Kierto n. 29 päivää ja ovis-plussa kp 13/29 ja ovulaatio kivuista päätellen kp 14/29.
Dpo 5, kurkkukipu, alaselän jomottelua
Dpo 6, kurkkukipu, yksi kova viilto alavatsalla lähellä häpyluuta
Dpo 7, kurkkukipu, iskias kipua selässä ja pakarassa (vasemmalla puolen)
Dpo 8, kurkkukipu, viiltävä kipu syvällä emättimessä, iso valkoinen limaklöntti tuli pyyhkiessä, jomotusta ja sykähdyksiä vas. alavatsalla
Dpo 9, kurkkukipu, jomotusta alavatsalla, iltapäivällä ulkoillessa iskee täydellinen voimattomuus ja haluisin vaan käydä maahan makaamaan.
Dpo 10, kurkkukipu, jomotusta alavatsalla, vv kirkasta ja runsastumaan päin. Sain raivokohtauksen miehelle ihan turhasta eikä ole ollenkaan tapaistani. Päivän mittaan voimistuvaa, menkkamaista jomotusta alaselässä joka säteilee jalkoihin. Tämä viimeinen oire oli ensimmäinen joka oikeasti herätti, että oli tosi outoa ja erilaista aiempiin kiertoihin verrattuna ja nosti toiveet plussasta erittäin korkealle, koska minulla ei normaalisti mitään menkkajomotuksia ole.
Dpo 11, kurkkukipu, vv runsasta ja juoksevaa, kipua nivusissa. Alavatsassa ja emättimessä kovia viiltoja, yhdyntäkipuja.
Dpo 12, kurkkukipua EDELLEEN, jomotusta vas. kyljessä ja pieniä viiltoja alavatsalla ja venytellessä tuntui viiltävää kipua alavatsalla. Aamulla plussa erittäin herkällä testillä :heart:
Olen ymmärtänyt että kurkkukipu ei ole mikään raskausoire ja mutta se on tosiaan jatkunut aina sieltä dpo 5 asti, kurkkukipua erityisesti aamuisin ja iltaisin. Dpo 5 otti oikein päähän kun olin varma että olin tulossa kipeäksi (mulla siis yleensä kurkkukipu flunssan eka oire) kun olin viikonloppuna menossa hääjuhlaan vieraaksi ja olin kaasona. Onneksi pysyin terveenä ja pääsin juhlimaan