Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plikka:kerro vaan...se helpottaaEi vaan, päätä itse, mutta mieti tarkkaan: saat todennäköisesti myös negatiivista palautetta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vaikka näin harmaana kirjoittelenkin, niin ainakin minua, elämääsi pidemmän aikaa palstan kautta katselleena, kiinnostaisi kovasti tietää mikä vihaasi on taustalla. Helpottaisi jotenkin ymmärtämään paremmin, luulisin... mieti tarkkaan kuitenkin, ettei jälkeenpäin avoimuus kaduta.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vaikka näin harmaana kirjoittelenkin, niin ainakin minua, elämääsi pidemmän aikaa palstan kautta katselleena, kiinnostaisi kovasti tietää mikä vihaasi on taustalla. Helpottaisi jotenkin ymmärtämään paremmin, luulisin... mieti tarkkaan kuitenkin, ettei jälkeenpäin avoimuus kaduta.
juu mä mietin tääsä,vaikka nyt tekis mieli kertoa ja puhua teijän kaa,mutta tuntu etten tuu enää palstailemaan kun kerron :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vaikka näin harmaana kirjoittelenkin, niin ainakin minua, elämääsi pidemmän aikaa palstan kautta katselleena, kiinnostaisi kovasti tietää mikä vihaasi on taustalla. Helpottaisi jotenkin ymmärtämään paremmin, luulisin... mieti tarkkaan kuitenkin, ettei jälkeenpäin avoimuus kaduta.
juu mä mietin tääsä,vaikka nyt tekis mieli kertoa ja puhua teijän kaa,mutta tuntu etten tuu enää palstailemaan kun kerron :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ei se nolo juttu ole, mutta liian henkilökohtainen kuitenkin mun mielestä. Itse en kertoisi sitä palstalla, koska täällä voi saada (tai siis taatusti saa) tosi ikäviäkin kommentteja. Ja jos yritätte saada asiat kuntoon miehen kanssa, niin ei hänkään varmaan tykkää jos kirjoitat asioistanne tänne.
Mutta jos jutella haluat, niin mulle saa soittaa, olen valmis kuuntelemaan :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:mä jättäisin kertomatta!! :hug:
Siinä ei ole mitään noloa mutta saisit siitä kuulla varmasti vielä pitkään!!peesaan ravistettavaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:mä jättäisin kertomatta!! :hug:
Siinä ei ole mitään noloa mutta saisit siitä kuulla varmasti vielä pitkään!!peesaan ravistettavaa!
mä en tuu palstalle enää :ashamed:
hetki vaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:mä jättäisin kertomatta!! :hug:
mä en tuu palstalle enää :ashamed:
Tietenkin tuut ja jos harmittaa jo niin voit poistaa viestisi :hug: sun yyt on täynnä!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei helvetti....................huhhuh!!