Pituus&paino, laihdutustavoite?

  • Viestiketjun aloittaja Molla
  • Ensimmäinen viesti
Itselläni on 22 kg ylipainoa. Laihtuminen jotenkin jämähti, mutta sitten tilasin Weight Wise ohjelman ja paino lähti putoomaan mukavasti. Ensin luulin, että näillä syömisillä lihon varmasti, mutta eikö mitä.
 
Tonnikeijukainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 16:50 taizii kirjoitti:
162 ja 97 :ashamed:

Tavote ainakin 75, mutta 65 olis kaikkeis paras..
Heippa!

Mä olen kans samaa luokkaa pituudessa, elikkä joku 161cm. ja painan 76,8kg. Mun tavoite on ensin 70kg., kun muutenkin hitaasti menee! Sit kans voisin haluta sinne 65-67kiloon :wave:
 
tasu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2007 klo 15:35 Mehukettu kirjoitti:
Toisen raskauden aikana tuli pizzaa väännettyä 30 kilon edestä :ashamed: :ashamed: :ashamed: . Sairaalaan jäi osa ja loput lanteille heiluu. Kolmannen kanssa osasin ottaa iisimmin.

165 cm ja n70kg tällä hetkellä ja hyvin tyytymätön vartalooni. 55-60 olis tavoite ens elokuuhun mennessä.
Mulla vain yksi lapsi ja hänkin jo 3,5v. Vuosi sitten puntari näytti lähemmäs 70kg, mut sitten vaan otin itteä niskasta kiinni ja pudotin liikunnan ja ruokavalion avulla kesäkuun alkuun menessä 64. Nyt aloitin uuden rutistuksen vuoden alussa ja lisäsin entisestään liikuntaa. Tavoite elokuun 20päivään mennessä 59.9kg kun häämatka alkaa!! (pituus 165)
Tsemppiä meille :hug:
 

Yhteistyössä