Pitkät naiset!

  • Viestiketjun aloittaja pitkä
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Niin ja kyllä mä välillä käytän korkkareita. Käyttäisin varmasti enemmänkin jos osaisin kävellä niillä :D. Pituudesta tuo käyttämättömyys ei siis johdu, mukavuussyistä vain :)
 
jou
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
en mä ole pygmi, taskukokoinen olen kiitos vaan ;) olen niin tyytyväinen ettei tarte ettiä miestä joka ois minua pitempi....lähes aina on miehet on pitempiä
Jaksaisitko jo lopettaa.. joo sä oot ihana ja söpö pikku silakka, uiui nuinui ja kiukiu
 
minä
Joo no en jaksa lopettaa!!! onhan se niin että miehet tykkää pienestä ja sievästä.....Niinku minä oon :):) Kyllä ei tarte pientä ja pyöreää takapuolta pyöritellä kovin kauaa että mies tiedät mitä.....:) Jos vertaa isoon ja luisevaan naiseen....:/
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Joo no en jaksa lopettaa!!! onhan se niin että miehet tykkää pienestä ja sievästä.....Niinku minä oon :):) Kyllä ei tarte pientä ja pyöreää takapuolta pyöritellä kovin kauaa että mies tiedät mitä.....:) Jos vertaa isoon ja luisevaan naiseen....:/
:LOL:

ja jotkut naiset tykkää möhömahamiehistä ja niin edelleen... makuja on monia.

Varmaan pienistä naisista tykätään, mutta pitkistäkö ei? Pitkät on kuule muotia... tappijalkaisia suominaisia on ihan riittämiin :)
 
vieras
181 cm ja nykyään jo ok sen kanssa. Välillä tuntuu melko pitkältä jos kaikki ympärillä on pikkiriikkisiä :D Korkoja en juurikaan käytä, en ikinä ole niillä oppinut kävelemään. Johtunee tästä pituudesta kun en nuorempana tästä niin ylpeä ollut.... Muutaman sentin koroilla kävelen ihan jees :)
 
jou
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Joo no en jaksa lopettaa!!! onhan se niin että miehet tykkää pienestä ja sievästä.....Niinku minä oon :):) Kyllä ei tarte pientä ja pyöreää takapuolta pyöritellä kovin kauaa että mies tiedät mitä.....:) Jos vertaa isoon ja luisevaan naiseen....:/
Voi vitun idiootti! Miksi pitkä nainen on luiseva? Ehkä sulla ei oo mitään muuta annettavaa kun miettiä jotain helvetin pyllynpyöritystä. Saatat olla pieni ja sievä mutta totaalinen tampio. Entäs saatko miehen nauramaan vedet silmissä..?
Mut hei ole sä onnellinen noin ja mä onnellinen 182 cm ;)
 
"rousku"
terve! olen 179 cm pitkä ja nykyään ihan sinut asian kanssa. Minusta kaikki ovat seksittäitä omalla tavallaan, emmehän itse voi päättää omaa pituuttamme. Yllättävän usein saan kuulla kommenttia pituudestani ja usein luullaan että olen paljon pidempi ( voi johtua suht hoikasta varresta ), tulee kommentteja tyyliin 'huii kuinka pitkä olet!`, minusta tuon kaltaiset kommentit ovat tyhmiä, enhän minäkään ihmettele esim ihmisten painoa tyyliin 'huii kuinka lihava olet'. Olen miettinyt paljon pituuttani ja tullut siihen loppu tulokseen että kannattaa kantaa jokainen sentti ylpeydellä!
 
vierass
175 cm eli oon keskimittainen. Mallihommissa oon ollut lyhyimmästä päästä, teininä toivoin muutamaa lisäsenttiä mutta nykyään oon ihan tyytynyt tähän pituuteen. KAIKKI miehet on sanonut aina et oon just täydellisen pitunen. Mut pituus kun on maku asia,mutta itse olisin mieluusti mielummin 180cm kuin 160cm.. Olis noloa ostaa lastenvaatteita itselle tai todistella ikäänsä aina, saati näyttää lapselta tai hukkua jonoissa/porukassa toisten taakse!
Pituus on nyky-yhteiskunnassa kauneusihanne, mut lyhyet voi ehkä sitten hurmata ehkä luonteella tai jos on kauniit kasvot tms.. Et toi nim.merk "minä" on kyl todella väärässä.. Maailman kauneimmat naiset on järjestäin yli 170cm... Mutta ehkä sulla on sit kauniit kasvot et siks miehet ei välitä siitä et oot noin lyhyt.. :)
 
