinipäissään mennä sotkemaan pregnylin kanssa :)

Pikaiset punktioterveiset täältä suunnalta: Eli käsittääkseni 14 rakkulaa tyhjennettiin ja soluja saatiin 11. Nyt ei sitten taaskaan voi muuta kuin ihmetellä ja odotella huomista, jotta saa tietää, mitä niille sitten kuuluu. Punkito kokemukseni ei niin järin ihana, mutta nyt en enää halua sitä ajatella. Jännityksellä kohti seuraavaa vaihetta.

Miru: Jättihalaukset ja onnittelut kahdesta kyytiläisestäsi. Ihanat nimet olet heille antanut!

Stella: Tsemppiä ja onnea punktioon. Ja muistahan, että eihän sitä vielä tiedä, miten paljon sieltä saadaan. Olihan minullakin viimeisessä ultassa vain 9 rakkulaa näkyvissä ja nyt kuitenkin pelkästään toiselta puolelta kerättiin sen verran.

Aurinkoista B) iltaa kaikille! Palaan palstalle myöhemmin tänään, jotta saan lukea teidän kaikkien muidenkin kuulumiset.

Miru erinomainen suoritus, pissihädästä huolimatta! Ehkä se jopa auttoi ;)

Stella hyvä tosiaan, että pääset jo perjantaina punktioon. Itsekään en osaisi kuvitella itseäni piikin, pullojen ja ties minkä kanssa parin viinilasillisen jälkeen... Muut hakee jääkaapista kaljaa "Anteeksi, otan vain täältä jääkaapista irrotuspiikkini ja vetäydyn hetkeksi piikittämään..."

Tällä tietoa punktio on maanantaina, mutta perjantain ultrassa sitten selviää. Olen täällä istunut ihan tuskassa, kun en tiedä miten olisin ja roikkuisin tuolillani. Istuminen ei millään luonnistu. Tunti sitten kaikki tuntemukset - erityisesti kipu - loppui. Mitä h...??? Melkein jo ambulanssin tilasin, nyt otti ohraleipä, ettäkö tämän tytön sisäkalut sanoivat itsensä kokonaan irti? Mutta ei hätää, siellä olikin vain ruokatunti - kivut tulivat takaisin :kieh:

Kuten Kurrekin todisti, ei mitään masennusAALTOJA. Ihan hetkellinen epäusko sallitaan, muuten nyt vaan toiveet korkealle! Eihän sitä koskaan tiedä...!? :attn:

Upeaa Ella!! Ihan mahtavan hieno suoritus sinulta. Taas todistettiin lääkäreiden ammattitaito, kun lääkitys osataan nostaa sopivaksi alkaa tapahtua ja hienon loppukirin ottivat rakkulat sulla. Ihanaa, siirto ilmeisesti sitten perjantaina :heart:

On kyllä ihanan lämmin sää. Kevät tulee kohisten. Kaipa tuo poikkeuksellisen aikainen pääsiäinen pisti kevään tulon sekaisin. Oikein oivaa kylvökeliä sanoisin :LOL:

Keskiviikko 2.4.

Ulpu78.......................2.ivf.....................................kp18/-/pp 2
Miruliini......................1. ivf.....................................kp16/-/pp 0
EllaElias.....................1.ivf......................................kp/-/punktio 2.4
Stella75.....................2.ivf.....................................kp10/-/punktio 4.4
Auringokukka.............odottelee viljelyhommia.......kp/-/punktio 7.4
Kamilla.......................pas......................................kp29/-/pp
Kurreliini....................Pupuilua...............................kp27/-/pp
Ukkovalta..................Pupuilua/clomit.....................kp26/-/pp
mmm.........................4.inssi/clomit/puregon..........kp19/27-31/pp
Hobelix......................1.ivf......................................kp19/30-32/pp
Soleil76.....................1. inssi / Arimidex.................kp9/30-35/pp
PeePee77..................pas/zumenon......................kp7/29-31/pp
Minea81.....................inssi....................................kp4/-/pp
Dreamer-88................pupuilua.............................kp1/-/pp
Sahrami73.................rentoutumista.....................kp/26-28/pp
Taivaansilpoja............pas.....................................kp/-/pp
Simmu.......................2. inssi.................................kp/-/pp
Haave........................pupuilua..............................kp/-/pp
Milja71.......................icsi.......................................kp/-/pp
Kinky cat....................ivf........................................kp/-/pp
Krisseli79...................ivf........................................kp/-/pp
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/pp

