*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


PERJANTAI 22.4.2011

KUUMEILIJAT

nimim........YK/YV..............KP..............ikä..........toive


Nasu81.................yk 8…................kp53/26…....................29…....................... 1.
satuh83….............yk 4...................kp52/32-34..................27.......................... 1.
Katie85.................tjot....................kp47/??......................25............................ 1.
Sinin.....................yk 1..................kp46/34......................28……....................... 2.
Matte07........................................kp46/47....................................................... 2.
Moonbride..........yv 2.................... kp46/?? ....................20….…................... 1.
tsintsin.................yk 3...................kp42/??.......................19............................
LiLy_ ....................yk 2..................kp41/??.......................19….......................... 1.
Sunflower11........yk 4.................kp31/26-31.................................................. 3.
Lilli88....................yk 3...................kp30/??.........................23............................ 1.
platina..................yk 2...................kp30/??......................................................... 2.


Carda...................yk 3...................kp25/28-30.................27........................ 3.
Nippe78...............yk 3....................kp25/24......................32........................ 2.
Mandala...............yk3...................kp21/27-28...................31........................... 1.


-OLIVIA-................yk 3..................kp19/28-30.................26........................... 1.
_TiNy_................yk 2................... kp19/25-28.................24............................. 2.
Vattunen..............yk 5...................kp19/35-38…..............21............................ 2.
-Karpalo-..............yk 6/tjot............kp18/28-31.................28........................... 1.
inskun..................yk 3...................kp17/28.......................21............................. 2.
ShootingStar*........yk1..................kp16/??........................31....................... 4.
Tirtsa....................yk 8..................kp13/32-34.................26............................ 2.



Ansku83..............yk 5....................kp?/30-32.................27............................ 1.
LuvLucy................tjot....................kp?/??.........................23........................... 1.
Mlii.......................yk0(pillerit jätetty pois 20.2.11)...............27..................... 1.
Ninnan....................yritys alkaa myöhemmin keväällä..........30.................... 5.
Loretta..................yk1...................kp?/??...........................??............................ ?.
Pänä.....................yk 21................kp?/26-34.................28…........................ 1.






PIINAILIJAT


Pänä.........................Dpo8
-OLIVIA-....................Dpo6




TAUSTALLA

Lara--




HAAMUILIJAT - RKTT





PLUSSANNEET :heart:


MAALISKUU 2011:
Padmerine.........yk6kk.....kp40/33....................................27.3.
Katjuliini.............yk1.........kp 31/28..........28............ 2. ....28.3.

HUHTIKUU 2011:
MarsuJaSiskit....yk 9.......kp 33/28-31.......29........... 3.......4.4.
AnPellina..............yk 1........kp 24/??.............25............ 1......19.4.
Sokruli..................yk 4......kp33/25-30.........24….......... 1.....22.4.










Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan












:attn: :attn: ENSIKUUN PINON PÄIVITYKSEN YHTEYDESSÄ SIIVOILLAAN LISTAA!! JOTEN YLÄPÄÄN SISKOT, KERTOISITTEKO TILANTEENNE!! PALJON YLI MENNEET KIERTOLAISET SIIRRETÄÄN TAUSTALLE MUUTOIN!! =) :attn: attn:

 
Viimeksi muokattu:
onnea hurjasti Sokruli :heart: aina hienoja uutisia tuollaiset!!

Itse pähkäilen että teenkö testin vai en. Viikko menkkoihin aikaa ja alavatsaa juilii ja pistelee ja vaikka mitä. Sinällään en vielä tekisi testiä muuten kun tosiaan vielä aikaa menkkoihin JA koska rinnat ei ole kipeät, mutta juhlia tiedossa tässä vloppuna että paras testata pois kummittelemasta.

Upeita pääsiäisfiiliksiä kaikille :)
 
Sokruli mitämitä!!?? :D Hienoa!! :heart: Ja mie en oo laittanu siuta haamuihin! :ashamed: Nyt laitan! :D

Täälläpä seuraavaa: Tuhru tuli sillon tiistaina, hyvin vähän ja loppui! Eilen ihan tippa lisää! Sit tuli pöllyteltyä lakanoita...tuloksena pistävä kipu kohdunsuulla yhdynnän aikana, tuntui muutenkin aika oudolta ja sen jälkeen vähän verta, jonka jälkeen taas ei mitään! Hämmästyttää kummastuttaa nyt kyllä taas! :confused:
 
Moikat kaikille "pitkästä" aikaan.. :)

Täällä odottikin jo kivoja uutisia, onnea AnPellina ja Sokrulille viivan vahvistumisia, pääasia että täti tajuaa pysyä poissa! ;) :heart:
Kumpa omaankin testiin ilmestyis viivoja kaksin kappalein. =)

ON Vuotoa siis ei ole tullut, eli kaippa tässä ovista metsästellään, eli näin mä ajattelen että tuo viime vuoto oli sitten täti joka tuli sitten melkein toisen tädin perään.
Lämpöjä olen alkanut jonnin verran mittailemaan, aamusin on se 36.0 tai 36.3, mutta monesti iltapäivällä on 36.6, joka on kyllä normaalia korkeampi. Mutta eiks tuossa oviksen mittailemisessa oo just oleellinen se aamulämpö ???
Toissapäivänä oli vähän viiltävää kipua alavatsassa, ja tänään aamulla ollut pientä jomotusta alavatsalla. Eipä oikeastaan mitään muuta. Ei edes hajua mitkä kiertopäivät tässä ois meneillään... Mutta peittoja on heiluteltu ja heilutellaankin ... Toivottavasti tuottais tulosta. :)
 
Mä hyppään tonne odottajien puolelle.. Nyt tää raskaus on sit varmaa.. Kuvaa laittelen kunhan saan kameran takas huollosta.. :) Tulkaahan kaikki perästä tonne toiselle puolelle.. :)

Oikein hyvää pääsiäistä kaikille :heart:

Sokruli ja pieni kirppu 4+4 :heart:
 
Hurjasti ONNEA Sokruli :heart:

Täällä alkoi menkat :( mä en tajua, ovulaatiotestissä oli viiva, peitto heilui ahkerasti muttei siltikään. MÄ EN ALA ENÄÄ MITÄÄN, en aina jaksa pettyä...
Noh, uutta kiertoa sitten kehiin ja TAAS uutta yritystä...
 
Sokruli sylintäydeltä onnea ja vauvaliimaa tukkutolkullaa! :heart: Mie pistän siut nyt alustavasti tällä päivämäärällä plussanneisiin, ilmottele sitten jos tahdot aikaistaa sitä! :heart:

Sunflower voi pirskatin nega! :( :hug: Naisen kroppa on kyllä niin epäreilu ettei mitään rajaa! Toivottavasti se plussa sieltä nyt kuitenkin vielä tippuu! Itellä alkaa olla nyt tosissaan katse jo tammikuun kääröön, alkaa ilmeisesti täti kerätä voimia ja puskee terhakkaammin läpi! Ensikierrosta sitten uusiks! Ja nyt hommaan sen digiovistestin...en luota kyl yhtää enää liuskoihi ja puikkoihi, omista tuntemuksista puhumattakaan! :D Tai siis tosiaan, liuskalla ens ja digillä varmaks! :D PEUKKUJA!!!!!!! d:heart:b

Nippe hiton täti! :hug: Ei oo reilua! Mut räjähtävän paljon tärppionnea ja kiinnitysliimaa tähän kiertoon!! :heart:

Omanapa tulikin jo tuossa...
 
Sunflower11
Sokrulille onnea :heart:

Ansku: sanos muuta :/ Jos tää kierto tästä venyy enkä ole raskaana niin taitaa tammikuu muuten kohta jäädä multa välistä :O Tai jos ovuloin ennen ens kuun kymmenettä päivää niin sit kerkee vielä. Kymmenentenä päivänä jos ovulaatio niin laskettuaika jää tammikuun vikalle päivälle.
 
Ei hirveästi mitään päivitettävää. Viime viikolla oli alavatsakipuja yhtenä päivänä ja ajattelin että nyt se täti sit tulee, mut ei. Testaan taas varmaan ti-ke jos tätiä ei edelleen näy. Voi vitsi mikä kierto kun venyy ja venyy.

Noh, aurinkoista pääsiäistä kaikille!:) ja +++tuulia muille!=)
 
Moikka! Toivottavasti kaikilla on ollut rentouttava pääsiäinen... Onnittelut Sokrulille plussasta! Ja Sunflower11:lle pahoittelut tädistä!

