Pitkät naiset - kuinka paljon painatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"utelias"

Vieras
Pitkällä tarkoitan 175 ->

Itse n. 180 cm pitkä ja painan 72 -73 kg. Vielä haluaisin muutaman kilon pois mutta en liian laihaksi, koska silloin näytän pitkältä laudalta:)

Olen 176 cm ja painan 74 kiloa, haluaisin painaa noin 64 - 67, tuo väli on mulle sopiva ja sinne se tippuiskin aika helposti jos vain saisin pidettyä ahmimisen kurissa.

178cm ja 67kg. Omin painoni on 63-65kg. Siinä se normaalisti on keikkunut. Nyt neljännen lapsen jäljiltä ei kilot olekaan lähteneet kuitenkaan, kuten ennen. Nyt tehdään sitten töitä, että saa tuon pari-kolme kg pois.. Riittää, että vyötärö kapenee, sit oon tyytyväinen.

180 ja 69 kiloa. Haluaisin tiputtaa 65 kiloon tai ainakin kiinteytyä vähäsen, mutta ei laihis tietenkään ole millään lailla välttämätön ja ihan tyytyväinen olen itseeni nytkin.

202cm

Amazon-Eve.jpg

180 cm ja 77 kg. Lihasta löytyy, mutta läskiä myös. En usko, että 65-kiloisena voisin näyttää hyväkuntoiselta (eli lihaksikkaalta luuviulun sijaan), joten pidän tavoitepainonani 72 tai 73:a kiloa. Vai tietääkö joku, paljonko esim. pituiseni fitnessurheilija voi painaa?

Yhteistyössä