Plussanneet :heart:

Hyvä Dreamer!!! Mä puhuinkin tädille että suuntais sinnepäin kun täältä lähti. Taisi kyllä ottaa pitemmän reitin.
Oltiin sitten lääkärillä tänään. Nyt vaan odotetaan tätiä ja sitten katsotaan, ettei ole kystia niin päästään pistelemään. Pitää huomenna vaan juosta labraan etta saadaan otta verikokeet ja ekg uudestaan ovat ehtineet kaikkien kuuden inssin aikana tiedot vanhentua. Ja kun mulla oli ohjelmana huomiseksi silitysurakka.... minä niin tykkään silittämisestä :D.

Voi Dreamer - huh mikä kierto! Oletkohan mennyt jossain vaiheessa toivomaan liian hartaasti, ettei menkat alkaisi. Kärsivällisyyttä ja rautaisia hermoja sulla tuntuu riittävän, mutta rajansa kaikella. Nyt kohti uusia suunnitelmia..kuten tuossa aiemmin sanoin, kevätkylvöjä kohti ainakin säiden puolesta optimaalisissa olosuhteissa.

mmm
Onnittelut Mirulle ihanista kyytiläisistä :heart: :heart:

Ellalle onnittelut runsaasta saaliista

Dreamer vähän erikoisesti, mutta onnittelut tädin johdosta :) jo oli aikakin

Stellalle onnea perjantain punktioon

Johan oli onnitteluja kerrakseen ja niitähän tulee lisää ja varsinkin niitä "jättionnitteluja" rupeaa ropiseen tässä pinossa kevään aikana. Mulla on nimittäin vahva etiäinen tästä!

mmm

Vau, hyvä Ella! Sun viesti olikin ollut matkalla samalla, kun olin kirjoitellut omaani aiemmin. Tehän varsinaisia tyttöjä kaikki olettekin! Nyt pidetään sullekin peukkuja pystyssä.

Dreamer sun kierto on kyllä aika optimaalinen (noin niinkuin muuten ;)) . Paitsi, että silloin kun on raskaus toiveissa voi kyllä tuntua hiukan piiitkältä odotukselta... Joulutonttu on nyt lähempänä, pidä kiinni siitä mielikuvasta!

Ihan takuulla tosiaan ropisee jättijättionnitteluja! Pömppikset, periksi ei anneta: jos tässä erässä ei ihan saada maaleja, niin heti seuraavassa kyllä! (Jääkiekkoa on taas tullut telkkarista yllin kyllin - mutta niin vaan on sielläkin KOLME erää - ei voittoa niin vaan helpolla anneta B) )

Pakko oli vielä tulla piipahtamaan. . . .
Olo jo ihan ok. Nyt vaan pakostakin ajatukset jo suuuntautuu tuohon huomiseen puheluun ja toivottuun perjantain siirtoon
Siihen liittyen kysyisinkin teiltä viisaammilta. Olen lukenut jostain, että alkiot pakastetaan aina kaksi samaan johonkin? Onko näin? Mirullahan pakkaseen meni loistavat 6alkiota, mutta mitä jos niitä olisi ollut pariton määrä? Ymmärsin kerran hoitajan puheesta, että yhtä ei erikseen pakastettaisi, vaan jos alkioita 2, silloin todennäköisesti siirrettäisiin ne molemmat. Pitkä pohjustukseni kysymykseen, mutta kaikella tällä yritän kysyä, että voidaanko kuitenkin pariton määrä pakastaa, esim 3 tai 5? Tästä ei kyllä ota kukaan selvää, mutta paremmin en nyt osaa selittää. :/

Auringokukka, mainitsit, että tekin Turun suunnalta. Saanko udella :ashamed: , oletteko hoidossa yksityisellä vai julkisella?

