Löysin kaupasta siideriä, JEES!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tipu Topakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tipu Topakka

Vieras
Siis voi onnen päivää! Täällä ei myydä siideriä. Ainoastaa vaan jotain kalja+ kokis sekotuksia :x Ja nyt löysin pienestä nurkasta woodpeckeriä :p En ole siis ties millon viimeks juonut siideriä.. Tämä iltana on yhden hengen bileet!!!
*tanssi ilosta ripaskaa* :D
 
Mä olin ihan riemuissani kerran kun oltiin Espanjan lomalla ja löysin kaupasta Kopparbergin siideriä. Ostin kaikki kolme tölkkiä mitä siellä oli... ja kämpillä huomasin, että niissä on vuoden vanha päiväys :laugh: :laugh:
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä