Kuinka nopeasti olettaisitte ajan tulevan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halinappi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Halinappi

Aktiivinen jäsen
09.09.2006
2 491
0
36
Kun Maanantaina kävin neuvolassa ja sieltä nlatäti sanoi laittavansa lähetteen ä-polille synnytystapa arvioon / paino arvioon heti kmun lähdön jälkeen tai sitten tiistai aamuna (toinen raskaus on ja normaalisti täällä ei tehdä uudelleen synnyttäjille tuota synnytystapa/painoarviota).
Laitto lähetteen siks ku sf-mitta on yhtäkkiä hypännyt pilviin. Oli nyt 37,5cm ja vauva on jo ihan lähtö asemissa ja nlatätin mielestä vauva vakuttaa aika isokokoiselta...

Kuinka nopeesti olettaisitte ajan tulevan?? kun mullakin on rv nyt 37+2 ja ei vieläkään tullut postin mukana aikaa polille....

Soitanko neuvolaan ja kysyn laittoko se sen lähetteen sinne?? vai odotanko ensviikon alkuun ja kyselen vasta sitten...

veikkaisin, et neuvolan täti tietää paremmin kuin plussalaiset, et onko hän varannut ajan vai ei. Joten ehkä hänelle kannattais soitella, eikä täällä kysellä :)

Jos on laittanut sen ei kiirellisenä asiana niin muutaman päivän menee että kutsu tulee. Luulis että tulis kyllä jo ihan näinä päivinä.

Ainakin mulle kävi näin kun pienen sf-mitan takia sinne hätisteltiin.

Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
Jos on laittanut sen ei kiirellisenä asiana niin muutaman päivän menee että kutsu tulee. Luulis että tulis kyllä jo ihan näinä päivinä.

Ainakin mulle kävi näin kun pienen sf-mitan takia sinne hätisteltiin.

Soitin neuvolaan, mutta oma nla täti on koulutuksessa ja kukaan muu ei pidä siellä soittotuntia kun siellä on menossa niitä influenssa rokotuksia...

Kun on viikonloppukin edessä.. kehtaiskohan sitä soittaa sinne ä-polille suoraan?? Ku tuntuu että en saa mielen rauhaa ku muutenki vähän pelottaa ja jännittää se synnyttämään lähtö ku eka synnytys oli pika synnytys (alle 5h) ja sekään ei sujunut ihan ongelmitta niin, nyt sitten jännittää jos tämä pikku kaveri on tehnyt hurjankin kasvupyrähdyksen..
:ashamed:

Soitin ä-polille ja sieltä kätilö katto koneelta että aikaa ei olla vielä annettu mulle... sihteeri ei ollu siellä paikalla joten se ei saanu selville että onko se lähete menny sinne.. :/ Otti mun tiedot ylös sinne ja lupas että maanantaina sihteeri selvittää asian!
Hitto jos se nlatäti ei oo muistanu laittaa sitä lähetettä sinne!!! Ku se tuntuu muutenkin välillä sellaselta hosujalta.... :headwall:

Yhteistyössä