Pitkät naiset!

  • Viestiketjun aloittaja pitkä
  • Ensimmäinen viesti
Pisin nainen jonka tunnen on serkkuni, olisikohan ollut 185cm pitkä. :)

Itse olen 159cm ja haluaisin mielelläni olla sen 20cm pidempi!! Oma mieskin on sen 195cm joten tunnen itseni välillä hyvin kääpiöksi :D
 
tyhjentävä vastaus
En vaan ymmärrä tämän palstan mentaliteettia. Olipa aihe mikä tahansa, pääsia näyttää olevan siitä kinastelu. Newsflash: ihmisiä on eripituisia, eikä pituuttaan voi muuttaa. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas isomummosta jne. Mitä ihmeen väliä?
 
pitkä
itse olen n 170cm pitkä 14 vuotias ja kasvan ehkä vielä pari centtiä :) Mun isä on n 191 ja äiti kans jotai 170. Mulla on myös yks kaveri joka on 180cm tyttö 14 ja toinen 188cm tyttö 16. Eli kyllä pitkiiki löytyy nykyään aika paljon :)

mut toisaalta lyhyetkin naiset on kauniita ja söpöjä. Mua harmittaa kun ihmiset puhuu vaan kun pitkät on niin kauniita ja heti jos joku sanoo et itse tykkää enemmän pienistä naisista niin kaikki heti suuttumassa.
 
Kaiu
Olen n.172cm ja mua on aina sanottu pitkäksi ja olen aina tuntenut olevani pitkä.
Itsekin huomaan havahtuvani,jos vierelläni seisoo minua pidempi nainen.
Joskus muiden huomiot pituudestani esim työpaikalla huvittaa,koska siellä on 3 minua pidempää naista,mutta mä olen aina se pitkä. :)
 
"Miinu"
Oon 170cm, useimpien mielestä pitkä. Toisaalta olen myös hoikka ja pitkäraajainen, joten se lienee syy miksi näytän niin pitkältä.. Viihdyn hyvin näin. Mun mielestä pitkät ihmiset vaan on näyttävämpiä, riippuu tietysti myös persoonasta miten osaa itsensä kantaa.

Mies on 184cm, ja monet on sanoneet että ollaan näyttävä pari ;) yleensä muutenkin miehiltä on tullut vaan positiivista huomiota pituudesta.
 
"anonyymi"
Pituutta 186 cm. Ja en ole tästä kyllä mitään naisellista iloa löytänyt. Etenkin nätimmät kengät ovat yleensä kokoon 43 asti ja minulle pitäisi olla kokoa 44-47. Korkokenkiäkin toki löytyy, mutta yleensä näteissä ei koot riitä.

Ja vaikka käytänkin mekkoa erittäin harvoin niin silloin käytän kenkinä tyyliin maihareita :D Niin naiselliset kuin ovatkin. Mutta miehen mukaan sopii miun tyyliin.

Vaatekaupat ovat onneksi heränneet pitämään pidempian naisten puolta. Vielä kymmenen vuotta sitten sai etsiä niistäkin vaatteitaan pitkään että löysi mieleisensä. Muuten en ole turhan tarkka pukeutumisesta ollut, mutta paremmat tilaisuudet tuottavat harmaita hiuksia.

Muuten pituuden puolesta olen aina ollut outo lintu. Koulussa oli vain yksi minua pidempi poika yläasteella ja amiksessa olin pisin. Ja silloin kun vielä leikkasin hiuksetkin pois niin eipä kukaan naiseksi edes tunnistanut. Ja tästä saakin hyvän aasin sillan, niin minulla on vieläkin ajokortissa kuva noilta ajoilta ja eihän minua kukaan edes tunne siitä kuvasta kun siinä olen ilman hiuksia ja nykyään on omaa sotkua olevat tupeeratut ja sotkuiset hiukset. Passikuvan sentään otin järkevästi ja siinä on suorat hiukset. Mutta viime syksynäkin lentokentällä pyysivät kahdesti allekirjoitukset ja vertailivat niitä.

Saas nähdä mitä sanovat nyt kesällä kun on määrä lähteä ameriikkaan työreissulle. Saattaa olla passivirkailija taas ihmeissään hiuksista :D Tai sitten ne vertailee jo sormenjälkiä. pomo naureskeli että kunhan jätät kaikki teräasetta muistuttavat lävärit, linkkarit ja vyöt pois niin eiköhän ne maahan päästä :D Eli varmaan pitää oikeasti kaikki lävistyksetkin poistaa ennen reissuun lähtöä ettei tuuttaa paljastimet muusta kuin polvesta.

