** Plussaviikot 7 ja 8 :) **

Pikkukakkosta haaveillaan ja ensimmäinen yk pärähtäisi käyntiin. Meillä ennestään poitsu 09/07 ja täyttääpi siis pian jo 1,5v. Viime keväänä yllätti yllätysraskaus, joka päättyi keskenmenoon viikolla 6. Vauva olisi toki ollut tervetullut jo silloin, tai siis nyt tammikuussahan se olisi syntynyt.. Mutta kävi sitten toisin. Nyt pukkaa sitten niin pahasti vauvakuume päällensä, että pakko varmaan yrittää oisko sille mtn tehtävissä ;).
Nyt menossa kp 9/28 ja yk siis 1, niin ja toista toivotaan :heart: . Hei ja mites sen greippimehun kanssa.. Siis minä päivinä sitä pitikään litkiä?
Toivottavasti saadaan monta plussaa tähän pinoon *puhaltelee plussatuulta* :whistle:
 
MML
Tervetuloa marleea. Greippimehua pitäisi käsittääkseni juoda kuukautisten alusta ovulaatioon asti. Minä lopetin kesken sen juomisen kun mahaa on poltellu niin ikävästi, en tiedä johtuuko greipin hapokkuudesta vai mistä, mutta lopetin sen kuitenkin. Ovistestin tehny nyt kahtena aamuna, mutta haamua kummempaa viivaa ei ole vielä tullut. Tosin vasta parin päivän päähän sitä odottelenkin, mutta aatteli alottaa testaamisen ajoissa kun on toi kierto vähän heitelly. Mitäs muuta... Laskin huvikseni et nyt jos raskautuisi niin puoliväli tulisi kesäkuulle, kesä oisi kivaa aikaa kasvatella masua, kun vaatteiden kanssa oisi helpompaa ja loppuraskaus oisi jo mukavan viileää syksyä :) Vauva syntyisi sitten ensilumen aikaan, täälä pohjolassa kun se tulee niin ajoissa. Haaveita haaveita....

Nyt töihin. Mitens muiden viikonloppu on lähtenyt käyntiin ja onko rankkoja suunnitelmia? Vika mahdollisuus vuoteen juopotella naiset, eli korkki auki :LOL:
 
juu, me käytettiin juopottelutilaisuus hyväksemme ja oltiin eilen viihteellä. josko nyt ei tosiaan tarttis pitkään aikaan mennäkkään :D mutta nyt on niin väsy, että taidan mennä pikku päikkäreille...
 
Mä ajattelin, et jos olisin sittenkin ollu jo raskaana ja vipat menkat olis ollu valekuukautiset. Kun on täs jo monta päivää ollu lievää etovaa oloa ja menkat ei kestäny ku pari päivää, eikä ennen niitä tuntunu mahas sellaselta ku yleensä ennen menkkoja. Niinpä mä tänään hain testin, mutta negatiivinenhan sieltä tuli eli ei olla raskaana vielä.

Että ei muuta kun ahkeraa peittojen heiluttelua, sit kun päästään oikeaan aikaan kuuta. Ja sitä greippimehua tosiaan pitäis muistaa ostaa.
 
MML
Mulla on tipi75 tullu monta kertaa tollanen samanlainen tunne, väärässä olen aina ollut myös. Kaipa sitä toivoo niin kiihkeästi olevansa raskaana, että kaikki kehon pienetkin tuntemukset huomaa.

Mulla ovistestin viiva vähän tummeni, jos tulkitsen sitä oikein, eikä silmät tee tepposia :) Ompas mukavaa jos edes johonki testiin saa sen plussan.
 
Sunnuntai

tipi75..................kp6/23-26.............yk3...................3. haaveissa
gutupallo............kp9/25-32.............yk3...................3. haaveissa
marleea..............kp11/28................yk1...................2. haaveissa
aMansikka..........kp12/26-30...........yk2...................1. haaveissa
sonja R...............kp12/30................yk2...................3. haaveissa
yöperhonen........kp13/29................yk13.................1. haaveissa
Minky..................kp18/30................yk6...................2. haaveissa

Tervetuloa marleea! :D

Mä käytän vielä ens viikonlopun tsäänsit juopotteluun! Lähdetään risteilylle ja tuskin tulee oltua kuivin suin! :) Just ja just kerkee vielä juhlia jos nyt ois tärpännyt, mutta edelleen olen pessimistinen ja luulen, et ei ihan peittojen heiluttelu osunu kohdalleen... :(

tipi75: Mäkin oon pari kertaa testaillu ku käyny just noin, mutta negaa ollu aina. Sit oon huomannu et mulla saattaa ovulaation aikoihin olla pikkusen etova olo ja se on hämänny...
 
