Voiko tämä olla totta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mieli ei usko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mieli ei usko

Vieras
Sain viikonloppuna viimein plussan testiin useamman vuoden yrittämisen jälkeen! Nyt mieli on epäileväinen; minulla on nimittäin todettu PCO, johon söin Clomifen-lääkettä. Seurantaultrassa lääkäri sanoi, että limakalvo on vain 3 mm paksu, joten raskaaksi tulon onnistuminen lähes mahdotonta....(Ultra tehtiin maanantaina ja oviksen bongasin lauantaina).

Voihan olla, että limakalvo on ehtinyt paksuuntua, vai voiko!? Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Ja päättyikö tilanne onnellisesti?

Kauhea ahdistus päällä, nyt koko ajan luulen että keskenhän tämä menee...Tarvin vahvistusta, rakkaat kanssasisaret :)

Alkuperäinen kirjoittaja mieli ei usko:
Sain viikonloppuna viimein plussan testiin useamman vuoden yrittämisen jälkeen! Nyt mieli on epäileväinen; minulla on nimittäin todettu PCO, johon söin Clomifen-lääkettä. Seurantaultrassa lääkäri sanoi, että limakalvo on vain 3 mm paksu, joten raskaaksi tulon onnistuminen lähes mahdotonta....(Ultra tehtiin maanantaina ja oviksen bongasin lauantaina).

Voihan olla, että limakalvo on ehtinyt paksuuntua, vai voiko!? Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Ja päättyikö tilanne onnellisesti?

Kauhea ahdistus päällä, nyt koko ajan luulen että keskenhän tämä menee...Tarvin vahvistusta, rakkaat kanssasisaret :)

Tarkennusta siis vielä, että oviksen bongasin siis seuraavana lauantaina ultran jälkeen, en ennen.

se ahdistus siitä että kesken menee,on ihan normaalia monella!tottakait kaikki toivoo että raskaus jatkuu,ja saa vauvan,jota on toivonut.keskenmenolle kun ei mahda mitään.niinkauan kun kaikki on hyvin,nauti:)Onnea.

Mullakin oli clomit ja kahdella tabletilla sain aikaan pienen pienen follin, jonka suhteen ultraaja oli aika epäileväinen. Lisäksi limakalvo oli ohut. Mutta tässäpä mulla nyt on vieressä puolivuotias tytär :) Onnea matkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Kenelläkään omaa kokemusta?

Minulle lapsettomuuslääkäri sanoi, että 7mm limakalvoon voi jo alkio tarttua.

Minulla myös PCO ja mulla käynyt mm niin, että tiistaina ultrassa vain 11-12mm folli, ja torstaina jo yli 20mm! Eli PCO vaikuttaa juuri niin, että follit kasvaa paljon normaalia nopeammin, samoin siis limakalvo voi tehdä!

Onnea hirmuisesti, kyllä teille taitaa nyt vauva tulla!!! <3

Yhteistyössä