"vieras"
Miesnäkökulmasta voisin sen verran sanoa, että kyllähän pitkät naiset on monesti ihan kauniita ja kyllä lyhyetkin naiset ovat kauniita. Mutta ei minun mielestäni lyhyys tai pituus tee kenestäkään "rumaa" tai kaunista, vaan aivan muut seikat. Ei minulle ole naisen pituudella ollenkaan väliä. Voisin seurustella vaikka itseäni pitemmänkin naisen kanssa, mutta siinä saattaisi käydä niin, että naiset eivät kelpuuttaisi itseään lyhyempää miestä. Itse olen pituudeltani 182cm-183cm, eli aika normaalipituinen mies.

oon 193,5 ja oikeestaan aika ylpee :)
No jos olet nainen, niin mahtaakohan tuo olla aivan tottakaan. Noin pitkiä naisia on meinaan Suomenmaassa hyvin vähän, saattaa olla jopa yhden käden sormilla laskettavissa suomalaisten noin pitkien naisten lukumäärä.
 
"vieras"
175 cm eli oon keskimittainen. Mallihommissa oon ollut lyhyimmästä päästä, teininä toivoin muutamaa lisäsenttiä mutta nykyään oon ihan tyytynyt tähän pituuteen. KAIKKI miehet on sanonut aina et oon just täydellisen pitunen. Mut pituus kun on maku asia,mutta itse olisin mieluusti mielummin 180cm kuin 160cm.. Olis noloa ostaa lastenvaatteita itselle tai todistella ikäänsä aina, saati näyttää lapselta tai hukkua jonoissa/porukassa toisten taakse!
Pituus on nyky-yhteiskunnassa kauneusihanne, mut lyhyet voi ehkä sitten hurmata ehkä luonteella tai jos on kauniit kasvot tms.. Et toi nim.merk "minä" on kyl todella väärässä.. Maailman kauneimmat naiset on järjestäin yli 170cm... Mutta ehkä sulla on sit kauniit kasvot et siks miehet ei välitä siitä et oot noin lyhyt.. :)
Mä olen 162 cm enkä todellakaan käytä mitään lastenvaatteita saatika näytä lapselta. Ihme kommentti. Olen ihan tyytyväinen pituuteeni, eikä haittaa vaikka joskus kaupassa joudun pyytämään apua jos en ylety hyllyltä ottamaan haluamaani tavaraa. Mielellään ihmiset on auttaneet.
Kotona huudan miestä, jos tarvii ylettyä johonkin. On 190 cm pitkä :)

Kummallista, että pituudestakin saadaan riita aikaiseksi. Lyhyet ei muka ole naisellisia pitkien mielestä, tai päinvastoin. Mua ei ainakaan kiinnosta muiden pituus, kummallista että jotkut ottaa tämän(kin ) asian näin vakavasti.
 
Miuski harmailee
Läheinen työkaveri nainen on 198cm pitkä. Ja tämä on aivan totta. Hän on jo aikuinen ihminen (yli 40v) ja täysin sinut pituutensa kanssa. Mutta varmasti on nuorena ollut oleminen. Tosin, hänen siskonsa on saman mittainen ja veli vielä vähän pidempi. Pohjalaisia - komiaa joukkoa :) Vaatteita työkaverin on vaikea löytää, mutta on nyttemmin löytänyt jonkun nettikaupan Lontoosta, josta saa tilattua kivoja, hänen kokoiselleen naiselle tarkoitettuja ihanuuksia. Selän kanssa on ollut ongelmia, mutta muuten porskuttaa tyytyväisenä ystävä :)
 
"hih"
Alkuperäinen kirjoittaja minä;19846717:
Joo no en jaksa lopettaa!!! onhan se niin että miehet tykkää pienestä ja sievästä.....Niinku minä oon :):) Kyllä ei tarte pientä ja pyöreää takapuolta pyöritellä kovin kauaa että mies tiedät mitä.....:) Jos vertaa isoon ja luisevaan naiseen....:/
Heh heh :D
Tästä syystähän lehdet ja missikilpailut on täynnä lyhyenläntiä ja isoperseisiä emäntiä...
 

Yhteistyössä