Kiva kun huolitte joukkoonne :) ! Kesä on tosiaan kivaa aikaa odottaa vaatteiden suhteen..mutta kuumuus ja turvotus ovat taas niitä varjopuolia :(. Ensimmäisen laskettuaika oli 2.10 ja se edeltävä kesä oli KUUMA. Vieläkin puskee hikeä pintaan, kun sitä muistelee :) . No mutta mielelläni silti odottaisin taas kesällä :ashamed:
Ostin eilen kaupasta verigreippejä ja ne olikin ihan tosi mehukkaita! Ajattelin jos niissä olisi sama taika kuin itse mehussa.. No pitää kyl varmaan ostaa purkki mehuakin ens vkoks :).
Tänään kyllä taas mietin, että olenkohan nyt ihan fiksu..kun tuo meidän taapero on ihan tosi menevä tapaus..miten sitä sitten ison mahan kanssa jaksaa sen perässä juosta? Kokemuksia?
Ukko on ollut työreissulla pari päivää ja tulee tänään yöllä kotiin. Sopivasti sattui hedelmälliset päivät just vapaille ;) Mukavaa alkavaa vkoa kaikille :flower:
 
Maanantai

tipi75..................kp7/23-26.............yk3...................3. haaveissa
gutupallo............kp10/25-32...........yk3...................3. haaveissa
marleea..............kp12/28................yk1...................2. haaveissa
aMansikka..........kp13/26-30...........yk2...................1. haaveissa
sonja R...............kp13/30................yk2...................3. haaveissa
yöperhonen........kp14/29................yk13.................1. haaveissa
Minky..................kp19/30................yk6...................2. haaveissa

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! =)
 
Tiistai

tipi75..................kp8/23-26.............yk3...................3. haaveissa
gutupallo............kp11/25-32...........yk3...................3. haaveissa
marleea..............kp13/28................yk1...................2. haaveissa
aMansikka..........kp14/26-30...........yk2...................1. haaveissa
sonja R...............kp14/30................yk2...................3. haaveissa
yöperhonen........kp15/29................yk13.................1. haaveissa
Minky..................kp20/30................yk6...................2. haaveissa
 
Tere tytsyt!! :D

Tännehän on eksyny lisää porukkaa!!JEE!!Tervetuloa!! :flower:

Miulla taitaa tää kierto jäähä 25 tai 26 päiväseks...Lämmöt oli romahtanu 36.4:stä 35.68:aan,joten luulen oviksen olevan tänää tai huomenna. :heart: Toivottavasti saan ukon kellistettyä :whistle: Onks muilla kokemusta greippimehusta? Onko lyhentäny kiertoo? Miul näyttäs vähän siltä et muutamal päiväl lyhenis.... B) Kerran on normaalisti ollu 25kierto mut yleensä jotai 27-30 väliltä ja r-testejä tilasin jo.... :LOL:

tipi :hug: Tääl kans tullu testailtua,miulla kyl esikolta tuli 3 menkat ihan normaalisti ja söin viel minipillereitä,jäi odotusaika vähä lyhyemmäks... :snotty: Ja toisessa raskaudessa oli myös alussa vuotoja.

Minkyllä alkaa jännät päivät lähestyy d :D b! Ootko oireita bongannu?

Miulla tuli muuten kp10 jotai ihme vaaleenpunasta vessakäynnin yhteydes paperiin ja pikkusen oli siin illal tullu myös housuun.... :eek: Mitähä lie...
 
