Pitkät naiset!

  • Viestiketjun aloittaja pitkä
  • Ensimmäinen viesti
ap
itse siis olen 184cm ja en myös todellakaan käytä korkkareita. Olisi kiva jos saisin 10cm pois pituudesta kun aina olen ISO.. jollain tavalla tulen aina olemaan iso ja se on inhottavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
itse siis olen 184cm ja en myös todellakaan käytä korkkareita. Olisi kiva jos saisin 10cm pois pituudesta kun aina olen ISO.. jollain tavalla tulen aina olemaan iso ja se on inhottavaa.
No..mä oon sua 4 cm lyhyempi ja käytän korkkareita ihan tyynesti.
En nyt yli 10cm korkoja kun en osaa sellaisilla kävelläkään :D

En tunne olevani iso, silloin tunsin kun olin lasten jälkeen turskimmassa kunnossa.
Mutta pitkänä ja hoikkana on hyvä olla :)
Mun mies on 199cm jotn pieni mä sn rinnalla oon...
 
mie
Jotain 180 taitaa olla pisin. Ite oon noin 172, ja mieluusti olisin ottanu vielä muutaman lisäsentin, mutta kyllähän näilläkin jo pärjää.

Hei, 184 on hyvä mitta, et ainakaan jää toisten jalkoihin :)
Kanna pituutesi ylpeästi, älä vedä hartioita kyyryyn!
 
täällä
180-senttinen. Todennäköisesti vielä pari senttiä pidempi kun oikein ryhdikkäänä kulkisin.

Nuorena häiritsi, nykyään olen ylpeä. Myös miehet ihailevat, ei tietenkään kyllä kaikki. Makuja on niin monia. Ap, pää pystyyn! Pidemmät saa parempaa palkkaakin (näin on tutkittu :)
 
mä olen 175cm ja käytän korkkareita. mies on vajaa 170 eikä sitä haittaa ainakaan. ja mun kaveripiiris on naisia jotka on 175-190cm eli pitkiä löytyy kyl mut sit on niitä alle 170

kavereita tuntuu välil enemmän haittaavan mun pituus ja korot kun miestä.. :D
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
itse siis olen 184cm ja en myös todellakaan käytä korkkareita. Olisi kiva jos saisin 10cm pois pituudesta kun aina olen ISO.. jollain tavalla tulen aina olemaan iso ja se on inhottavaa.
No eihän tuolle mitään voi. Sun pitää vaan oppia hyväksymään itsesi, koska kyllähän se näkyy ulospäin, että oot sujut itsesi kanssa :) Se mun kaveri kävelee aina vähän kyyryssä sen takia just, kun häpeeä omaa pituuttaan... Jotenkin säälittää :(

Ja hassuahan tässä on just se, että toiset naiset sit ostaa järkkyjä korkkareita (kuten minä), jotta olisin sen tyyliin 180 senttiä :D
 
viieras
olen 175 ja aika hoikka, joten kyllä miehet kattoo perään.. noita 165 ja alle löytyy joka nurkasta, ei miehet ees huomaa niitä ku menevät matalla. itse oon TOSI tyytyväinen pituuteen ;()
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja sit ovat nämä ikuiset ongelmat kun lahkeiden ja hihojen pituudet..
Voi luoja. Tämä on NIIN ärsyttävää. Farkkuja, joissa on 36 tuuman lahkeet, on nyt vielä jotenkin mahdollista saada. Mutta paidat/takit, joiden hihat olisi tarpeeksi pitkät ja jotka ei kävellessä nousisi napapaidoiksi...
 
Turkilmas
Mä olen 175 cm, enkä tunne itseäni pitkäksi. Miehen mielestä mä olen pätkä :D. Sitten joskus joku taivastelee pituuttani ja muistan että olenhan mä keskivertoa pidempi.

Mun sisko on myös 175 cm, veli 190 cm, mies 196cm, hänen veljensä 190 cm ja toinen veli 199 cm. Anoppi on reilu 180 cm. Pitkässä seurassa sitä tuntee itsensä ihan normaalimittaiseksi ja esim. alle 190 cm pitkät miehet tuntuu lyhyiltä :).

 
Prisilla
Oon 183 cm ja ylpeä siitä! Nuorempana kans häpeilin kun pojatkin oli paljon pienempiä.Ja todellakin käytän korkkareita! Ens voisi kuvitellakaan lähteväni juhlimaan lättäkengissä.Vaikuttaa ihan ryhtiinkin. Ollaan kaikki pitkät naiset vaan ylpeitä pituudestamme, emme ainakaan jää huomiotta;-)
 

Yhteistyössä