Tässä on mun "oirepäiväkirja" plussauskierrosta. Ovulaatiota en ole tikuttanut, joten aloitettiin, kröhöm, pupuilu kp11.
kp11/29 Rinnat arat, alavatsaa turvottaa, ärtyisyyttä ilmassa, kuumia aaltoja (yhdyntä)
kp12/29 Rinnat arat, päänsärky, kuumia aaltoja, alavatsaa turvottaa
kp13/29 Päänsärky, ei muuta erikoista (yhdyntä)
kp14/29 Ei mitään erityistä (yhdyntä)
kp15/29 Alavatsakipua..menkkamaista, vihlovaa, auts! (Ovis???), rinnat arat, alavatsaa turvottaa. Alavatsakipu tuntui aamupäivän ja lopulta otin Panadolin ja sillä kipu lähti pois!
kp16/29 Unettomuutta, ei muuta erikoista
kp17/29 Unettomuutta () ei muuta erityistä (yhdyntä)
kp18/29 Järjestelyn tarve. Pakottava tarve saada esim. siivottua auto, pestyä lattiat, siivottua pakastin jne. Hirveä stressi myös mitättömistä asioista. Fyysisiä oireita ei ole paitsi illalla punaisena helottavat posket ja kylmiä väreitä!
kp19/29 päivällä kuumia aaltoja ja tuskainen olo. Illalla ja yöllä KYLMÄ..hrrrr.. kaksi täkkiä tarvi yöllä.
kp 20/29 Ei erityistä
kp21/29 Nyt aamulla/aamupäivällä ihan sairaan heikko olo. Kädet tärisi meikatessa ja huono olo edelleen..puuh.. Kylmä!!!
kp22/29 Aamupäivällä heikko olo. Kuumassa suihkussa kananlihalla, kun oli niin kylmä. Pulssi tuhat. Menkkamaista juilintaa alavatsassa ja alaselkää vihloo koko päivän! Jos mä nyt en ole raskaana niin en koskaan!!! Toinen vaihtoehto on sitten vaan, että tää on siis jotain kiertoon liittyvää...eli sillä tavalla hyvä, kun tulee nyt merkattua ylös niin enskerralla sit ainakin tietää..JOS en oliskaan raskaana!
kp23/29 Rinnat aristaa. Minimaalista vihlontaa kohdun seudulla. Väsy!!! Linea negra on tummunut, siis WHAT!?
kp24/29 Rinnat arat. Väsy! Heikotusta ja kuumia aaltoja...runsasta valkovuotoa ...tisseistä tulee MAITOA, kun puristaa!!! Märkä olo, eli valkkaria vähän koko ajan tuntuis olevan.
kp25/29 Rinnat arat, huono olo...aamulla ei tehnyt yhtään kahvia mieli, mutta join kuitenkin ja alas meni! Alavatsa ihan järkyttävän turvonnut nyt illalla, vaikka mitään oikeestaan ei oo tehnyt mieli syödä. Pumpissa mustui aika lahjakkaasti silmissä aina, kun keräilin painoja lattialta... Kerran aamupäivällä sohvalta noustessa vilhaisi inhottavasti alavatsaan. Iho on ollut jo muutaman päivän huonossa kunnossa. Pientä näppyä koko naama täynnä. Pissattaa. "märkä olo" jatkuu!
kp26/29 Mitä lähemmäs h-hetki tulee sitä epäileväisemmäks muuttuu olo! Ja tuntuu, että en mä kuitenkaan ole raskaana! Toivo on kyl niin korkeella! Tänään: heikotusta ja ei tee mitään ruokaa mieli...karkkia tekis kyllä, mutta en oo syönyt sitä! Mä näytän nyt illalla silt et oisin nielly ilmapallon, että iltaturvotus. Vatsassa tuntuu oudolta..juilii. Alaselkää myös ja alaselkä on kipeä. VÄSY...voisin jo mennä kevyesti jo nukkumaan...kiukuttaakin...
