V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:Kun aloimme seurustelemaan 6 v sitten, painoin 45 kg. Odottaessani esikoista painoin max 70 kg :ashamed: ja nyt painan 59. Kuopuksen syntymästä on kohta 3 kk.
Ja pituutta löytyy 163 cm
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Raskaus mitään lihota vaan kotiäitiys.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Raskaus mitään lihota vaan kotiäitiys.
Oot muuten ihan oikeassa :|
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Raskaus mitään lihota vaan kotiäitiys.
Mua lihottaa töissä syödyt munkit. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Raskaus mitään lihota vaan kotiäitiys.
Tervettä ihmistä ei voi lihottaa mikään muu kuin ihminen itse. Onko fiksua syyttää kotiäitiyttä tai ruokaa siitä että syötte?
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Raskaus mitään lihota vaan kotiäitiys.
Tervettä ihmistä ei voi lihottaa mikään muu kuin ihminen itse. Onko fiksua syyttää kotiäitiyttä tai ruokaa siitä että syötte?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä oon vähimmillään ekan lapsen syntymän jälkeen painanut 38 kiloa ja enimmillään 48 kiloa. Nyt paino on jotain 43-44 luulisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä oon vähimmillään ekan lapsen syntymän jälkeen painanut 38 kiloa ja enimmillään 48 kiloa. Nyt paino on jotain 43-44 luulisin.
Kuin pitkä sä oot?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Raskaus mitään lihota vaan kotiäitiys.
Töissä syödyt munkit-ilmaus sisältää sen, että tiedän itse laittavani niitä suuhun.
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Raskaus mitään lihota vaan kotiäitiys.
Töissä syödyt munkit-ilmaus sisältää sen, että tiedän itse laittavani niitä suuhun.
JustTapahtuukohan sulle paljonkin sellaista mistä et ole itse tietoinen?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä oon vähimmillään ekan lapsen syntymän jälkeen painanut 38 kiloa ja enimmillään 48 kiloa. Nyt paino on jotain 43-44 luulisin.
Kuin pitkä sä oot?
Lisäsin tonne, kun unohtu.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Raskaus mitään lihota vaan kotiäitiys.
![]()
Mitäs vittuilet?
Toisinsanoen, oko sulla paha päivä vai mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun tavattiin, painoin 64kg. Kolme raskautta, painavimmillani 98kg. Nyt 60kg. Pituus 168cm.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Raskaus mitään lihota vaan kotiäitiys.
![]()
Mitäs vittuilet?
Toisinsanoen, oko sulla paha päivä vai mitä?
Onkos Sirkka kenties tänään kussut Swingin muroihin? :saint: Kun toinen noin käy päälle![]()