Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Alkuperäinen kirjoittaja tota:Alkuperäinen kirjoittaja sdsss:eikös se nenä ja kädet kerro peniksen koosta? juu kertoo. sanokaas yksikin mies jolla on isot kourat mutta pieni penis?
Mun miehellä on aika kapoiset ja feminiiniset kädet mutta iso penis.
en usko.
Alkuperäinen kirjoittaja määki:Työni puolesta olen nähny peniksen jos toisenkija ei voi sanoa et miehen pituus tai muutenkaan koko näkysi peniksen koossa, isokokoisella voi olla pieni ja päinvastan.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mut mä väitän että lihava mies=pieni penis, johan ne ekat 5cm hukkuu sinne kermujen alle :x
Alkuperäinen kirjoittaja määki:Työni puolesta olen nähny peniksen jos toisenkija ei voi sanoa et miehen pituus tai muutenkaan koko näkysi peniksen koossa, isokokoisella voi olla pieni ja päinvastan.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mut mä väitän että lihava mies=pieni penis, johan ne ekat 5cm hukkuu sinne kermujen alle :x
Ei pidä välttämättä paikkaansa.:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja tota :Mites sit jos on pieni nenä, mut isot kädet? Onko sillä sit iso vai pieni??
Alkuperäinen kirjoittaja tota:Alkuperäinen kirjoittaja määki:Työni puolesta olen nähny peniksen jos toisenkija ei voi sanoa et miehen pituus tai muutenkaan koko näkysi peniksen koossa, isokokoisella voi olla pieni ja päinvastan.
No onko se sit ollut niiden käsien tai nenän kokoon yhteydessä? Tää rupes nyt kiinnostamaan muakin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mut mä väitän että lihava mies=pieni penis, johan ne ekat 5cm hukkuu sinne kermujen alle :x
Ai![]()
![]()
No mieti sit millain slaikkari sillä olis jos osa ei olis mahan alla piilossa
![]()
![]()
![]()
:ashamed: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:ja mun teoria on että muuten kamalan näkösillä on iso. Tyyliin " tuhlausta" luomisvaiheessa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:ja mun teoria on että muuten kamalan näkösillä on iso. Tyyliin " tuhlausta" luomisvaiheessa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mut mä väitän että lihava mies=pieni penis, johan ne ekat 5cm hukkuu sinne kermujen alle :x
Ai![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ei maha kyllä siinä mitään munaa peitä.Maha on tiedätkö eri korkeudella kuin muna.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mut mä väitän että lihava mies=pieni penis, johan ne ekat 5cm hukkuu sinne kermujen alle :x
Ai![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ei maha kyllä siinä mitään munaa peitä.Maha on tiedätkö eri korkeudella kuin muna.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja määki:Työni puolesta olen nähny peniksen jos toisenkija ei voi sanoa et miehen pituus tai muutenkaan koko näkysi peniksen koossa, isokokoisella voi olla pieni ja päinvastan.
Mutta työssäsi et varmaan ole nähnyt erektiossa olevia peniksiä?
Lepotilan kokohan ei kerro mitään erektion koosta.
Alkuperäinen kirjoittaja määki:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja määki:Työni puolesta olen nähny peniksen jos toisenkija ei voi sanoa et miehen pituus tai muutenkaan koko näkysi peniksen koossa, isokokoisella voi olla pieni ja päinvastan.
Mutta työssäsi et varmaan ole nähnyt erektiossa olevia peniksiä?
Lepotilan kokohan ei kerro mitään erektion koosta.
mistäpä tuota tiedät työni
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mut mä väitän että lihava mies=pieni penis, johan ne ekat 5cm hukkuu sinne kermujen alle :x
Ai![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Missä sun ukkojen vehkeet roikkuu??![]()
Polvissako?
Musta kyllä lihavan miehen maha rollottaa siinä vehkeen juuren päällä![]()