2 viivaa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nelli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nelli

Vieras
Kyselin viime viikolla täältä mahataudista ja mahdollisesta raskaudesta.. koska mulla ei lähteny huono olo pois ollenkaan vaikka mahatauti loppu. Päätin sit kipasta apteekkiin ja testata että sais varmuuden asiaan.. ja testiin pamahti heti 2 viivaa.. yllätys oli suuri ja erittäin mieluinen. Nyt toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa ja kaikki on kunnossa. <3 Kiitoksia vielä kovasti kaikille jotka sillon vastaili! :)

Onnea molemmille plussanneille! Voi kun alkaa taas vauvakuume vaivata...vaikka kyllä meidän lapsiluku on (ehkä ;)) täynnä!
Se tunne, kun sitä plussaa odottaa ja sit ne kaks viivaa siihen tikkuun ilmestyy...

Onnea plussasta!

Täälläkin (muka) oirehditaan koko ajan. Mutta musta tuntuu, että mun oireet aiheuttaa flunssa. Nuha ja tajuton, kaikki voimat vievä väsymys on suurimmat oireeni.. Ja nehän käy oireista ihan flunssassakin! :)

Mulla on ollu mahataudin jälkeen oireena huono olo.. ei oikein ruoka maistu.. ja mie jotenkin ajattelin aluksi että kaikki johtuu vaan siitä mahataudista, kun meillä ei oo lapsillekaan oikein ruokahalu palautunu vielä ennalleen. Onneksi tuli tehtyä testi.. kun ei ois voinu mitään niistä menkoista päätellä kun niitä ei oo :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nelli:
Tulee vaan nyt koko ajan mietittyä että mitenkähän pitkällä raskaus on.. kun ei voi mistään mitään päätellä.

No neuvolaa soitto niin ne ultralla sitte tutkii :) mulla oli ykkösen ja kakkosen välissä että kun imetin ei tullu menkkoja ollenkaan ja sitte jo olinki raskaana :)

Yhteistyössä