Pitäskö ???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Kyllä se on vaan toi aamulenkki , PARAS lenkki !!!
50 minuuttia juoksua ... ja nyt on energiaa aloittaa vaikka siivous !! :)

Tehkääs perästä ! =)

Ei pysty :laugh:

Mä en tällä hetkellä pysty edes kävelemään reippaasti 50 min saati juoksemaan. Joskaan siihen juoksemiseen en pystyisi kyllä milloinkaan, kun ei kunto kestä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Kyllä se on vaan toi aamulenkki , PARAS lenkki !!!
50 minuuttia juoksua ... ja nyt on energiaa aloittaa vaikka siivous !! :)

Tehkääs perästä ! =)

Ei pysty! :(

50 minuutin kävely olisi yhtä tuskaa. |O Riittää jo 15 minuutin kävely tuottamaan suunnatonta kipua. :'(
 

Yhteistyössä