[QUOTE="Vieras";25938546]Mä en todellakaan odota mitään kruunua, vaan sitä, että ihmiset tajuais sen, että joku joutuu siinä olosuhteissa tehdä ne päätökset, mitä sillä hetkellä on.
Meillä kaikki alkoi, kun nuorimmainen syntyi!! Eli en todellakaan ole osannut ajatellakaan ennen sitä, että elämä muuttuu ja paljon. Ihan turhaa siis sanoa, että itse voi lastenkin sairastelut tietää, enkä olis ikinä osannut kuvitella kuinka monta kertaa mun tarttee soittaa ambulanssia meille. Ja tilanne paheni muutaman lapsen kohdalla pari vuotta sitten, juu en osannut niitäkään ennakkoon tietää. Yhden lapsen kohdalla sairaudet räjähti käsiin viime syksynä. Eli en, en ole osannutkaan aavistaa, mitä tulevaisuus voi tuoda tullessaan!
Ja todellakin ollaan itse ihan jokainen rakas lapsemme maailmaan haluttu ja itse tehty omat päätöksemme ja kantaneet vastuun kaikesta tästä, mitä elämä on tuonut tullessaan. Nää asiat ymmärtää, kun ne sattuu omalle kohdalleen. Ruoka-aineallergiat toki tietää jo pienestä pitäen, mutta niiden kanssa pärjää. Kunnes sitten odottamatta jonkun kurkku rupeaa turpoamaan, vaikka koskaan aiemmin sitä ei olisi tehnytkään. Ikääkin jo 6-v. Enhän mä tämmösiin osaa varautua. Siksi on päätös tehtävä siihen hetkeen, missä eletään eikä minnekään tulevaisuuteen. Valitettavasti tästä elämästä et voi koskaan tietää, että mitä seuraava päivä tuo tullessaan. Yksi yö voi muuttaa kaiken, niin teki meilläkin!
Onneksi me osataan nauttia elämän pienistä asioista!! Meidän perheelle on tosi hieno juttu, jos päästään metsäretkelle koko porukan voimin. Tässä kohtaa osaa arvostaa erilaisia asioita, kun aiemmin. Oon kyllä iloinen, että oon saanu tän kaiken kokea, vaikka en sano tätä kaikista helpoimmaksi tieksi!
Aurinkoista kevättä myös sulle!![/QUOTE]
Ei osaa varautua että vaikea ruoka-aine allergia pahenee? ok.