playstationit ja xboxit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Meiltä löytyy niin pleikka2 ja xbox, mutta nyt mietin, että pitäisikö ostaa tuo xbox360, kun tuohon tavalliseen ei enää löydä pelejä.
Miksi noita uusia versioita pitää tehdä koko ajan ja miksi sitten noihin vanhempiin versioihin ei enää tehdä uusia pelejä, tavalliseen xboxiin kun ei saa enää uusia pelejä juuri laisinkaan, joten aika turha ostos se pari vuotta sitten oli.
Jos nyt hankin isännälle joululahjaksi tuon 360:n niin kuinkakohan nopeasti se menee vanhaksi, kun uusi jyrää sen ohi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Meiltä löytyy niin pleikka2 ja xbox, mutta nyt mietin, että pitäisikö ostaa tuo xbox360, kun tuohon tavalliseen ei enää löydä pelejä.
Miksi noita uusia versioita pitää tehdä koko ajan ja miksi sitten noihin vanhempiin versioihin ei enää tehdä uusia pelejä, tavalliseen xboxiin kun ei saa enää uusia pelejä juuri laisinkaan, joten aika turha ostos se pari vuotta sitten oli.
Jos nyt hankin isännälle joululahjaksi tuon 360:n niin kuinkakohan nopeasti se menee vanhaksi, kun uusi jyrää sen ohi.

Meillä on toi 360 mutta täällä on parikin peli kauppaa jossa myydään myös käytettyjä pelejä, löytyy varmaan netistäkin sellaisia puoteja. Ne pelit on kyllä uutena melkoisen hintavia ... :whistle:
 

Yhteistyössä