T
Tipu Topakka
Vieras
Siis voi onnen päivää! Täällä ei myydä siideriä. Ainoastaa vaan jotain kalja+ kokis sekotuksia :x Ja nyt löysin pienestä nurkasta woodpeckeriä
En ole siis ties millon viimeks juonut siideriä.. Tämä iltana on yhden hengen bileet!!!
*tanssi ilosta ripaskaa*
*tanssi ilosta ripaskaa*