Pituus&paino, laihdutustavoite?

  • Viestiketjun aloittaja Molla
  • Ensimmäinen viesti
Molla
Itse minä 159cm 65 kg ja nyt aluksi ainakin se 5kg pois, katsotaan sit uusi tavoite.. Syön terveellisesti, poljen stepperillä ja juon paljon vettä. 3:s laihdutuspäivä menossa.
 
Christina
Pituus 166,5, paino 80kg :ashamed:
Tavoite n.65kg kesään mennessä....

Kaikin tavoin kevyempi ruokavalio, stepperi mullakin käytössä ja kuntopyötä. Saas nähdä miten tytön käy =)
 
Molla
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 13:57 Christina kirjoitti:
Pituus 166,5, paino 80kg :ashamed:
Tavoite n.65kg kesään mennessä....

Kaikin tavoin kevyempi ruokavalio, stepperi mullakin käytössä ja kuntopyötä. Saas nähdä miten tytön käy =)
Tsemppiä meille molemmille, hyvin käy! =)
 
huh huh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 15:05 vieras kirjoitti:
Pituus 173 cm, paino tällä hetkellä n.64 kiloa. Ensin tavoitteena olisi saavuttaa 60 kiloa, mutta lopullinen tavoite 55 kiloa. Pitkä on matka...
mä oon kans 173 cm ja oon painanut 99 kg, nyt 80. olo on hyvä. korkeintaan 75 kg laihdutan ja sit stoppi. en vois kuvitellakaan olevani 55 kg :eek:
 
aleta
160cm ja 62kg.Tavoite 58kg oli ennen viimestä lasta ja olin tyytyväinen siihen painoon.Esikkoa ennen 55kg mut pitäähän sitä vähän läskiä luiden ympärille jäädä :LOL: Rintoja ei varmaan jää tämän laidustus session jälkeen ollenkaan, nyt jo tuntuu tyhjiltä rukkasilta imetyksen jälkeen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 15:05 vieras kirjoitti:
Pituus 173 cm, paino tällä hetkellä n.64 kiloa. Ensin tavoitteena olisi saavuttaa 60 kiloa, mutta lopullinen tavoite 55 kiloa. Pitkä on matka...
:eek: Aika hurja.
No itse silti haluisin ollla ihan luuviulu ja siksi aatelin kokeilla jos joskus sais itensä tohon 57kg. Pituutta on 171cm. Mutta sä oot nyt just sopivan painonen. Jos et oo itsees tyytyväinen niin kannattaa kokeilla kiinteytystä.

Joo painan nyt 75kg ja kesällä toiottavasti painan korkeintaan 65kg. Tohon 58kg haluisi joskus käydä.
 
pumpa
Pituus 164 ja paino eilen illalla 66.5kg. Tarkoitus ois ainakin tohon kuuteenkymppiin päästä. Ihanteellinen fiilis itellä ois jos paino n.55-58kg. Salilla jatkuu käynnit ja kävelylenkit pitenee ja tihenee. Ruokavaliosta koitan karsia herkut ja pienentää annoksia. Ja huomisesta alkaen omega3 ja tonalinit käyttöön...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2007 klo 18:41 pumpa kirjoitti:
Pituus 164 ja paino eilen illalla 66.5kg. Tarkoitus ois ainakin tohon kuuteenkymppiin päästä. Ihanteellinen fiilis itellä ois jos paino n.55-58kg. Salilla jatkuu käynnit ja kävelylenkit pitenee ja tihenee. Ruokavaliosta koitan karsia herkut ja pienentää annoksia. Ja huomisesta alkaen omega3 ja tonalinit käyttöön...
Täällä kanssa sinnitellään.172 cm ja 87 kg,laihdutus alkumetreillä,mutta kesään mennessä -15 kg olis tavoite aluksi.65 kg pitäis lopulta päästä.Onko joku kokeillut Tonalineja tai muuta CLA valmistetta.Auttaako todella?Itselläni paljon selluliittia,auttaako niiden sulatuksessa?
 
alabama
Suurin osa teistä hemputin laihoja.. \|O
Älkää pelleilkö tuon laihdutuksen kanssa,tulkaa kattoon minua niin sitten ymmärrätte mitä tarkoitan niillä,joiden kuuluu laihtua.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 11:07 alabama kirjoitti:
Suurin osa teistä hemputin laihoja.. \|O
Älkää pelleilkö tuon laihdutuksen kanssa,tulkaa kattoon minua niin sitten ymmärrätte mitä tarkoitan niillä,joiden kuuluu laihtua.
NO JOHAN OLI!
Nuo sinunkin mittasi ovat "vain" lievän ylipainon rajoissa.<br><br>
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 11:13 Ljusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 11:07 alabama kirjoitti:
Suurin osa teistä hemputin laihoja.. \|O
Älkää pelleilkö tuon laihdutuksen kanssa,tulkaa kattoon minua niin sitten ymmärrätte mitä tarkoitan niillä,joiden kuuluu laihtua.
NO JOHAN OLI!
Ei mutta oikeesti..moni sanoi haluavansa tiputtaa 5 kiloa ja heidän alkupainokin oli ihan pieni.. :ashamed:
 
Kyllä mä ymmärrän.. Ne saattaa ärsyttää, jos itsellä on toistakymmentä pudotettavaa kiloa.. Lievästi ylipainoisilla tai normaalipainon ylärajoilla se pudottaminen on vain niin hankalaa jo. Ja täälläkin on provoja.

Itellä se kolme kiloa ylipainoa, mutta ei mulle normaalirajat riitä, oma paino kun on sellainen että se jojottaa jatkuvasti. Haluan sinne 52-57 välimaille.
 

Yhteistyössä