Nutrilett (tai vastaavat) laihduttajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Laihduttaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Laihduttaja"

Vieras
Sorruin nyt minäkin tähän, koska ei tunnu perinteinen tapa nyt onnistuvan (johtuen minusta). Eli ajatus olisi saada laihdutus paremmin käyntiin nyt ja samalla muuttaa elämäntavat. Uskon, että parempi startti saisi motivaation pysymään paremmin yllä.

Eli nyt ohjelmaan kuuluu tuo starttipaketti (tai mikä sen nimi nyt on), tanssia 1krt viikossa, lenkkeily 3krt viikossa ja sitten työmatkapyöräilyt ja koirien ulkoilutukset.

Painan 69kg, olen 165cm pitkä.

Kuinka paljon arvelette, että ekan 5 päivän aikana voisi lähteä painoa? Entä onkohan mitään mahiksia saada painosta pois 6-11 kg pois 3 viikon aikana?

Ajattelin olla tuolla starttipaketilla nyt ainakin muutaman kilon ja sitten ottaisin mukaan oikean päivällisen. Myöhemmin ottaisin sitten mukaan myös salaattipainotteisen lounaan. Tämä viimeistään syksyllä, koska silloin työkaverit palaavat töihin ja pidän syömistä heidän kanssaan tärkeänä sosiaalisena ja työnhyvinvointiin liittyvänä asiana.

Mä oon ollut nutrilettilla muutaman viikon, ensin tiputin painonvartijoiden pisteillä muutaman kilon ja sen jälkeen otin käyttöön Nutrilettit. Mulla ei ole mikään viikko tippunut edes kahta kiloa mutrilettilla. Joten en yhtäkkiä uskoisi, että pääsisit noin suureen pudotukseen noin lyhyessä ajassa. Mun lähtöpaino oli kyllä huomattavasti korkeampi ja mun yöunet on jäänyt välillä todella vähiin, minkä huomioin myös nopeasti siten, että painon putoaminen hidastui.

Ps. Toki katsellessani noita keskusteluja Nutrilettista netissä, niin moni oli tiputellut kahta kiloa viikossa. Tämän seurauksena elin itsekkin toivossa tuommoisen tiputuksen suhteen, mutta mun kohdalla ei onnistunut.

Sulla on niin vähän pudotettavaa ettei sieltä voi lähteä kahta kiloa viikossa vaikka millaista vlcd-ruokavaliota käyttäisit. Ota maltti käteen ja pudota rauhassa vaikka käyttäisitkin Nutrilettia tms.

noi toimii joillakin..söin niitä 10 päivää ja mitäköhän lähti...vajaa 2kg, muistaakseni. siitä sai ihan kivan alun. sen jälkeen olen syönyt järkevästi vihanneksia, hedelmiä, lihaa ja kalaa. lähteny yhteensä 18kg. tammikuussa aloitin siis niillä nutrileteillä. en söisi niitä kovin kauan. järkevämpi on vaihtaa ruokailutottumuksia, kyllä ne kilot lähtee niinkin. ei ne yhessä yössä oo tullut niin menee aikaa että pääsee niistä eroonkin.

Sulla on niin vähän pudotettavaa ettei sieltä voi lähteä kahta kiloa viikossa vaikka millaista vlcd-ruokavaliota käyttäisit. Ota maltti käteen ja pudota rauhassa vaikka käyttäisitkin Nutrilettia tms.

juuri näin! toinen huomioitava asia on se, että nutratessa ei välttämättä jaksa tehdä kovin rankkoja treenejä.
(mä olen hyvin ylipainoinen ja mulla lähti alussa 2-3 kiloa viikossa. nutrauksella haluan saada mässytykselle stopin sekä haluan oppia tunnistamaan oikean nälän :) terveelliset ruokailutavat osaan kyllä, mutta pää ei kulje mukana...

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1967291-onko-taalla-muita-nutrilett-kuurilla-olijoita-tsempattaisiin-toinen-toisiamme/

tuolla pitkä ketju asiasta

Kiitos vastauksista! Kiva kuulla teidän kokemuksista, niin ei laita liian suuria tavotteita laihtumiselle. Kunhan tämä nyt antaisi edes sen potkun alkuun, niin olisi kiva.

Mutta täytyy sanoa, että nuo patukat on kamalia. Kuka nyt yleensäkään haluaa syödä makeaa aamupalaksi ja lounaaksi... Suolaiset ihan ok. Mun ongelma ei niinkään ole makean syöminen, mutta syönen suolaista ruokaa liian paljon. Ja suurin synti on juustot, jotka täytyy oppia säästämään vaikka kerran parissa viikkossa...

Mä tosiaan korvaan 0-2 ateriaa päivässä Nutriletilla. Muuten jätin herkut lähes pois, jotain pientä sallin välillä mm eilen lasten koulujen päättäjäiseten kunniaksi otin pienen palan jotein herkku kääretorttua.
Mutta pelkillä Nutrileteillä ei tosiaan juurikaan voi / saa kuntoilla.
Mä taas olen lisännyt kuntoilua niin, että teen vähintäin 2 raskasta ja pitkää harjoitusta ( noin 1,5 h kerralla) viikossa ja päälle normit futis- ja salibandytreenit 1-4 kertaa viikossa. Ruokailussa koitan syödä enemmän vihanneksia ja pitää järjen annoskoossa. Ja mulla on näin lähtenyt 2 viikossa noin 3,5 kg. Mulla siis mielestäni enemmän elämäntapa muutos kun Nutraus. Nutta töitä se vaatii ja itsekuria.

Yhteistyössä