MML
Mullakin tuli jotain vaaleanpunaista vuotoa maanantaina, lisäksi ovistestin viiva katosi maanantaina, et tulkitsen oviksesta johtuvaksi. Tiedä sitten että ovuiloinko oikeasti kun kontrolli ja testiviiva ei ikinä tullu tasavahvoiksi.. Mutta toiveita tässä kovasti elätellään ja ollaan miehen kanssa oltu tosi ahkeria :D Jos tohon ovikseen on uskominen niin kierto lyheni ja pääsee siis aikasemmin testaamaan, ehkä jopa ystävänpäivänä voi kokeila :)
 
Keskiviikko

tipi75..................kp9/23-26.............yk3...................3. haaveissa
gutupallo............kp12/25-32...........yk3...................3. haaveissa
marleea..............kp14/28................yk1...................2. haaveissa
aMansikka..........kp15/26-30...........yk2...................1. haaveissa
sonja R...............kp15/30................yk2...................3. haaveissa
yöperhonen........kp16/29................yk13.................1. haaveissa
Minky..................kp21/30................yk6...................2. haaveissa
sonnet82............kp23/30-33...........yk1..................1. haaveissa
Henna-Mari87.....kp23/28-49...........yk9..................1. haaveissa

Eipä oo mitään oireenpoikasia vielä ainakaan, joskin ihme nippailua tuolla vasemmalla puolella mahassa. Tiedä sit mistä johtuu.. Vaikka mulla järki sanoo, et nyt ei kyl onnistu ku meni peittojen heiluttelut vähän väärään ajankohtaan, mut sit mulla on joku ihan ihme vahva fiilis, et nyt on kyl tärpänny!?! Katotaan nyt. On näitä "varmoja" fiiliksiä ollut ennenkin tuloksetta! =) Mä ajattelin testailla kans ystävänpäivänä jos ei menkat oo tullut!

gutupallo ja aMansikka: Eiköhän tuo vuoto oo ovikseta johtuvaa! Monilla vuotaa oviksen aikoihin! =)

Vein just pojan mummille hoitoon ja nyt alan vääntää opinnäytetyötä... Tylsää, mut pakko tehä, et joskus sais paperit ulos! :p
 
Mä ilmottaudun myös tänne näin viime tipassa, kun toi ketjun nimi niin kovin houkuttelevasti lupaa niitä kaivattuja plussia :) Eli kp23/30-33, yk1, esikoinen

Menkkojen pitäs alkaa ens viikon pe. Joskus ovat heitelleet päivällä suuntaan tai toiseen, mutta yleensä myöhässä ollessaan ovat sitten reilusti myöhässä (oletan näiden olevan ovuloimattomia kiertoja). Mikäli eivät ala viikon päästä pe, aion testata sunnuntaina (jos uskallan). Olisihan se plussa mukava ystävänpäiväyllätys...

Oireista sen verran, että niitä joko on tai sitten ovat kaikki kuviteltuja, joten en viitsi lähteä turhaan erittelemään :D
 
Tervehdys neitoset :)

Elikkäs täällä jännäilee 21-vuotias naikkonen, esikoinen haaveissa ja yk9, kp 23/28-49..
Mutta bongasin oviksen jo hyvissä ajoin elikkäs pääsen kanssa jännäilemään tuonne ystävänpävän tienoille :p
Nyt on pari päivää ihmeellisesti "vihlonut" kohdun tienoille ja munasarjoihin, mistä lie johtuu..
Tissitkin on tuntunut ihan ihmeellisiltä :D

Mutta kait nämäkin on niitä omassa pienessä päässä kehitettyjä olevinaan "oireita", joten pitää nyt malttaa mielensä ja odotella ihan rauhassa vielä viikko :D

Plussa tuulia kaikille :whistle:
 
MML
Jaahah..ihme juttu, mutta tänään alkokin sitte hullu valkovuoto! Siis semmosta ovikseen sopivaa. Pitäiskö sen tulla ennen vai jälkeen? Taisi mennä metsään sitte toi mun arvio sunnuntaista :) Tai mistä sitä tietää..hitto kun en enää tänään aamulla testannu ovistikulla. Täytyy ehkä huomen aamulla testata, kun pitäisi aamupissasta tehdä toi fertest.