Ella, täällä päivystetään netin äärellä, kun mies lähti reissuun eikä muutakaan elämää taida olla :ashamed:

Alkiot pakastetaan pareittain oljessa (mikälie?) ja olen ymmärtänyt,että parittomissa tapauksissa yhteen olkeen laitettaisiin 3, toiseen/toisiin 2. Näin sulatuksessa on tietty paremmat mahkut että joku selviää, mutta se riski, että kaikki selviää. Mutta käsittääkseni jos kolme on samassa, tuo ryhmä pyritään kokoamaan erilaatuisista, eli hyvän/hyvien kanssa voisi mennä se kaikkein heikkolaatuisin... Mutta en ole ekspertti, kaikki perustuu taas mutuun. Mutta siis meilläkin oli se mahdollisuus, että oltaisiin sirretty vain 1, jolloin 7 ois mennyt pakkaseen, eli noin ois toimittu (iso KAI). Oletteko miettineet siirrosta 1 vai 2 vai saatteko julkisella valita määrää itse?

Hyvin se huominen puhelinsoitto menee. Jos helpottaa, laita mies soittamaan. Kyllä mulla silti sydän takoi vimmatusti, mutta itse puhelimessa olisin varmasti saanut sydänkohtauksen. Koitahan nukkua yösi hyvin ja levollisesti
:hug:

Miru: Onpa täydellistä, että tällä palstalla on oma nettipäivystäjä, vau! :p

Kyselin tuota 1 vai 2 alkio-asiaa hoitajalta viimeksi. Silloin hän sanoi, että yleensä yksi, mutta jos vain kaksi jäljellä, niin sitten molemmat, jos "tulevat vanhemmat" niin tahtovat. Ja mähän tahdon, vaikka kolme! :kieh:

No huomenna aion asiaa enempi kysellä ja todellakin toivoisin, että 2 siirrettäisiin.
Arvaa vaan, jos antaisin miehen soittaa, niin miten kävisi? Se soittaisi ja sen jälkeen soittaisin minä perässä ja kysyisin ne viisisataa kysymystä, jotka asiasta heräisi. En siis tarkoita, etteikö mies osaisi, mutta satun nyt vaan olemaan tällainen :ashamed: mahdoton kyselijä ja jossittelija. Joten rohkeasti :LOL: huomenissa tartun iltapäivällä itse luuriin.

Täällä positiiviset tuulet puhaltelee ihan selkeesti!

Miru Raikuvat aplodit sulle ja pikkusille! :heart: Voisko sanoa, että sulla on mennyt hommat kuin oppikirjasta. Peukut pystyssä, että jatkuu myös yhtä hyvänä (ja jatkuuhan se, ei anneta vaihtoehtoja).

Ella Onnittelut hienosta tuloksesta punktiosta. :flower:

Stella Mä voin kuvitella sun tunteet. Kyllähän se antais lisää luottamusta jos olis enemmän varaa mistä valita. Kyllä sen tietää että yksikin voi riittää, mutta kaiken hormonihöyrymenon keskellä pelko hiipii vähemmästäkin asiasta. Tasakokoisuus on sulla hyvä merkki ja eiköhän ole kypsynyt perjantaihin mennessä. Pääset sit la paremmin rentoutuunkin. :hug:

Meillä julkisella ei ole saanut itse vaikuttaa siirrettävien määrään. Nyt siirrettiin kaksi, kun olivat ainoat ja saivat laatupisteitä 2&2,5. Meillä se eka (silloin myös ainoa) oli Top-alkio ja sai 3pistettä. Toivotaan, että näistä nyt olis johonkin.

Vai ollaan sitä kateltu jääkiekkoa...veljet kun sita vielä näkis :headwall:. Naitten pelaaminen täällä on kuin hidatetusta elokuvasta, ja sitäkin näkee tosi harvoin.
Mitä noin pisteet on alkoillle? Olis ihan kiva tietää.
Onneksi teitä on kukkujia, kun elän tunnin jäljessä niin sopivaan aikaan voidaan olla linjoilla. :)

Yhteistyössä