V
vierailija
Vieras
Olen tarkka. Ketjut paisuvat ihan muuksi aina mitä aloittaja halusi.
Kiitos huolellisuudesta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen tarkka. Ketjut paisuvat ihan muuksi aina mitä aloittaja halusi.
Laitoin sitä vain vähän....
Ei kannata liikaa suolaa mättää. Miksi et tee ihan kaalisalaattia? Punaviinietikalla?
Tee niin että silppuat kaalia, sipulia ja tomaattia ohuiksi viipaleiksi ja laitat liemeksi sekaan sinne pönttöön punaviinetikkaa ja sekoitat. Ne muheutuvat siellä ja päivän päästä hyvää. Toki voi syödä jo heti.Laitoin sitä vain vähän....Syön sitä paitsi aika vähäsuolaista ruokaa, esim. en ollenkaan valmisruokia.
Nyt ei ole tullut suonenvetoja![]()