jag kiitti! multaki tsemppiä torstaille!
Sannuli tervetuloa!
:hug:voimia asian sulatteluun!
Ninea onnea tännekin! Laitan sut plussanneisiin!:heart:
Raksalainen mun kohdunnipukka tuntuu ainaki elävän ihan omaa elämäänsä eikä siitä voi päätellä paljoo mitää ainakaan ei tuu kovinkaa luotettavia tuloksia
Smirg toivottavasti jarru on toiminu niin, ku pitää ja voit alottaa pistelyt!
on: Meillä myös suurin syy miehessä ja tosi huojentavaa lukea, et teil muillakin on samoja ongelmia...
Mies on sitä mieltä, et me ei puhuta tästä kellekkään ja unohetaan koko juttu, kun tuun raskaaksi...just:headwall: (on se onneks kahelle parhaalle ystävällesä kertonu ja antanu mun kertoo omilleni) ..miehen on ollu tosi vaikea tajuta tätä koko asiaa, se tulee ihan jälessä sen käsittelyn kanssa eikä oo yhtää perillä millon tapahtuu mitäkin..
Eilen se raivos, et "kyl tää on tosi vaikeeta mullekkin, vaik en sitä koko ajan kaikille kuuluta", "miks et sä kunnioita mun tapaa käsitellä tätä asiaa?" Mä käsittelen asiaa puhumalla ja kirjoittamalla, mut mies haluaa käsitellä asiaa oman päänsä sisällä..
Ultrassa viiden päivän pistämisen jälkee ei näkyny oikee mitää, joten annos tuplattiin täksi päiväksi, kolme päivää pistän 225ky, torstaina Orgalutran rinnalle ja perjantaina ultra.. ei kyl mitenkään kerkee kasvaa niin, et maanantaina olis punktio..nyt taas jännitellään loppuisko vihdoin tää hikoilu ja kiukkuaminen..