Olen tänä aamuna tehnyt positiivisen raskaustestin 4.IVF:n tuoresiirron jälkeen.
On ollut viiltävää tajuta, että siitä on jo kaksi vuotta sitten aloitin palstailun noviisina "tammi/helmikuun IVF/ICSI/PAS" -pinossa, josta löysin jossain vaiheessa tänne. Monet sen talven piinailukavereista ovat jo varmasti yrittämässä uudelleen, pikkukakkosiaan. Niin minä ainakin olisin tehnyt. Jos ja jos ja jos. Vähitellen tämäkin pino plussattiin vaikeuksien kautta voittoon, varmasti ja vakaasti rakkaat piinasiskot siirtyivät yksi- ja kaksitellen tuonne odottavien ja lapsellisten puolelle - ihan niinkuin pitikin.
Tänä aamuna terapeuttinen leveys ja Pömppissiskot tulivat selkärangasta saman tien mieleen kun tuttuun blankoruutuun piirtyikin vahvan punainen testiviiva ihan saman tien. Niinpä kiirehdin naputtamaan tämän viestin tänne meidän tarinoidemme päiväkirjaan, vaikkei tätä kukaan teistä enää olekaan aktiivisesti lukemassa. Kurre, Miru, Sahris, Auris, Kamilla, PeePee, Siisami, Ulpu, Retuli, Haave ...Ja kaikki Te muut, joiden kanssa jaoin ajatuksiani pitkään. Toivon teille juuri tänään ihanaa päivää, missä olettekin.
On selvää, että tässä vaiheessa Toivon ote on vielä kovin pieni ja hento. Kävi miten kävi, aiomme iloita mieheni kanssa tästä päivä kerrallaan, ihan täysillä.
Aina joku plussaa. Tänään se olin minä!
Stella