Suositelkkaa äkkiä hyvää siideriä!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fantaihana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kokeile jotain oikeeta, esim alkosta saatava Ecusson tai vähittäiskaupan Strongbow. ihan vaan esimerkkinä. Bulmers on kans ihan jees. kunhan on kuivaa ja omenasta.
 

Yhteistyössä