Pömppiksiähän ei mihinkään tosiaan haudata! Tervetuloa
uusillekin mukaan purkamaan itseänne ja saamaan sopivan levyistä terapiaa!
Astartelle :heart: onnittelut suloisesta vauvasta!
Siisami, ihanan hyviä ultrakuulumisia oli sinulla!
Kamillalle kiitos ahkerasti päivityksestä!
Haaveelle pitää kommentoida, että minulla endo räjähti keskenmenon, pitkittyneen vuodon ja toisen kaavinnan jälkeen taas hurjasti. Mutta kivut ovat aivan eri luokkaa kuin sinulla, onnekas olen. Kierrot ovat sen jälkeen (siis vasta helmikuussahan alkoi oma kierto toimia) olleet.. hmm... kummallisia: menkkasärkyä muutama päivä ennen niiden alkamista, kova vuoto ja silti erittäin kohtuulliset kivut (?), menkkojen jälkeen muutama oireeton päivä ja sitten munasolun kasvamisen aikaan yhtä kovaa yltyvää kipua kuin hoidoissa viimeisten pistosten aikaan :$ . Käytännössä ei juuri oireettomia tai kivuttomia päiviä (pärjään kyllä ilman särkylääkkeitä ) ja tiedän koko ajan missä kierron vaiheessa mennään. Ihan tosiaan jotain muuta kuin
koskaan ennen elämäni aikana. Olen parhaillaan kierron puolivälissä (13/28) ja välillä istuminen on inhan tuntuista... Ja juu, olenpa saanut miehen intoutumaan :heart: puuhiin
joten jospa.... (hah, aina voi yrittää uskoa!). Mutta siis
Haave raskaaksi voi aivan varmasti tulla endosta huolimatta. Eli vaikka se hankaloittaakin raskaaksi tuloa, niin koskaan ei tiedä.
No, mutta asiaan. Kävimme viime viikolla V-liitossa. Tästä se lähtee: 11.8. aloitan sumuttelun ja syyskuun alkupuolella toivottavasti olisi punktio. Tulossa siis 3. IVF, icsillä tämäkin. Keskusteltiin lääkärin kanssa pitkään ja päädyttiin sellaiseen ratkaisuun, että tämä hoito pitkän ja seuraava lyhyen kaavan mukaan mikäli ei tällä kertaa raskaus ala. Lyhyessä voi olla kohdallani ongelmana, ettei munasoluja kypsykään kuin yksi, niitä kun saatin kerättyä aiemmissa hoidoissakin vain 6-7, joista kypsiä oli 4-5. Eli mikään superhautoja en ole
. Mutta pitkällä siis aloitetaan, jo ihan ensi viikolla.
Mitenkä meidän pömppisäityliineillä sujuu? Ihania vauvan kuvia olette kaikki tänne meidän iloksemme laittaneet!