N
Nelli
Vieras
Kyselin viime viikolla täältä mahataudista ja mahdollisesta raskaudesta.. koska mulla ei lähteny huono olo pois ollenkaan vaikka mahatauti loppu. Päätin sit kipasta apteekkiin ja testata että sais varmuuden asiaan.. ja testiin pamahti heti 2 viivaa.. yllätys oli suuri ja erittäin mieluinen. Nyt toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa ja kaikki on kunnossa. <3 Kiitoksia vielä kovasti kaikille jotka sillon vastaili! 