No mun entinen mieheni ainakin sai mut uskomaan,että mä olen kaikkea muuta,kuin kaunis...Miksi ihmeessä naiset näkee itsensä jotenkin viallisina ulkoisesti. Ei ne kilot tee kenestäkään rumaa vaan se luonne. Toki pitää olla katsojan silmälle jotain erityisen miellyttävää että haluaa jotain henkilöä, mutta kun se ei ole kuin pinnallisissa ihmisissä ne painoindeksit mielessä. Ja tietysti jos ollaan siellä 100+ kiloissa niin ihan sama kumpaa sukupuolta on, ei kuulu sille "halutuimmalle" markkinaosuudelle, muttei se silti automaattisesti tee ihmisestä jotenkin rumaa. Mutta silti, täälläkin oikeasti kauniit naiset on ihmeissään kun heidän ulkonäöstä tykätään, miksi? Ei saa olla niin itseinhoinen että ne muutamat makkarat tai leveä perse aiheuttaisi kauhean alennustilan. Ei miehet oikeasti ole niin pinnallisia kaikki että pistää ekana vaakaan ja sitten sanoo päivää.
Itsetunto oli ihan nollassa...
Ja edelleenkin vahdin syömisiäni liiankin tarkoin ( ja syön liian vähän ) ,etten vain lihoisi samanlaiseksi kun olen ollut,ettei tarvitse läski sanaa kuunnella tai mitään vastaavia..