S
shihtzu
Vieras
Meiltä löytyy niin pleikka2 ja xbox, mutta nyt mietin, että pitäisikö ostaa tuo xbox360, kun tuohon tavalliseen ei enää löydä pelejä.
Miksi noita uusia versioita pitää tehdä koko ajan ja miksi sitten noihin vanhempiin versioihin ei enää tehdä uusia pelejä, tavalliseen xboxiin kun ei saa enää uusia pelejä juuri laisinkaan, joten aika turha ostos se pari vuotta sitten oli.
Jos nyt hankin isännälle joululahjaksi tuon 360:n niin kuinkakohan nopeasti se menee vanhaksi, kun uusi jyrää sen ohi.
Miksi noita uusia versioita pitää tehdä koko ajan ja miksi sitten noihin vanhempiin versioihin ei enää tehdä uusia pelejä, tavalliseen xboxiin kun ei saa enää uusia pelejä juuri laisinkaan, joten aika turha ostos se pari vuotta sitten oli.
Jos nyt hankin isännälle joululahjaksi tuon 360:n niin kuinkakohan nopeasti se menee vanhaksi, kun uusi jyrää sen ohi.