Tervetuloa henna-mari ja sonnet! Teillä onkin jo ihan kiitettävän pitkällä kierto, ette enää kauaa jännäile :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sonnet82:
Mutta päivät tuntuvat toinen toistaan pidemmiltä ;) No, ehkei sentään. Mun mielestä tää on rentoa vaihetta, kun millekään ei enää voi mitään. Täytyy vain kärsivällisesti odottaa.
Mä taas oon aina ihan sekaisin, masentunut, kiukkunen ja kaikkee tän odotteluajan! :kieh:
 
Heh, tää on kyllä niiiiin tätä. Toivon, että osaisi vain ottaa rennosti, mutta eihän se toki niin helppoa ole. Lupaan yrittää ensi kierrossa, mä oon laittanu tän stressaamisen uutuuden piikkiin...... toiveajattelua. Onneksi mun mies on rentoakin rennompi. Ensin sitä pelotti koko projekti, mutta kun päätös saatiin aikaan, niin se ei turhia murehdi. Kadehdin kyllä välillä moista asennetta. Vaikka toki me naiset niistä oireista ja luulo-oireista kärsimme...
 
Mulla alkaa olla "kuumat päivät" käsillä ja seuraavat päivät tai paremminkin illat heilutellaan kyllä peittoja ahkerasti :whistle: :p Miestä ei onneksi tarvi pahemmin houkutella, vähän kun asiasta vihjaa, niin se on innolla mukana.

Testaamisasiaa en oo vielä ees aatellu, siihen nyt on vielä aikaa ja testaan sit jos menkat on myöhässä.
 
Huomenta neidot :)

Näin viime yönä sellaista unta että tein raskaustestin ja siihen ilmestyi HETI kaksi todella tummaa ja paksua viivaa :) :heart:

Mites teillä muilla? onko ollut omituisia unia tai tuntemuksia? :p

Minulla vieläkin mahaa nippaa ja tissit on omituiset :D
Ja jotenkin vain tuntuu että nyt on tärpännyt, mutta takaraivossa jyskyttää, että niin on tuntunut monta kertaa aikaisemminkin ja en siltikään ole ollut...

Mutta hyvää torstai aamua kaikille :)
 
Hei kaikki :wave:
Meillä nyt sit kaikki tehtävä tehty tän kierron suhteen.. Mies lähti taas töihin ja on tiiviisti pois pari päivää. Eilen kyl olin oviksen bongaavinani. Nippas mahaa tosi ilkeästi ja vuoto sen suuntaista. Mul on kyl synnytyksen jälkeen ollut aina ovulaatiot kipeempiä kuin aikaisemmin. Nyt sitten siis vaan odotellaan.
Oletteko muuten sitä kuullut/kokeilleet, että ottaisitte tässä kiinnittymisvaiheessa iltaisin punaviiniä? Joku sitä minulle kehui tepsiväksi konstiksi, mutta en nyt viel alkossa käynyt :LOL:
Hassua miten muuten taaas kaupungilla huomaa vaan isomahaisia naisia :ashamed: . Pitkään oli, etten nähnyt yhtäkään..Mutta nyt niitä pörrää jokapaikassa ;)
Henna-Marilla on oikein hyvät oireet =) Toivottavasti lupaavat sitä parasta :heart:
Nyt pitää rientää ton täystuhon perään..miten se oikeesti kerkeekin joka paikkaan :headwall:
Peitonheilutuksia ja oireiden pongailuja :flower:

Niin ja kokeilkaas kaikki oviksen ohittaneet sitä punkkua :p Kippis ;)
 
Mä oon kans kuullu tosta punkkujutusta, mutta enpä kokeillut. Ehkä ensi kierrossa! Kuulemma parantaa kohdun verenkiertoa, mutta enpä tiedä, onko totta. Tuskin siitä kuitenkaan haittaakaan on.

Raskaana olevia naisia kuvittelen minäkin näkeväni hirmuisesti joka puolella ja tilannetta ei yhtään helpota se, että työkaverini on lähes viimeisimmillään raskaana.

Henna-Mari87 Mä näin unta, että sain keskesmenon :( Ei kovin kannustavaa. Jotenkin musta tuntuu, että mun alitajunta suojelee mua liian kovilta pettymyksiltä eikä anna mun oikeasti kuvitella, että olisin raskaana.
 

Yhteistyössä