Pituus&paino, laihdutustavoite?

  • Viestiketjun aloittaja Molla
  • Ensimmäinen viesti
Vaa´alla en ole varmaan yli vuoteen käynyt mutta veikkaan että kolminumeroinen menee jo pikkasen ylikin.Pituutta täällä löytyy 172 ja mä en laihduta vaa`an avulla vaan peilin,kun sitten alan vahtaa hulluna sitä painoa siinä vaa`alla ja auta armias jos kilokin tullu lisää(esim kun lihakset kehittyy)niin sitten olen jo luovuttamassa.
Laihdutuksen alkaessa mittasin itseni(käsivarret,rinnan ympärys,vatsa,lantio,reidet,pohkeet)ja nyt olen vaatekokoa 50-52 ja tavoite olis 44 eli tarkoittaahan tuo kiloissa varmaa liki 20-30kg:tä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 13:22 karkki kirjoitti:
pituus 171 ja paino tällä hetkellä 54-55, tavoite on 52 kiloa :)
:saint: näitä mä tarkoitin provoilla.
Tämäkin on jo alipainoinen.. Eli jos kirjoittaja ei olis provo sanoisin, että salille hankkimaan lihasta tai kiinteytymään. Jos tuon kokoisen pitää laihduttaa, niiin kyse ei ole kuin liiasta rasvasta kehossa. Ja siihen ei "laihdutus" auta. Kiloja ei saa tippua enää yhtään!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 16:08 Ljusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 13:22 karkki kirjoitti:
pituus 171 ja paino tällä hetkellä 54-55, tavoite on 52 kiloa :)
:saint: näitä mä tarkoitin provoilla.
Tämäkin on jo alipainoinen.. Eli jos kirjoittaja ei olis provo sanoisin, että salille hankkimaan lihasta tai kiinteytymään. Jos tuon kokoisen pitää laihduttaa, niiin kyse ei ole kuin liiasta rasvasta kehossa. Ja siihen ei "laihdutus" auta. Kiloja ei saa tippua enää yhtään!
Siis salille ja muutama kilo lisää (lihasta). Vähän kiinteytystä jne. Että en lähtis painoa pudottamaan. On tänään huono ulos anti, kun pitää muutella sanomisiaan, että ne sit ymmärretään vähemmän väärin kuin yleensä. :ashamed:
 
Ottaa niin päähän kun annoin jotenkin itseni lihoa vaikka olin tosi tiukalla kuurilla tyttömme syntymän jälkeen..Oon 163 pitkä ja painoin silloin 56 kg ja nyt painan hurjat 66 kg eli 10 kiloa on tullu lisää.
Treenaan kyllä kovasti salilla et lihastakin on mutta on siinä kyllä muutakin.... :kieh: Työ vaan haittaa tuota harrastamista!Voi kun voiskin ollla vielä kotona ja vois lenkkeillä vaunujen kanssa ihan ajan kuluksi...
Nyt ois tavoitteena saada ainakin tuo 6 kg pois kesään mennessä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 20:18 Ljusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 20:09 Naksos kirjoitti:
158cm, paino tällähetkellä 64 ja risat ja tavoite olis joskus saada sinne 55kiloon \|O :eek: :/ :)
No meillähän on samanlaiset mitat ja tavoitteet. :D
No niinpähän onkin, en heti edes tajunnut katellakaan että onko muita samoissa lukemissa. Nythän se onkin sitten pieni kirimisen paikka kumpi se ekana sen tavoitteen saavuttaa :D :D

Mä oon kyllä aikas heikko kilpailija..... :whistle:
 
Toisen raskauden aikana tuli pizzaa väännettyä 30 kilon edestä :ashamed: :ashamed: :ashamed: . Sairaalaan jäi osa ja loput lanteille heiluu. Kolmannen kanssa osasin ottaa iisimmin.

165 cm ja n70kg tällä hetkellä ja hyvin tyytymätön vartalooni. 55-60 olis tavoite ens elokuuhun mennessä.
 
vieeras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 22:33 Mimmi811 harmaana kirjoitti:
Painoa nyt 84kg, tavote kesäkuuhun 07 mennessä ois saada paino 81kg.2.v. sit painoa oli vielä reilut 130kg.Nää loput liikakilot tuskasia saada pois.
tsemppiä urakkaan:) itselläni painoa 87kg, vielä vuosi sitten oli 106kg. tavoitteeni on päästä 80kg kesään mennessä.
 
Onko ketään joka samoissa mitoissa mun kans?:)

Välillä katson että kauhian matalaksi suunnilleen mun pituiset haluaa painon...siis itse painan nyt 73 ja risat ja olen 169cm pitkä.mutten pysty kuvittelemaankaan että painaisin 55,olisin ihan kuikelo..Taita olla aika paljon kiinni ruumiinrakenteesta noin muutenkin toi paino?

Oman painon haluaisin joskus 65-68kg... :whistle:
 
Minäkin pinoudun tänne. =)

Eli pituutta on 170cm ja painan tällä hetkellä 80.9kg (aloitin laihiksen 1.1. ja paino silloin 83.3kg). Tavoite on ainakin 60kg (mielellään 55kg) kesään mennessä.
Jätän herkut pois ja syön vähemmän ja kevyemmin.