Nytkin on ensi viikolla tulossa pari poikaa tet harjoitteluun ja pomo totta kai laittoi ne miulle. Voihan se olla ettei kumpikaan uskalla sanaa sanoa jos erehtyvät työpisteeseen :D Työkaverit osti heittoveitsisarjan ja tikkataulun pari vuotta sitten lahjaksi kun tuli viisi vuotta talossa täyteen ja se komistaa edelleen tuota seinää. Yksi veitsi jokaiselle vuodelle. Alla plakaatti "Kiitos yhteisitä vuosista - ja lisää on tulossa!". Ja ennen kuin kukaan kerkeää siitä saarnaamaan niin sitä käy itse kukin kokeilemassa aina silloin tällöin. Ja jouluna oli heittokisat ennen lomien alkua koko työporukan kesken.

Kuten sanottu, hieman outo lintu.. Mutta auton kun näkee niin sitten moni ymmärtää täysin :) Viime kesänä oli harkkari laskea alleen kun Camaro lähti parkkipaikalta mustaa rantua jättäen :D

Perheauto onkin sitten erikseen ;)
 
"Miinu"
[QUOTE="anonyymi";30720973]Pituutta 186 cm. Ja en ole tästä kyllä mitään naisellista iloa löytänyt. Etenkin nätimmät kengät ovat yleensä kokoon 43 asti ja minulle pitäisi olla kokoa 44-47. Korkokenkiäkin toki löytyy, mutta yleensä näteissä ei koot riitä.

Ja vaikka käytänkin mekkoa erittäin harvoin niin silloin käytän kenkinä tyyliin maihareita :D Niin naiselliset kuin ovatkin. Mutta miehen mukaan sopii miun tyyliin.

Vaatekaupat ovat onneksi heränneet pitämään pidempian naisten puolta. Vielä kymmenen vuotta sitten sai etsiä niistäkin vaatteitaan pitkään että löysi mieleisensä. Muuten en ole turhan tarkka pukeutumisesta ollut, mutta paremmat tilaisuudet tuottavat harmaita hiuksia.

Muuten pituuden puolesta olen aina ollut outo lintu. Koulussa oli vain yksi minua pidempi poika yläasteella ja amiksessa olin pisin. Ja silloin kun vielä leikkasin hiuksetkin pois niin eipä kukaan naiseksi edes tunnistanut. Ja tästä saakin hyvän aasin sillan, niin minulla on vieläkin ajokortissa kuva noilta ajoilta ja eihän minua kukaan edes tunne siitä kuvasta kun siinä olen ilman hiuksia ja nykyään on omaa sotkua olevat tupeeratut ja sotkuiset hiukset. Passikuvan sentään otin järkevästi ja siinä on suorat hiukset. Mutta viime syksynäkin lentokentällä pyysivät kahdesti allekirjoitukset ja vertailivat niitä.

Saas nähdä mitä sanovat nyt kesällä kun on määrä lähteä ameriikkaan työreissulle. Saattaa olla passivirkailija taas ihmeissään hiuksista :D Tai sitten ne vertailee jo sormenjälkiä. pomo naureskeli että kunhan jätät kaikki teräasetta muistuttavat lävärit, linkkarit ja vyöt pois niin eiköhän ne maahan päästä :D Eli varmaan pitää oikeasti kaikki lävistyksetkin poistaa ennen reissuun lähtöä ettei tuuttaa paljastimet muusta kuin polvesta.

Nytkin on ensi viikolla tulossa pari poikaa tet harjoitteluun ja pomo totta kai laittoi ne miulle. Voihan se olla ettei kumpikaan uskalla sanaa sanoa jos erehtyvät työpisteeseen :D Työkaverit osti heittoveitsisarjan ja tikkataulun pari vuotta sitten lahjaksi kun tuli viisi vuotta talossa täyteen ja se komistaa edelleen tuota seinää. Yksi veitsi jokaiselle vuodelle. Alla plakaatti "Kiitos yhteisitä vuosista - ja lisää on tulossa!". Ja ennen kuin kukaan kerkeää siitä saarnaamaan niin sitä käy itse kukin kokeilemassa aina silloin tällöin. Ja jouluna oli heittokisat ennen lomien alkua koko työporukan kesken.

