pitkiä ketjuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cccccccccccccccc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cccccccccccccccc

Vieras
olisin tuolta toiselta palstalta siirtymässä tälle palstalle...
mutta kamalan pitkiä ketjuja.
kun ei aika riitä koko ketjun lukemiseen ja lukee vain esim neljännen sivun, ei ymmärrä enää koko juttua...
onko muille käynyt näin?
en viitsisi aloittaa ketjua asiasta, josta jo käy keskustelu, mutta...

oon samaa mieltä ap:n kanssa että vaikea on tänne päästä sisään, johonkin vanhaan ketjuun, ja yleensä ottaen niissä on ainoat "järkevät" keskustelut. Muissa ketjuissa menee aina herjaamiseksi ja provosoinniksi, kun kaikki ovat niin kovin ehdottomia omien näkemystensä kanssa.

Mun mielestä ei pidä paikkaansa. Itse ainakin olen päässyt hyvin mukaan johonkin vanhaan ketjuun kun olen vain "marssinut sisään" ja esitellyt itseni. Siinä sitä sitten pikku hiljaa oppii tuntemaan toisensa. Ei tosiaankaan heti alussa tarvi tietää kaikkia puheenaiheita :)

Tuossa aloitussivulla on ylimmäisenä ketjuna selostus vauvahaaveilijoiden ryhmistä, valitset siitä vaan itselle sopivan ryhmän (esim. jos on ollut keskenmenoja, pitkään yritystä, on jo lapsia ennestään tai ikää kertynyt tai vasta aloittanut haaveilut jne) ja eikun esittelet itsesi ja hyppäät sekaan kirjoittelemaan

Noissa ketjuissahan väki vaihtuu koko ajan. Porukkaa siirtyy odottajien puolelle, ja uusia keskustelijoita luonnollisesti kaivataan. Rohkeasti mukaan vaan. Valitse itsellesi sopiva ketju ja tule mukaan! Eihän kukaan "oikeassakaan" elämässä tunne kaikkia ihmisiä. Työporukoihinkin ym. piireihin tutustuu vähitellen.

Kirjoita vaikka ensin lyhyt esittelyviesti itsestäsi ja sen jälkeen voit halutessasi kysyä ketjun muilta jäseniltä mitä mieleesi tulee (usko tai älä, samat kysymykset toistuvat joka ketjussa aika ajoin... :)) tai kommentoida jotain ketjussa käsiteltyä aihetta. Lupa on puhua myös kaikesta muusta kuin vauvahaaveista.

Rohkeasti mukaan vaan!

Yhteistyössä