S sutinasussu Aktiivinen jäsen 15.12.2007 15 447 0 36 19.03.2009 #2 Sama vika Rahikaisella. Munkin tekee mieli koko ajan jotain ruokaa ja/tai karkkia yms... :ashamed: :ashamed:
Sama vika Rahikaisella. Munkin tekee mieli koko ajan jotain ruokaa ja/tai karkkia yms... :ashamed: :ashamed:
kylmä nakki Aktiivinen jäsen 07.07.2006 16 967 11 38 19.03.2009 #3 yleensä sillon tekee mieli kun ei voi syödä tai sitä ei ole taloudessa :kieh: