Plussasin+++

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muksu mulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muksu mulle

Vieras
Nyt on pakko tuulettaa!!!! Eli kolmen vuoden yrittämisen jälkeen <3 ja maanantaina olis alkanu hoidot. Ihmeiden aika ei ole ohi :-D
Soitanko heti huomenna neuvolaan vai mitäs tässä nyt oikeen tehdään??

Ihan ekaksi... ONNITTELUT !!!
Soita sinne sairaalaan jossa teillä ois hoidot alkaneet niin he kertovat miten etenette. Saattaa olla jotta ottavat teidät vastaan ja tehdään jo ultra jolla todetaan onko pikkuinen varmasti oikeassa paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Soita sinne sairaalaan jossa teillä ois hoidot alkaneet niin he kertovat miten etenette. Saattaa olla jotta ottavat teidät vastaan ja tehdään jo ultra jolla todetaan onko pikkuinen varmasti oikeassa paikassa.

No jos vasta on plussannu, niin ei kai ne ultralla nää vielä mitään?

Onnea hirveesti ap:lle <3

onnea ja iso rutistus<3<3ihana ku luomuplussa.. onko mitä oireita? mulla on menkat jääny pari viikkoa sitte pois mutta en oo testiä tehny..ü mutta oireita on väsymyksestä pahoinvointiin..

Alkuperäinen kirjoittaja höm:
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:

No jos vasta on plussannu, niin ei kai ne ultralla nää vielä mitään?

Onnea hirveesti ap:lle <3

No mene ja tiedä, mutta minä olen noissa hoidoissa käynyt ja rv4-5 välillä niin olen molemmilla kerroilla käynyt ultrassa ja siellä se pienen pieni sydän on vilkkunut.

Kyllä tää totta taitaa olla! Keskiviikkona tehty clear bluen testi näytti raskaana (sanallinen testi) saman tien ja eilen tehty clear bluen testi viikko näytölllä näyttää raskaana +3.. Eli ilmeisesti jo kesäkuun puolella alkanut (jos tähän viikko testiin on luottamista ?) Onkos kukaan kokeillut näitä viikko näytöllä olleita testejä, ovatko olleet oikeassa??

Ja juu oireiden takia tässä testiä uskalsin lähteä tekemäänkin: aivan helvetillinen väsymys, ei auta vaikka kuinka nukkuis, nälkää pukkaa koko ajan.....

Ei tätä kyllä voi uskoa....
Ja Maanantaina olis ollut ensimmäinen ultra hoitojen suhteen ja pistokset olisin aloittanut kp5. Ei helvetti tää on kyllä aivan uskomatonta :-O Vuosien varrella tehtyjen kymmenien turhien testien jälkeen tätä on vaan hyvin vaikea uskoa, olenpa vaan niin kovin onnellinen.
Ja kiitos kaikille onnittelijoille <3

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
en ole tehnyt raskaustestiä lähes kymmeneen vuoteen, mikä sanallinen testi? siis omien juttujen perusteella mitataan raskaus?

Ei se on clear bluen uusin versio, jossa näkyy sanallisesti joko raskaana tai ei raskaana ja vkot joilla olet! :-)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä tää totta taitaa olla! Keskiviikkona tehty clear bluen testi näytti raskaana (sanallinen testi) saman tien ja eilen tehty clear bluen testi viikko näytölllä näyttää raskaana +3.. Eli ilmeisesti jo kesäkuun puolella alkanut (jos tähän viikko testiin on luottamista ?) Onkos kukaan kokeillut näitä viikko näytöllä olleita testejä, ovatko olleet oikeassa??

mä tein sellaisen ja ihan oikein näytti viikot =)

Juu aion kyllä mennä mennä vielä tuonne lääkäriin maanantaina ja saavat ultrata, kai siellä jo jotain näkyy, edes alkio?? Lääkäri on varmasti yllättynyt :-)

Ideaalipotilas kun on saanut itsensä "hoidettua" jo ennen lääkäriin menoa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Juu aion kyllä mennä mennä vielä tuonne lääkäriin maanantaina ja saavat ultrata, kai siellä jo jotain näkyy, edes alkio?? Lääkäri on varmasti yllättynyt :-)

Ideaalipotilas kun on saanut itsensä "hoidettua" jo ennen lääkäriin menoa. :D

:-)))) Joo just näin!!!!
Näkyis vaan nyt maanantaina siellä ultrassa jo jotain, niin vois tässä vähän rauhottuu...

Hurjasti onnea :)
Meillä ei tärppiä ole vielä tullut, yritystä enemmän ja vähemmän 2006 vuodesta lähtien.
Ei olla hoitoihin menty eikä mennä, jos tärppää niin tärppää jos ei niin ei.
Tällä tyylillä mennään.......

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hurjasti onnea :)
Meillä ei tärppiä ole vielä tullut, yritystä enemmän ja vähemmän 2006 vuodesta lähtien.
Ei olla hoitoihin menty eikä mennä, jos tärppää niin tärppää jos ei niin ei.
Tällä tyylillä mennään.......

Niinhän se on mentävä, mikä itsestä tuntuu parhaalta.
Meillä alkoi oikeestaan tää hoitorumba jo vuosi sitten. Jouduin vain muutamaan leikkaukseen tänä keväänä ja hoitoja ei voitu aloittaa ennen sitä. Lisäksi en olisi saanut tulla raskaaksi kun vasta tuossa syksyllä, mutta minkäs tälle nyt teet... No lääkäri kyllä sanoi että jos luomuna onnistuu niin se ei haittaa, mutta hoidot voidaan alottaa vasta heinäkuun lopulla. Ja kuinkas sitte kävikään :-)

Yhteistyössä