kp27/29 Heräsin yöllä pissalle ja meinasin kuolla nälkään! Aamulla tooooosi huono olo. Tissit ei enää ole kovin arat... yhyyy..pelkään menkkojaaaaaaaa! Painon tunne vatsalla.... kun makaa selällään ja laittaa kädet ihan häpyluun yläpuolelle alavatsalle, niin on sellainen "jännä" tunne...iltaturvotusta...näytän taas siltä kuin olisin puolessa välissä ainakin! Väsy on kova koko päivän!
kp28/29 Aamupäivästä alkaen ihan SAIRAAN huono olo. MItään ei oo tehnyt mieli syödä. Tosin nyt illalla sit vähän itsetehtyä pizzaa... paikoitellen alavatsassa vuorotellen molemmin puolin yksittäisiä vihlaisuja. Päätä on hiukan särkenyt mikä on helv. huono merkki, koska menkkojen aikaan yleensä aina pää kipee. Selkää edelleen juilii. Rinnat ei arista. Mä oon toisena hetkenä varma, et oon raskaana ja toisena hetkenä varma, että huomenna alkaa menkat. Iltaturvotusta taas ... aamuisin masu on ihan litteä ja illalla siis ihan JÄÄTÄVÄ pallo!
kp29/29 Ei näy menkkoja!!! Jännittääääääääääääää! Aion vielä kärvistellä huomisen ja JOS ei täti huomennakaan tule kylään niin ma aamuna on sitten testauksen aika. Mä oon oikeesti ihan hermoraunio jo! Käyn vähän väliä tarkastamassa onko alkanut.. Tänään ollut sairaan huono olo taas aamupäivästä iltaan... alaselässä tuntuu ja alavatsaa molemmin puolin välillä vihlaisee. Pää on vähän kipee...varmaan tästä jäätävästä jännityksestä!
kp30/29 Jaaha! Ei näy menkkoja ei! Mä olen NIIN hermoraunio, oikeesti! Mä oon sitkuttanut ja sitkuttanut ja aion kuin aionkin odottaa huomisaamuun ja sitten teen testin. Tää on todellista piiiiiiiinaaaaaaaaaaa! Pieni olisi niin TOIVOTTU! Tänään on ollut HUONO OLO!!! Pissattaa kovasti, vatsa on jäätävän turvonnut, väsy... otin pari juoksuaskelta, kun piti hakea tavaroita sisältä ja aiaiaiaiiaiiiiiiii vihloi häpyluuta ja nivusia...mitäs vielä... päänsärkyä hiukan ja alaselkä jatkaa juilimistaan sekä silloin tällön alavatsassa erinäisiä tuntemuksia. Huomenna, HUOMENNA tulen kertomaan lopputuloksen tästä kaikesta!!!
kp31/29En jaksanut ihan aamuun saakka odotella, vaan yöllä 4.30 tein testit! CB:n digitaalinen viikkonäytöllinen näytti "raskaana 1-2" ja CB:n tavallinen oli selkeä +! Innostuin jo! Mutta sitten aamulla tein vielä jonkun apteekin testin ja se olikin nega!??! Eli piinailu jatkuu ...ainakin nyt pari päivää venailen ennen uutta testiä. Ärsyttää, kun halusin odotella juuri siksi, että menkat on myöhässä että tulos olis selkä, mutta taas ollaan tässä tilanteessa. No toivon parasta kuitenkin!
kp32/29 Söin huonosti aamupäivällä ja sairaan huono olo jälleen kerran. Oli pakko lähteä kesken kaiken kyläpaikastakin pois, kun meinasin pyörtyä!
kp 33/29 CB digitestit "raskaana 1-2" ja "raskaana" Spinnpumpissa tiedostin alavatsan..etenkin seistessä pyöräillessa tuntui hiukan "oudolta" ..ei kipeältä siis, mutta erikoiselta..samalla tavalla kuin esikoista odottaessa.
kp34/29 CB digi "raskaana 2-3" Huono olo, mutta pysynyt aisoissa, kun olen syönyt jotain 2h välein. Esikoisesta ei kyllä näin varhain ollut ihan näin huono olo vielä...