Ja tsemppiä meille kaikille!! <br><br>
 
---14v: syö terveellisesti ja liiku...silleen kevenee...terveellisesti... :hug: ..

ja mitä miuhun tulee.. pien maitovalas oon... :whistle: ..164.5pitkä ja nyt painan 102.7... tavote paino 70kg.. ja kyl tästä massasta osa tippu tossa huhtikuun alussa ko *pikkuvitonen* syntyy...

mut milleen nälkäkuurille en rupee ja kellekkään en sellasta suosittele..ihan vaan siks että kroppa näivettää lihakset liian pienellä energia määrällä... jos tuntuu hankalalle tietää mikä on oikein niin meillä ainakin terveyskeskuksessa voi käydä sairaanhoitajalla punnituksessa ja ruokavalio-opastuksessa..

tsemppiä kaikille...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 19:23 Naksos kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 20:18 Ljusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 20:09 Naksos kirjoitti:
158cm, paino tällähetkellä 64 ja risat ja tavoite olis joskus saada sinne 55kiloon \|O :eek: :/ :)
No meillähän on samanlaiset mitat ja tavoitteet. :D
No niinpähän onkin, en heti edes tajunnut katellakaan että onko muita samoissa lukemissa. Nythän se onkin sitten pieni kirimisen paikka kumpi se ekana sen tavoitteen saavuttaa :D :D

Mä oon kyllä aikas heikko kilpailija..... :whistle:
:D no ainakin jotain johon verrata, toivotaan nyt että kumpikin tavoitteeseen pääsee, eipä sillä väliä meneekö kauan vai vähemmän aikaa. :D
 
kalissa harmaana
Toinen vko pisteiden laskua alkoi.
Painosta en tiedä, paljonko on laskenut mutta
vyötäröltä oli 1cm ja lantiolta 2cm lähtenyt.

Ja aloituspaino siis 76 ja pituus 157cm

Ja rauhakseen tiputan nyt kiloja pois. Kesään mennessä onkin jo varmaan aika lailla tippunut :)
 
Mä en haluaisi laihtua, kiintetyä kylläkin. Olen 160 cm ja paino niin alhaalla, etten sitä halua tässä edes sanoa, ettei aleta syyttää provoilusta tms.
Miten on hyvä syödä ja liikkua, että kiinteytyy? Tuntuu että nahka pursuilee vaatteiden välistä ja höllyn kävellessäni ku hyytelö. Ällöä!
Synnytin tytön puolitoista vuotta sitten, onko palautumiset jo tapahtuneet vai paraneeko tästä vielä, miten muilla?
 
Mulla pituutta 163cm ja painoa nyt 67kg. Ennen näitä kahta raskautta oli 60kg ja olin melko tyytyväinen. Eli jos nyt sais ton 7kg pois näin alkajaisiksi niin sitten vois kattoo lisää. Toinen lapsi syntyi 2kk sitten ja kiinteytys tulisi enemmän kuin tarpeeseen! Jostain pitäis vaan saada sellanen kunnon inspiraatio tähän hommaan... Tahtoi vähän jäädä toi raskaus-ajan mässäily päälle... :ashamed:
 
pikku pakko
Rouva oikaisee itsensä täyteen ryhtiinsä ja on nyt 150 senttiä (valehtelee vain sentin) sekä ilmoittaa: laihtumista on tapahtunut. Viikon aikana hänen armollisesta 63, 3 kilon kehostaan on haihtunut 0,8 kiloa. Hän ei vaivaa päätänsä sillä, että jotkut kenties pudottavat ensimmäisenä viikkona 3-4 kiloa nesteinä sun mun muina taikatemppuina, vaan on ylpeä itsestään ja huutaa: BRAVO! Rouva toivottaa kaikille toisille taistelijoille kevyempää bodya ja painavampaa tsemppiä. Hyvä me! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2007 klo 22:24 Susa kirjoitti:
Mä en haluaisi laihtua, kiintetyä kylläkin. Olen 160 cm ja paino niin alhaalla, etten sitä halua tässä edes sanoa, ettei aleta syyttää provoilusta tms.
Miten on hyvä syödä ja liikkua, että kiinteytyy? Tuntuu että nahka pursuilee vaatteiden välistä ja höllyn kävellessäni ku hyytelö. Ällöä!
Synnytin tytön puolitoista vuotta sitten, onko palautumiset jo tapahtuneet vai paraneeko tästä vielä, miten muilla?
josko tuolta löytys jotaa??

http://www.mammadieetti.net/a/vatsa.htm
 
repsahtelija
Ja se on se paino jolloin voin hyvin.. nää ekstrat ihan oikeesti painaa. Laihduttanut olen kummankin muksun jälkeen n. 25kg.. Siis posi ne mitä raskausaikana tullut.

 
Viisi kiloa saa aina justiinsa pois ja sitten kaikki tulee heti takas kun vähän höllää, että kismittäää... :( 166cm ja 77kg, 12 kiloa jäljellä kolmannesta raskaudesta eli ne haluaisin ainakin pois. Mielellään sinne 60:n tuntumaan että voi ottaa muutaman takasinkin. Musta ei oo sellaiseen paastoamiseen eli muutama kilo saa tulla ja laihduttaa sitten kun jaksaa ne pois. Mutta tällasta 15-20kg kun koittaa poistaa niin ei tahdo enää motivaatio riittää. Tuntuu vaan että on lasten kanssa niin jumissa sisällä ettei pääse tarpeeksi liikkumaan ja jääkaappikin on kirotun lähellä :p Miten muut enemmän kuin yhden lapsen äidit aikovat onnistua? Itselläkin on vaunuissa sellainen sisarlauta, mutta ei sellaista jaksa kovin montaa kilometriä työnnellä...
 

Yhteistyössä