Kuten sanottu, hieman outo lintu.. Mutta auton kun näkee niin sitten moni ymmärtää täysin :) Viime kesänä oli harkkari laskea alleen kun Camaro lähti parkkipaikalta mustaa rantua jättäen :D

Perheauto onkin sitten erikseen ;)[/QUOTE]

Luojan kiitos, meidän ei tarvitse olla kaikkien samasta muotista veistettyjä. Hienoa kun on erilaisia ihmisiä, ja mahtavaa kun osataan hieman itselle nauraakkin : D
 
Chevrolet
[QUOTE="anonyymi";30720973]Pituutta 186 cm. Ja en ole tästä kyllä mitään naisellista iloa löytänyt. Etenkin nätimmät kengät ovat yleensä kokoon 43 asti ja minulle pitäisi olla kokoa 44-47. Korkokenkiäkin toki löytyy, mutta yleensä näteissä ei koot riitä.

Ja vaikka käytänkin mekkoa erittäin harvoin niin silloin käytän kenkinä tyyliin maihareita :D Niin naiselliset kuin ovatkin. Mutta miehen mukaan sopii miun tyyliin.

Vaatekaupat ovat onneksi heränneet pitämään pidempian naisten puolta. Vielä kymmenen vuotta sitten sai etsiä niistäkin vaatteitaan pitkään että löysi mieleisensä. Muuten en ole turhan tarkka pukeutumisesta ollut, mutta paremmat tilaisuudet tuottavat harmaita hiuksia.

Muuten pituuden puolesta olen aina ollut outo lintu. Koulussa oli vain yksi minua pidempi poika yläasteella ja amiksessa olin pisin. Ja silloin kun vielä leikkasin hiuksetkin pois niin eipä kukaan naiseksi edes tunnistanut. Ja tästä saakin hyvän aasin sillan, niin minulla on vieläkin ajokortissa kuva noilta ajoilta ja eihän minua kukaan edes tunne siitä kuvasta kun siinä olen ilman hiuksia ja nykyään on omaa sotkua olevat tupeeratut ja sotkuiset hiukset. Passikuvan sentään otin järkevästi ja siinä on suorat hiukset. Mutta viime syksynäkin lentokentällä pyysivät kahdesti allekirjoitukset ja vertailivat niitä.

Saas nähdä mitä sanovat nyt kesällä kun on määrä lähteä ameriikkaan työreissulle. Saattaa olla passivirkailija taas ihmeissään hiuksista :D Tai sitten ne vertailee jo sormenjälkiä. pomo naureskeli että kunhan jätät kaikki teräasetta muistuttavat lävärit, linkkarit ja vyöt pois niin eiköhän ne maahan päästä :D Eli varmaan pitää oikeasti kaikki lävistyksetkin poistaa ennen reissuun lähtöä ettei tuuttaa paljastimet muusta kuin polvesta.

Nytkin on ensi viikolla tulossa pari poikaa tet harjoitteluun ja pomo totta kai laittoi ne miulle. Voihan se olla ettei kumpikaan uskalla sanaa sanoa jos erehtyvät työpisteeseen :D Työkaverit osti heittoveitsisarjan ja tikkataulun pari vuotta sitten lahjaksi kun tuli viisi vuotta talossa täyteen ja se komistaa edelleen tuota seinää. Yksi veitsi jokaiselle vuodelle. Alla plakaatti "Kiitos yhteisitä vuosista - ja lisää on tulossa!". Ja ennen kuin kukaan kerkeää siitä saarnaamaan niin sitä käy itse kukin kokeilemassa aina silloin tällöin. Ja jouluna oli heittokisat ennen lomien alkua koko työporukan kesken.

Kuten sanottu, hieman outo lintu.. Mutta auton kun näkee niin sitten moni ymmärtää täysin :) Viime kesänä oli harkkari laskea alleen kun Camaro lähti parkkipaikalta mustaa rantua jättäen :D

Perheauto onkin sitten erikseen ;)[/QUOTE]

Miksi paljastin tuuttaa polvesta?

Mikä Camaro?
 
No jaa. Itse haluaisin olla n. 175-senttinen, eli pari senttiä pitempi. Käytän korkkareita jos siltä tuntuu, enkä häpeile mitään. On niin hassua kun korkkarit jalassa kulkee kassajonoa pitkin, kun itse näkee useamman miehen päälakeen asti. On tullut tehtyä havaintoa siitä, että useimmiten olen pisin, tai pisimpien joukossa just esim. kaupassa. Olen työpaikkani pisin ja meitä on 3 miestä ja 2 naista ;)
 
huiskea
Nykyään on niin paljon pitkiä ihmisiä, etten taida enää erottua. Pituutta 187 cm, mutta kengänkoko luojan kiitos vain 41. Pituus tulee esille nykyään vain silloin, kun etsin vaatteita eli mistään ei löydä etenkään housuja. Ja mekot on tyhmästi vesirajaan :(
 
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
180cm ja korkkareita käytän ihan mielellään.