ON: Mulla tuli edellisessä raskaudessa kiinnittymisvuotoa dpo10... Ja tänä aamuna tuli samanlainen pieni häivähdys verta valkovuodon mukana... Nyt on siis dpo8 luultavasti. :) toivottavasti nyt tapahtuisi oikeasti jotain!!! Mitäköhän tässä loppukierron aikana voisi vielä tehdä, jotta se plussa oikeasti tulisi?!? Yritän ainakin vetää tosi rennosti tämän Pääsiäisen lopun:)
 
Paljon onnea Sokrulille! :flower: Pahoittelut tädeistä ja negoista niille joilla sellaisia on tullut, en nyt muista nickejä. :ashamed:


Omaa napaa sen verran, että täällä huidellaan kp 47, pitäisi tehdä testi uudestaan, mutta en uskalla! :headwall: Negahan sieltä tulee eli Terolutteja pitäisi hakea että saadaan menkat taas tulemaan. Minä kun niin polyypin poiston jälkeen toivoin, että menkat tulisi sitten normaalisti ilman lääkkeitä, mutta näyttää olevan turha toivo : / Tuhrua tuli joku aika sitten vähäsen ja luulin jo että sieltä se täti tulee, mutta ei. Eilen toisella puolella vatsaa oli kovaa kipua, mitähän sekin merkitsi? :rolleyes:


Viime yönä näin unta että meillä oli vauva, oivoi :heart: Ihanaa unta. Ja niin todentuntuista. Jos vielä joskus... :)
 
Minä en ole täällä kerinnyt pitkään aikaan nyt käymään. Täytyy lukea muiden kuulumisia huomenna oikein ajan kanssa, mutta sen verran jo tässä huomasin että uusia plussanneita ollaan saatu :D Hienoa ja onnea!! :heart:

Mulle voi laittaa kp 1 :'( Tänään alkoi menkat :kieh:
 
Moonbride: oletko testannut uudestaa? Onko viiva vahvistunut? :)
Carda: Tätipahoittelut! Toivottavasti ensi kierrosta tärppäisi... Tsemppiä oviksen bongailuun!

Onko muita piinailijoita? Onko teillä oireita?

ON: Sillon dpo 8 kun tuli vähän verta aamulla mulla oli ihan hirveästi ilmaa vatsassa koko päivän... En tiedä voisiko olla mikään oire!? Eilen illalla ihan selvästi oli vihlontoja kohdun seutuvilla ja tänä aamunakin vähän. Valkovuotoa on tullut nyt koko pääsiäisen ajan... Koskakohan uskaltaisi testata? Nyt on vasta dpo10... On muuten sellainen kierto, että taidan tippua korkealta ja kovaa jos täti löytää mut! Täytyisi taas yrittää löytää jostain jäitä hattuun :)
 
-OLIVIA- en ole vielä testannut uudestaan, juuri kävin hakemassa testin ja tänään testaan jos saan pidäteltyä niin kauan että viitsii testin tuhlata :D Oireitakin on, toiveet on korkealla. Mutta jos se onkin nega niin... :( Sitten tiputaan korkealta.


Olen tuijotellut tuota edellistä testiä vähän väliä (tiedän, ei saisi katsoa enää testiajan jälkeen) ja kyllä siinä selvä viiva on. En vain erota onko siinä väriä vai ei ja se viiva on kovin ohut. Mutta eihän siihen pitäisi tulla mitään ellei ole raskaana? Ainakaan en koskaan ole saanut edes viivanpoikasta noihin testeihin. Alan jo epäillä itseäni, entä jos se viiva tulikin vasta testiajan jälkeen :headwall: Mies kyllä sanoi että se tuli siihen heti kun tulin hänelle testiä näyttämään. Apua, jännittää! Pelottaa jos tipunkin korkealta. Huoh...


Tulipa vuodatus. Toivottavasti kaikilla oli mukava pääsiäinen!
Tätipahoittelut taas kaikille jotka se on tavoittanut :hug: Plussaonnea kaikille!
 
HEi vaan!

Yritetäänpäs nyt uudestaan. Juu eli mun kohdalla kävi sit niin että vielä jouduin sen pilleriliuskan aloittaan. Lääkäristä ei ole kuulunut mitään eli ne kuvaukset on jossakin vaiheessa edessä. Tulis vaan se pirun aika jo että tietää miten pitkälle se menee. Ja monetko fotot musta otetaan. :headwall: Minä täällä taustalla kuintekin olen ja lueskelen aina vain kun ehdin. :)

Onnittelut plussista teille ihanaiset! Ja suuret pahoittelut tädin runtelemille!!

Ninnan
 
Jos nyt jo päivittäis tänkin pinkan... :D

Moonbride, OLIVIA Testailtu onko???? :heart: :D

Njuu...nää miun "kuukautiset" oliki sitte astetta niukemmat, pelkkää ruskeaa tuhrua 8 päivää! Yhdynnän jälkeen tuli hieman rehellistä verta! Ja sitte näytti sillon perjantaina että olis täti ruvennu raivaamaan tietään terhakammin ulos, kun jäi pyyhittäessä paperiin punaista, mut se oli tasan sen kerran! Limakavo kohdussa vissiin aika olematon! : /
 

Yhteistyössä