Pitäskö kipasta snakarilla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päivänsäde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nyt alkoi tehdä mieli kuumaa koiraa :p ei siis hot dog vaan kuuma koira

n44312380874_1922.jpg


eli siis sokerimunkki höyrymakkaran & mausteiden kera :p :p :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
No nyt alkoi tehdä mieli kuumaa koiraa :p ei siis hot dog vaan kuuma koira

Mimmonen se on? Tuli heti mielee toi hot dog.

Tohon ylempään lisäsin äsken... eli sokerimunkki (ns. possumunkki) höyrymakkaralla :D nokialainen herkku... ja on OIKEESTI hyvää
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
No nyt alkoi tehdä mieli kuumaa koiraa :p ei siis hot dog vaan kuuma koira

n44312380874_1922.jpg


eli siis sokerimunkki höyrymakkaran & mausteiden kera :p :p :p

Mie en noin isosta perusta :D Haluu kaks nakeroo sinne välii :D

sen saa nakeillakin :D

Munkkipossu nakeilla + kaikki mausteet...hymmm...jospa en nyt kumminkaan :D
 

Yhteistyössä