Nuorempana sitä oli ylitietoinen omasta pituudestaan, kenkien piti olla ihan littanat, yritti pukeutua niin ettei korosta pituuttaan, ja usein toivo olevansa semmonen kainaloon mahtuvan mallinen.
Oli suuri kohteliaisuus kun eräs poika sanoi etten näytä yhtään niin pitkältä kun oon muuten siro.

Nykyään omaa pituutta ei ajattele eikä huomaa kun korkeintaan sillon jos joku huomauttaa että oletpa pitkä, tai jos joku super lyhyt sattuu seisomaan vieressä.

Kengänkoko onneks on 39-40.
Isoja kokoja oli ainakin 10 vuotta sitten hankala löytää hyvännäköisistä popoista.

Meitä on niin pitkiä kun pätkiäkin, ja monenmoista siinä välillä.
Turhia semmosesta stressata kun ei siihen paljolti voi vaikuttaa.
 
Pitkien naisten ongelma on siinä, että yleensä parisuhteessa halutaan/oletetaan naisen olevan miestä lyhyempi. Ei ole mikään miesten keksintö, yksi tavallisimmista hakukriteereistä naisilla on "pitkä mies" = naista selvästi pidempi. Näin pitkillä naisilla on huomattavasti vähemmän valinnanvaraa parisuhdenmarkkinoilla (samoin kuin lyhyillä miehillä).

Jos Suomesta halutaan tässä suhteessa parempi paikka, pitäisi pitkien naisten antaa paljaalla erityisen lyhyille miehille, näin seuraava sukupolvi olisi keskikokoa ;)
 
"anonyymi"
Miksi paljastin tuuttaa polvesta?

Mikä Camaro?
Pieni työtapaturma. Autotallia rakentaessa tekevälle sattuu ja kiinnitin vahingossa vanerin naulapyssyllä polveen. Muutaman korjausleukkauksen jälkeen kirurgi suositteli tekoniveltä, jos haluaa kävellä joskus normaalisti. Ja sellainen tuossa nyt sitten on.

Camaro RS Coupe 5.0 litrainen V8 twintbo -85. Jos joku ymmärtää, niin muutettu käymään megasquirt ohjaimella ja Ford EDIS sytytyspuolilla. Ja miehiä kiinnostaa aina ne tehot, niin niitä löytyy +200kW edestä. Jos haluaisi enemmän tehoja niin pitäisi turbot vaihtaa. Ja sitten ei lähti vääntämään niin alhaalta kui nyt. Nyt lähtee vähän kuin rotta viemäristä :)
 
"Mamma77"
Olen itse 176cm. Mieheni on mua 4cm lyhempi ja se vaivaa minua siinä määrin, etten käytä korkkareita hänen seurassan. Rakastan korkkareita ja jos oisin jotain 10cm lyhyempi niin käyttäisin korkkareita AINA. Mulla on tuttuja naisia ja sukulaisia paljonkin 175-185cm.
 
"Hujoppi"
Se on se "luolanainen" geeni joka vaatii naisilta että mies olisi huomattavasti pitempi. Joten jos on pitkä nainen niin se saattaa joskus häiritä naista itteään. Miehessä se tärkein kriteeri tuntuu olevan pituus (rahavarannot jätetään pois koska esim Ecclestone, mies joka on varpaisillaan 129cm..). Voit olla vitun ruma, tyhmä ja läskikin mutta jos olet pitkä niin ei haittaa, naisille kelpaa.
 
"Hujoppi"
[QUOTE="Mamma77";30725708]Olen itse 176cm. Mieheni on mua 4cm lyhempi ja se vaivaa minua siinä määrin, etten käytä korkkareita hänen seurassan. Rakastan korkkareita ja jos oisin jotain 10cm lyhyempi niin käyttäisin korkkareita AINA. Mulla on tuttuja naisia ja sukulaisia paljonkin 175-185cm.[/QUOTE]

Eli sinäkin sisimmissäsi häpeät ettet ole saanut pitempää miestä kuin itse olet, jouduit tyytymään huonompaan. Ennuste parisuhteelle: petätä häntä ekan pitkän miehen kans joka haluaa panna sua.

Simple
 

Yhteistyössä